Kaip žinia, jau šiais metais turi pasirodyti bent vienas „Zune“ serijos MP3 grotuvas, kurio padedami „Microsoft“ bandys stumti iš rinkos joje iškerojusią „iPod“ šeimyną. Tačiau tai, kaip pripažįsta patys „Microsoft“, nebus lengva. Kompanijos pramogų ir įrenginių (Entertainment and Devices) padalinio vadovas Robis Bachas viename renginyje teigė, jog į konkuravimą su „Apple“ žiūrima kaip į šimtamilijoninių investicijų reikalą, kuris užtruks tikrai ne vieną ir ne šešis mėnesius.

Visgi jau su pirmuoju „Zune“ pasirodymu „Microsoft“ tikisi pagriebti pastebimą grotuvų rinkos dalį. Lėšų tam neplanuojama gailėti, be to, bus naudojama „Microsoft“ labai mėgstama strategija kuomet rinka paveikiama ne tiek tiesiogiai, kiek per stambius partnerius, kuriu pas korporaciją netrūksta.

R. Bachas teigia, kad „Zune“ projektui planuojama skirti apie tris metus, po kurių jis bus arba tęsiamas, arba stabdomas. Tačiau labai gali būti, jog trijų metų laikotarpį teks didinti iki penkerių. Žodžiu – dar net nestoję į kovą „Microsoft“ nenusiteikę lengvai pasiduoti.

Bus matyti. Sunku vertinti „Zune“ nežinant nieko apie tai, koks grotuvas ar grotuvai tai bus. Žinoma, net jei jie bus idealūs, atimti rinką iš „iPod“ nebus lengvą. Tačiau konkurencija bet kokiu atveju gerai – laimime tik mes.