Amerikiečių bendrovė „Texas Instrumens“ pasiūlė naują būdą mokytojo ir moksleivių bendravimui pamokų metu palengvinti. Siūloma mokinių naudojamus kalkuliatorius belaidžiu ryšiu sujungti su mokytojo kompiuteriu.

Naudojant specialią programinę įrangą mokytojas galėtų matyti, kaip vyksta skaičiavimai bei pastebėti tokias situacijas, kuomet kažkuris mokinys nelabai supranta temą ar uždavinio sprendimo būdą. Pabrėžiama, kad sumanymas orientuotas ne į sekimą „ką gi veikia mokiniai“, o į pagalbą jiems. Na, logiška – ką gi tokio jau kalkuliatoriuose priveiksi…

Kol kas neaišku, kada ir kur naujoji technologija bus pradėta bandyti, bet ji jau dabar sulaukė pedagogikos specialistų palaikymo. Nieko nuostabaus – žengiant į sinusų ir kosinusų pasaulį tikrai būna daug žmogučių, kurie sunkiai užčiuopia jo savybes bei atkakliai maigo kalkuliatorius ieškodami logikos ir tikrindami savo sprendimus.