Kompanija „SanDisk“ pradėjo reklaminę akciją „iDon’t„, kurioje gana vykusiai parodijuojama vadinamoji „iPod“ manija, kuri jau gana ilgai apsėdusi nešiojamų muzikos grotuvų rinką.
„iDon’t“ kampanijos svetainėje galima rasti nemažai „iPod“ šeimo grotuvus, jų reklama bei naudotojus pašiepiančių paveikslėlių, darbalaukio fonų. Štai viename iš jų vaizduojama beždžionė su baltomis „iPod“ grotuvo ausinėmis, na o po ja puikuojasi užrašas „ar you an iChimp?“.
Visa tai, suprantama, konkurenciniai manevrai. Didžiulė nešiojamų grotuvų rinkos dalis, tenkanti „Apple“ jau seniai domina „Sony“, „Creative“ ir „SanDisk“. Įdomu pastebėti ir tai, kad šios bendrovės skirtingais būdais siekia „iPod“ gerbėjų dėmesio. „SanDisk’ startavo humoristinę reklamos kampaniją, „Creative“ nėrė į teismus, na o „Sony“ tiesiog žada išleisti grotuvus, kuriems abejingų neliks…
24 Komentarai
Melynaz
Resutas_klonas > amerikoje leidžia per reklamas pašiepti:) Pvz, kai gyvenau tai nesyk mačiau tokią reklamą: tipo dragina bmw ir honda, na ir po to reik stagiai stabdyti, tai honda sustoja, o bmw pilasi į sieną;)
[Vyc]
:N iDont like iPod. iLove iRiver (i) :-]
KreXiuS^
visi pavydi kad iPodas toks populiarus
Duobkasys
Nu tai kaip gali nepavidet kai rinka atitenka jiem ir kompanijos patiria milziniskus nuostuolius… Net per scrary movie 4 tyciojosi is ipodo „triPod“, o idont niekur net neuzsimina apie ipoda bet visiems ir taip aisq 🙂 Paduotu i teisma nera prie ko prikibti sandisk gal uzsipatentavo ta pavadinima idont blogiausiu atveju isleis kokias ausines 😀