Nenurimstantys „Google“ toliau stebina mus visus savo keistomis bei drąsiomis idėjomis. Šįsyk gigantas nusitaikė į visiškai naują sau sritį – mobilių telefonų pasaulį.

„Google“ vykdantysis vadovas Eric Schmidt pareiškė nematąs priežasties, kodėl mobilieji telefonai turėtų būti mokami. Anot jo, mobilios reklamos kiekiui didėjant būtų tikslinga tuo pat metu siekti, kad patys telefonai nieko nekainuotų.

Šia kryptimi „Google“ ir ėmėsi darbo. Kompanija rado partnerius ten, kur mobilios technologijos geru penkmečiu lenkia visą likusį pasaulį – Japonijoje. Drauge su keletu šios šalies operatorių „Google“ tiria telefonų vartotojų poreikius bei požiūrį į nemokamus, bet reklamos rodančius mobiliuosius.

„Google“ teigia, kad japonai potencialiai naudotis mobiliais telefonais ir įrenginiais gali net iki aštuonių valandų per dieną, tad reklama šiuose prietaisuose gali būti labai pelninga bei savo ruožtu leistų pasiūlyti mobiliuosius su ja nemokamai. Problema yra tik idėjos pritaikyme kitoms pasaulio dalims – štai tipiškas amerikietis į mobilųjį telefoną per dieną žiūri ne daugiau nei 30 minučių.