Taivanio kompanija „BenQ“ paskelbė, jog nuo 2006/2007 metų futbolo sezono Madrido „Real“ klubo žaidėjų marškinėlius puoš „BenQ-Siemens“ logotipas.
Klubo ir „BenQ“ bendradarbiavimo sutartis galios iki 2010 metų vasaros. Joje numatoma, kad „BenQ“ padalinys „BenQ Mobile“ taps pagrindiniu „Real“ rėmėju. Mainais į tai kompanija galės naudoti reklaminius plotus ant žaidėjų marškinėlių bei komandos stadione.
Ketinama rengti bendras reklamos akcijas, populiarinsiančias „BenQ“ bei didinsiančias „Real“ fanų ratą. Itin daug dėmesio reklamos strategijoje žadama skirti Azijos rinkai.
Na, toks „BenQ“ žingsnis tikrai suprantamas. Jau po poros metų ant „Siemens“ mobiliųjų pasirodys ir „BenQ“ ženklas, tad logiška potencialius pirkėjus supažindinti su juo kaip galima anksčiau. Futbolas – tikrai geras būdas tai padaryti.
3 Komentarai
Kebaba
Klubas apgailetinas, tik is reklamos turbut ir gyvena (zaideju pavardes skambios, taciau klubo pasiekimai nelabai) BenQ, kaip tu galejai :-/
Mislius
apie sumą taip nieko ir neparašyta, čia aš apšviesiu: Real Madrid gaus po 20 mln. eurų per sezoną už šią reklamą. Tiek pat pasaulyje gauna tik Miunchen Bayern (T-Mobile reklama tai pat 20 mln. eurų per sezoną). Taigi, šie du klubai gauna didžiausius pinigus už reklamą ant marškinėlių. Vat pvz.: Barcelona apseina ir be reklamos ant marškinėlių, kas yra labai sveikintina.
GadFly
Na nemanyciau, kad relas gyvena vien is reklamos, jei pwz vienas zaidejas ten kainuoja daugiau nei 20mln., kaip beckhamas. be to Real turi didziausia gerbeju buri pasauly, apie 30mln fanu, vien kiek prisirenka is marskineliu, kepuraiciu ir t.t.. Nors siaip nepatinka man jie:D