Iš „Google“ paieškos indekso negailestingai švystelėtas tinklapis „BMW.de“ vėl į jį sugrįžo.
Kas nutiko, kad svetainė vėl atsirado paieškoje, „Google“ atstovai nekomentuoja. Užtat jie noriai kalba apie tai, kodėl „BMW.de“ svetainei buvo skirtas „ban’as“. Jų teigimu, tinklapis naudojo įvairius JAVA skriptus ir kitas sukčiavimo priemones lankytojų nukreipimui pas save. Neretai „BMW.de“ atsirasdavo paieškos rezultatuose net tada, kai užklausa neturi nieko bendro ne tik su BMW, bet ir su automobiliais apskritai.
Na ką gi, viskas aišku. Priežastį, kodėl „BMW.de“ grįžo, taip pat galima įtarti. Juk dviem stambiom kompanijom nėra sunku susitarti – visuomet atsiras būdų kaip atsidėkoti už paslaugas, iš bėdos – ir piniginių.
8 Komentarai
ManijakaSs
jega…tikejausi kad sis puslapis gryz:-)
ech0
Cituoju praeito straipsnio pabaigą:
Ten buvo VK prognozė? :-]
VK
Iprastais atvejais tokios bausmes pas google nera atsaukiamos. BMW.de banas turbut kad ner iprastas 🙂
SSonic
Neabejotinai puiki BMW germany reklama. Įsivaizduokit, kiek žmonių aplankė tą puslapį dėl šios naujienos. Jie ieškojo jo Google, ieškojo jo kitose paieškos sistemose, galiausiai ėjo tiesiai į jį, vien tam, kad įsitikintų šios naujienos tikrumu. O BMW savininkai trynė rankom. That’s simple marketing stuff, my friends.:)
Interactive Boy Xp
Pritariu SSonic nuomonei. Netgi as kelis kartus paieskojau to tinklapio…
Like-T
Sudominot 🙂 eisiu i google ir tikrinsiu visu garsesniu automobiliu kampaniju web’us :D:D:D
alcohol
cia kad bana uzdejo … :-] tai gal ne su tokia kompanija juokaut 😀 taigi abi milzines ir turbut supranta reikalo swarba..;)
profanas
O kaip cia su zaidimais susije!