„Microsoft“ siūlys paieškos portalo „MSN Search“ lankytojams galimybę laimėti net vieno milijono dolerių dydžio piniginį prizą. Norint išbandyti laimę, nieko daryti nereikės – pakaks tik užsiregistruoti portale, juo naudotis ir laukti laimės paukštės.

Šia reklamine akcija, suprantama, tikimasi pritraukti daugiau lankytojų. Didžioji dalis jų šiuo metu gerokai mieliau naudoja „Google“. „Nielsen/NetRatings“ duomenimis, MSN paieška yra trečioje vietoje pagal populiarumą ir gana ženkliai nusileidžia „Google“ bei „Yahoo“. Per pastaruosius metus „MSN Search“ naudotojų sumažėjo nuo 14 iki 10,9%.

Bandymai pritraukti vartotojus siūlant prizus tiesiog už tinklapio lankymą nėra naujas reklamos būdas. Jį neretai naudoja pačios įvairiausios svetainės. Man asmeniškai tokie dalykėliai gal ir nelabai prie širdies, bet yra kaip yra.