Intel jau prieš kone trys metus buvo mums prasitarus apie naujos kartos vaizdo plokštę kodiniu pavadinimu „Larrabee“, tačiau jau kelis metus iš eilės jos pasirodymas vartotojams buvo vis atidėliojamas. Matyt kažkokių problemų vis dar yra ir dabar, nes kūrėja nusprendė atšaukti planus artimiausiu metu pristatyti iš vis šią plokštę paprastiems vartotojams. Vietoj to kol kas apsiriboti kūrimu tik superkompiuteriams (HPC) ir kai kūrėjams gaminį pagal specialius užsakymus. Intel kol kas šios informacijos nedetalizavo. Taip pat neužsiminė nieko apie kada ši vaizdo plokštė galėtų pasirodyti paprastiems vartotojams, tačiau jau dabar aišku, kad tai neturėtų nutikti ankščiau nei produktas įsitvirtintas HPC rinkoje (t.y. ne ankščiau kaip dar po kelių metų).
„Larrabee“ turėjo būti ta vaizdo plokštė, kuri galėtų tiesiogiai konkuruoti su NVIDIA bei AMD ATI gaminiais. Bet skirtingai nei konkurentų produkcija Intel naujasis gaminys turėjo turėti daugiau paprastiems procesoriams būdingų savybių, dėl kurių taptų įmanomos realaus laiko ray-tracing operacijos žaidimuose ar/ir kituose naudojamuose programuose. Išties, gana daug „Larrabee“ architektūrą įtakojo „Cell“ procesoriaus architektūra – „Larrabee“ paremtas daugybės mažų branduolių procesoriuje principu.
15 Komentarai
pentiumofke
Gal intel su „Larrabee“ parodys geru rezultatu ir privers ATI bei NVIDIA rimtai sukrusti.Manau konkurencija tik i nauda.Mazejancios kainos ir dideliais tempais tobulejancios vaizdo plokstes tikrai geras konkurencijos sukeltas rezultatas :-](i)
raganosis15
Labai greit tobuleja viskas pastebejau 🙂
Agraba
paprastiem vartotojam gal ir tobuleja, bet tiem su super kompiuteriais tai jie stovi ten su tais galingais procais ir vaizdo plosktem kur tokie paprastiem pc atsiras po kokiu 2-3 metu
FanTaz
ray-tracing zaidimuose, va cia tai zverys butu, jautciu intel bijo konkurencyjos, arba ju produktu gamyba nespeja su amd/nvidia tempais, delto vis atsauke…
El_Gat0
nieko jie stebuklingo neturi, viskas yra rinkoje tik paprastas vartotojas negali pakloti 10000 uz kompa pvz su kokiais dviem xenon procesoriais, arba uz nvidia’ios tesla deze kuri kainuoja 20000 $
El_Gat0
Na del ray tracing zaidimuose tai dar gerai reiks palaukti, nes cia toki dalyka kurio net holivudas vengia, abejoju ar greit isvysime, aisku koki pavirsutiniska panaudojima derinant su raster vaizdavimu, kuris db yra visuose zaidimuose ir holivudo filmuose naudojamas, o intel kodel neleidzia savo larabee tai speju paprasta problema, per mazai driveriu parasyta zaidimams, arba isvis jie yra skurdziai parasyta, ir kita problema kad bandys gal naudoti pazangesni gamybos procesa
phemark
galejo autorius keliais zodziais uzsiminti, kas per dalykas tas ray-tracing yra (zinau, kad lygtais kazkokia rendenimo sistema ar kazkas panasaus:))
ApendixaS
Menka pastabėlė. 😉
LinasKK
Mek, pagirios? 🙂 Klaidas issitaisykit.
raganosis15
Ne i tema, bet ka reiskia ray-tracing? 😕
prototype
jo
El_Gat0
Ray tracing paprastai snekant reiskia tikroviskus atspindzius sviesos luzima, ir visa kita kas susije su apsvetimu (viskas vyksta pagal fzikos desniu), aisku dar viena problema islieka nes mokslininkai dar nesugeba simuliuoti poliarizuotos sviesos, del pacio ray tracing savybiu ji galima pritaikyti ir skaiciuojant kunu susidurima,
andriusa2
Apie LRB daug sakyta, o dabar atideda dėl keistų priežasčių, vienas iš realiausių spėjimų:
Tačiau, teigiama, kad ką nors daugiau išgirsime kitais metais:
Lieka laukti kitų projektų materealizacijos…
phemark
na tu teraflopu lyginti lygiai taip tiesiai negalima, nes Larabee teraflopai yra daug daugiau programuojami nei kad GPU (GPU teraflopai skirti tik vaizdui gaminti, kai tuo tarpu Larabee teraflopai daug daugiau gali)
Irmaxsas
Nu sako dar po keleriu metu hmm kazkai atrodo kad greitai nesibaigs tas kurimas vis atidejines ir galu gale visai uzrauks sit dalikeli