Intel jau prieš kone trys metus buvo mums prasitarus apie naujos kartos vaizdo plokštę kodiniu pavadinimu „Larrabee“, tačiau jau kelis metus iš eilės jos pasirodymas vartotojams buvo vis atidėliojamas. Matyt kažkokių problemų vis dar yra ir dabar, nes kūrėja nusprendė atšaukti planus artimiausiu metu pristatyti iš vis šią plokštę paprastiems vartotojams. Vietoj to kol kas apsiriboti kūrimu tik superkompiuteriams (HPC) ir kai kūrėjams gaminį pagal specialius užsakymus. Intel kol kas šios informacijos nedetalizavo. Taip pat neužsiminė nieko apie kada ši vaizdo plokštė galėtų pasirodyti paprastiems vartotojams, tačiau jau dabar aišku, kad tai neturėtų nutikti ankščiau nei produktas įsitvirtintas HPC rinkoje (t.y. ne ankščiau kaip dar po kelių metų).

„Larrabee“ turėjo būti ta vaizdo plokštė, kuri galėtų tiesiogiai konkuruoti su NVIDIA bei AMD ATI gaminiais. Bet skirtingai nei konkurentų produkcija Intel naujasis gaminys turėjo turėti daugiau paprastiems procesoriams būdingų savybių, dėl kurių taptų įmanomos realaus laiko ray-tracing operacijos žaidimuose ar/ir kituose naudojamuose programuose. Išties, gana daug „Larrabee“ architektūrą įtakojo „Cell“ procesoriaus architektūra – „Larrabee“ paremtas daugybės mažų branduolių procesoriuje principu.