„BenQ“ toliau skverbiasi į tas rinkas, kur šią Taivanio kompaniją dar ne taip seniai buvo sunku įsivaizduoti. Praeitais metais įsigijusi „Siemens“ mobiliųjų telefonų verslą bendrovė imsis ir delninių kompiuterių.

2006 metais „BenQ“ tikisi parduoti bent 50 milijonų delninukų. Tai dar būtų galima suprasti, jei ne planai rinkai pristatyti net 30 naujų delninių kompiuterių modelių. Būtent tiek jų savo kalboje žada „BenQ“ prezidentas.

Per 2005 metų spalio-gruodžio mėnesius „BenQ“ pardavė 15 milijonų savo ženklu pažymėtų delninukų – ne taip ir mažai, tad gal tie 50 mln. šįmet ir pasiekiami.

„BenQ“ vadovo teigimų, delninukų rinkos Europoje ir Kinijoje turi daug neišnaudoto potencialo – jose delniniai kompiuteriai niekuomet nebuvo labai populiarūs, juos naudojo entuziastai bei profesionalai.

2006 metais „BenQ“ planuoja ir padidinti savo tyrimų padalinius Taivanyje bei Kinijoje. Nuo esamų 500 darbuotojų kiekviename jie turėtų padvigubėti.