Panašu, kad kovoje su „Apple“ muzikos grotuvų rinkoje „Microsoft“ ir „Sandisk“ rado naują ginklą – kompanijos į parduodamus grotuvus ėmė jau gamykloje įrašinėti pirkėjus galinčią sudominti daugialypės terpės medžiagą – dainas, filmukus.

Štai naujasis „Sansa e200“ grotuvas JAV rinkoje parduodamas su 32 valandomis iš anksto įrašytos muzikos. Neseniai paskelbta, kad būsimojo „Microsoft Zune“ grotuvo pirkėjai drauge su juo gaus 9 dainas, 12 klipų, 3 trumpus filmus bei daugybe paveikslėlių ir plakatų.

Žinoma, nelabai aišku, ko kemšant dainas į parduodamus grotuvus siekiama – didintų pačių kūrinių ar grotuvų pardavimus. Juk jei man nė vienas iš atlikėjų, kurių kūriniai pridedami, nepatinka, kažin ar 32 valandos jų kūrybos įtakos mano sprendimą pirkti grotuvą.