JAV Los Andželo miesto valdžios atstovai prabilo apie galimybę kreiptis į teismą, jei interneto ryšio tiekėjas „Time Warner Cable“ nepagerins paslaugų kokybės.

Valdžios pasipiktinimą sukėlė daugybė miestiečių skundų. Jie kritikuoja „Time Warner Cable“ paslaugų kokybę, tvirtina, jog nesilaikoma sutartinių įsipareigojimų pagalbos telefonu atsiliepti per 30 sekundžių ir šalinti gedimus per parą.

Apie galimybę kreiptis į teismą svarsto ir Costa Mesa miestelio toje pačioje Kalifornijos valstijoje gyventojai. Tik jų situacija prastesnė – jei Los Andžele be „Time Warner Cable“ interneto ryšį siūlo bent kelios smulkesnės bendrovės, tai Costa Mesoje ši įmonė visiškai kontroliuoja rinką.

Beje, pastaruoju metu gigantas „Time Warner“ ketina atskirti savo interneto paslaugų padalinį, nes prasti jo rezultatai gramzdina viso koncerno akcijų vertę biržoje.

Įdomus atvejis kuomet nepatenkinti ryšio kokybe klientai gali priversti gerokai pasipurtyti stambią komunikacijų bendrovę. Miesto atstovai jau kalba apie daugiamilijonines kompensacijas nevengdami vaizdingu išsireiškimų, pavyzdžiui, „Time Warner Cable tiekiamo interneto kokybė tokia prasta, kad galima net suabejoti ar paslauga išvis buvo teikiama“. Smagu. Kažin, kaip panašus ieškinys būtų dėliojamas ir kuo baigtusi Lietuvoje?