„Microsoft“ vadovas Styvas Ballmeris gana drąsiai pasisakė apie konkurentų „Apple“ ateitį. Anot jo, „Apple“ kompiuterių pardavimai tik mažės, nes pagrindinis jų privalumus yra viso labo kompanijos logotipas.

„Apple“ pelnė daug dėmesio anksčiau, tačiau dabar pirkėjai pasuko kita kryptimi. Turiu galvoje ekonominę situaciją. Mokėti papildomus 500 JAV dolerių už tokį pat kompiuterį su kitokiu ženkliuku? Tai drąsus pasiūlymas“, – teigė S. Ballmer susitikime su „McGraw-Hill“ atstovais.

Na, ne paslaptis, kad „Apple“ kompiuteriai brangesni už analogiškas „Windows“ naudojančias sistemas. Ir dažnas „Apple“ pirkėjas teigia, jog kainos skirtumą jis mato, bet mano, jog ji pagrįsta įvertinant kompiuterių savybes. Ir taip, tikėtina, jog S. Ballmerio žodžiuose visgi yra tiesos – ekonomikos sunkmečio periodu susidomėjimas prabangesniais kompiuteriais gali mažėti.