Nors pirmasis fizikos efektų apdorojimo procesorius kurį sukūrė „Ageia“ pasirodė prieš daugiau nei metus, žaidimai vis dar nėra su juo suderinami. Ir kažin ar tai greitai pasikeis, ypač po to, kai pats John Carmack prabilo apie abejotinas „PhysX“ perspektyvas.
Legendinio žaidimų kūrėjo teigimu, kelių branduolių pagrindiniai procesoriai bei vaizdo lustų raida jį domina gerokai labiau nei „PhysX“ panaudojimas. J. Carmack teigimu, dar yra daug ką tobulinti šiose srityse, na o galvoti apie fizikos efektų procesorius tikrai ankstoka.
Beje, nors „Doom“ ir „Quake“ kūrėjas ir netiki fizikos efektų lustų ateitimi, juos palaikys konkurentų „Epic“ kuriamas žaidimas „Unreal Tournament 3“. Jis veikiausiai taps pirmu rimtu žaidimu, mokančiu efektams reikalingus skaičiavimus nukrauti nuo centrinio procesoriaus pečių ir perduoti juos atskiram lustui.
Paveikslėlyje – ASUS plokštė su „PhysX“.
21 Komentarai
Tautvydaz
Na jei dar nemire sita tema, Nueikit kad ir i ta pati Youtube.com ir iveski Physx. Pamatysit keleto zaidimu epizodu ir siaip sio irenginio demonstracija, bei buwo sulyginama su Intel Core kazkuriuo tai modeliu. Zodziu, mane asmeniskai suzavejo toks aparatas, ypac rubu ar uzuolaidu fizika, ju plysimas.
Deja, nesu toks geimeris kad moket uz kompa vos ne 8000LT (Turiu omeny jau superini kompa), kad pamatyt visa zaidimo grozi. Pasitenkinsiu per kaledas nusipirktu Xbox 360 arba jei atpigs iki panasios kainos (ir nulaus) PS3.