Trečiojo metų ketvirčio finansiniams rezultatams aptarti skirtoje konferencijoje „nVidia“ pasidžiaugė, jog „Shader Model 3.0“ palaikančių plokščių pardavimai pasiekė 19 mln. ribą.
Šis rezultatas pasiektas per pusantrų metų nuo „Shader Model 3.0“ pasirodymo. Panašu į tiesą – juk pirmasis suderinamas vaizdo procesorius, „GeForce 6800 Ultra“, pasirodė 2004 balandį. Per kitus 18 mėnesių nuo to meto „nVidia“ sugebėjo įdiegti „Shader Model 3.0“ į įvairiems rinkos segmentams skirtus modelius.
„Shader Model 3.0“ skirtas pikselių bei „vertex“ shader’ių programavimui patobulinti, suteikti jam lankstumo bei siūlo realistiškesnius efektus nei „Shader Model 2.0“.
Kalbant apie konkurentus ATI, vaizdelis šiuo atžvilgiu ne koks – „Shader Model 3.0“ palaiko tik neseniai pristatyti „Radeon X1000“ serijos vaizdo procesoriai.
6 Komentarai
dovke
KIEK KAINUOJA
f1gw4m
„Shader Model 3.0“ skirtas pikselių bei „vertex“ shader’ių programavimui patobulinti, suteikti jam lankstumo bei siūlo realistiškesnius efektus nei „Shader Model 3.0“.
😀 geras sakinys
tribute
ai nereikia kabinetis, jei ne kvailas, vistiek esme supratai, kad lyginama su 2.0.
cornolio007
jau pataisyta… lol f1gw4m pats nieko nesugebi parašyti ir tyčiojasi iš kitų … :E
ignaz
„Shader Model 3.0“ skirtas pikselių bei „vertex“ shader’ių programavimui patobulinti, suteikti jam lankstumo bei siūlo realistiškesnius efektus nei „Shader Model 3.0“.
geras sakinys eik tu ** patobulinti sako tu pazek su piksel shaderiu kaip atro zaidimai ir be jo pasizek ar tobuleja ar issivysto naujas varikliukas grafikos……..
Yep
Arba tu zlibas, ir nieko nematai kai zaidi zaidimus, arba pas tave video kokia GeForce 2 ar GeForce 4 MX