Rinkos specialistai rimtai abejoja, ar pirkėjų susidomėjimui nešiojamais muzikos ir filmų grotuvais yra kur labiau augti. Tuo tarpu „Microsoft“ pareiškė, jog grotuvų rinka tikrai neužpildyta, na o būsimas kompanijos įrenginys „Zune“ tik paskatins tolesnį jos augimą.

Dabar per metus pasaulyje parduodama 30-40 mln. nešiojamų grotuvų. „Microsoft“ viceprezidento Bryan Lee teigimu, dar yra kur plėstis – anot jo, nešiojamų grotuvų pardavimai gali augti iki kelių šimtų milijonų ribos.

Šiuo metu net 76,6% grotuvų rinkos tenka „Apple iPod“ šeimai. Antroje vietoje – „Sandisk“ su 8,9%, trečioje – „Creative“ su 3,7%. „Samsung“ ir „Sony“ tenkinasi, atitinkamai, 3,7 it 2,2 procentais grotuvų rinkos.

Na, kažin, kaip gi su ta rinka yra. Lietuvoje, kaimyninėse šalyse – taip, jai tikrai yra kur augti. Pats pažįstu pusšimtį žmonių, kurie dar galėtų grotuvus pirkti ir naudoti. Tuo tarpu dėl situacijos JAV nebūčiau toks tikras – anksčiau ten prasidėjusi grotuvų manija jau lyg ir pasiekė kulminaciją, bet kažin ar galima objektyviai spręsti sėdint čia, šiapus Atlanto.