„Samsung“ paskelbė, kad su naujais savo MP3 grotuvais pristatys ir internetinę jiems skirtą prekybos dainomis sistemą. Kaip naujoji sistema vadinsis bei kiek joje dainos kainuos dar neaišku. Ji turėtų startuoti tik metų gale.

Kuriant prekybos dainomis sistemą „Samsung“ bendradarbiaus su kompanija „MusicNet“. Planuojama pasiūlyti net 2 milijonus dainų, kurios bus prieinamos už vienkartinę kainą arba mokant neaiškaus dydžio abonentinį mokestį. Pirmieji naują internetinę parduotuvę išbandys Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos internautai. Vėliau jos geografija plėsis Europoje bei Azijoje. Apie planus žengti į JAV rinką, kurioje dominuoja „iTunes“, kol kas nekalbama.

Naujoji internetinė dainų parduotuvė bus pritaikyta naudojimui su naujais „Samsung“ MP3 grotuvais. Vienas iš jų, dailusis K5, jau pristatytas.

Kaip žinia, iššūkį „Apple“ dominavimui internetinėje prekyboje dainomis metė ir „Microsoft“. Kuo visa tai baigsis, parodys laikas, vienok „Samsung“ mintis tikrai įdomi – užuot „šokusi ant ragų“, kompanija planuoja plėstis tose rinkose, kur „iTunes“ ne tokia jau ir populiari. Na, bus matyti…