Naujausi JAV bendrovės „Comscore“ atlikto JAV (dėmesio – ne pasaulinės, o tik JAV) interneto rinkos tyrimo duomenys pribloškė – iš jų matyti, kad „Yahoo!“ tinklalapis yra lankomas gausiau, nei „Google“. Tiesa, atotrūkis tarp svetainių palyginti nežymus.

„Comscore“ duomenimis, rugpjūtį „Yahoo!“ aplankė 135 milijonai amerikiečių, kas sudaro 74,6% visų aktyvių šios šalies internautų. Tuo tarpu „Google“ aplankė 128,5 mln. arba 70,9% JAV interneto vartotojų.

Trečioje ir ketvirtoje vietose populiariausių JAV tinklalapių sąraše liko „Time Warner“ ir „Microsoft“, kuriuos internete aplankė, atitinkamai, 124 ir 118 milijonų amerikiečių. Penktoje vietoje „Fox“ su 80 mln. unikalių jankių apsilankymų. Toliau išsirikiavo „eBay“, „Amazon.com“, „Ask.com“, „Wikipedia“ ir „Viacom“.

Kaip matyti, JAV rinka ir populiariausi tinklapiai gerokai skiriasi nuo pasaulinės rinkos lyderių. Kai pasaulinėje karaliauja „Google“, amerikiečiai naudoja „Yahoo!“. Ir jei pasaulinėje interneto reklamos rinkoje „Google“ yra vieni iš aiškių lyderių, tai JAV rinkoje jie šiuo atžvilgiu tik ketvirti – pirmoji vieta tenka 89% internete naršančių amerikiečių pasiekiantiems „Advertising.com“.