Kompanija „Epson“ susidūrė su nemenkais sunkumais JAV rinkoje. Vienas po kito įvairiose valstijose pradėti registruoti jos pagamintų spausdintuvų vartotojų ieškiniai. Juose teigiama, kad „Epson“ spausdintuvai klaidingai praneša apie kritiškai tuščią rašalo kasetę dar tuomet, kai likusio rašalo pakanka kelioms dešimtims puslapių atspausdinti. Vartotojai ieškininiuose skundėsi, kad tokiu būdu jie verčiami be reikalo pirkti ir keisti kasetes, kas naudinga patiems „Epson“.

Daugybė pavienių ieškinių buvo sujungti į vieną, ties kuriuo dirbti vartotojų pusėje stojo kelios teisės firmos. Viskas baigėsi tuo, kad tarp „Epson“ ir nepatenkintų kompanijos spausdintuvų vartotojų pasiektas susitarimas.

Pagal jį, bet kas JAV rinkoje nusipirkęs rašalinį „Epson“ spausdintuvą nuo 1999 balandžio 8 d. ir 2006 gegužės 8 d. turi gauti 45$ kreditą internetinėje „Epson“ parduotuvėje, kurį galės panaudoti savo nuožiūra. Numatyta ir alternatyva – jei 45$ kredito nereik, galima 25$ atgauti iš kompanijos grynais + gauti 20 dolerių kreditą jos tinklo parduotuvėje. Ir ir trečiasis variantas tiems, ko pirmi du netenkina – galima pasinaudoti 25% nuolaida perkant iki 100$ vertės prekes „Epson“ svetainėje.

Štai tokia istorija apie tai, kaip nuskriausti amerikiečiai gynėsi nuo piktųjų „Epson“ bei kuo tai baigėsi. Turint galvoje milžinišką nurodytu periodu parduotų spausdintuvų kiekį, vartotojams ėmus aktyviai naudotis laimėtom sumom „Epson“ gali patirti milijonines išlaidas. Gana įdomu tai, kad vartotojų ir „Epson“ susitarime nėra įpareigojimo kompanijai pakeisti įspėjimo apie tuštėjančią rašalo kasetę sistemą, tad viskas liks kaip buvo, tik kad nurodytu periodu pirkę spausdintuvus gaus kompensaciją.

Ne be reikalo baiminamasi, kad galima laukti teisinių veiksmų ir prieš kitus spausdintuvų gamintojus – juk praktiškai visi šio tipo įrenginiai pakeisti kasetę ima reikalauti gerokai prieš jai visiškai ištuštėjant. Ech, keisti amerikiečiai ir jų teismai…