Vaizdo procesorių pardavimai trečiajame metų ketvirtyje padidėjo tiek lyginant su ankstesniais trimis mėnesiais, tiek ir su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu. Nepaisant optimistinių prognozių, AMD dalimi tapę ATI nesugebėjo susigražinti prarastos rinkos dalies ir liko konkurentų „Intel“ bei „nVidia“ užnugaryje.
Iš viso per trečią šių metų ketvirtį pasaulinėje rinkoje parduota 97,85 mln. vaizdo procesorių, kas yra 20% daugiau nei antrame ketvirtyje. Lyginant su praeitais metais, pardavimai ūgtelėjo 18,2%. Labiausiai savo pardavimus, net 25,1%, per pastaruosius tris mėnesius padidino „nVidia“. „Intel“ nedaug atsiliko – integruotų kompanijos vaizdo procesorių nupirkta 21,6% daugiau. Augimas pastebimas ir ATI ūkyje – pardavimai šoktelėjo 17,9 procento.
Bendras vaizdas toks – rinkos lyderiais lieka „Intel“ su 38% dydžio pyrago dalimi. Jiems į nugarą kvėpuoja „nVidia“ su savo 33,9 procento, tuo tarpu ATI tenkinasi tik 19,1% pasaulinės vaizdo procesorių rinkos. Tai reiškia, kad ATI per trečią ketvirtį pardavė dvigubai mažiau vaizdo procesorių nei „Intel“ ir 44% mažiau nei „nVidia“.
35 Komentarai
Gooru_is_Back
Viska palaiko normaliai, tik kurejai neisnaudoja dx10 potencialo performance puse.
InFerect
liustru 😀
(Matas)
SoTOP
2900xt seideriu daznis 740, o 88 ultra 1500, todel 29xt nieko neislauzia is didesnio branduolio daznio ir 512bit magistarales.
SoTOP
ati pagerinti savo padeties tikrai nepades ir ziema pasirodysiancios dual gpu plokstes, nes nvidia tam naudos 88gt, o ati 3870.
(Matas)
Zema shader’iu dazni AMD stenges kompensuot milzinisku 320 shader’iu unit’u skaicium, taciau nors teoriskai tai leidzia pasiekti HD2900 didesni shader operaciju skaiciu, taciau prastesne architektura to neleidzia paversti i praktika.
Su dazniu tas pats: nors GPU daznis ausktas, taciau pixel/texture fill rate’us stipriai mazina ROPs ir TMUs skaicius.
SoTOP
arba paprasciau sakant nesuveike tai, kad iki unifikuotu seideriu labiau apsimokejo didint pixel ir vertex seideriu skaiciu, o ne dazni. 🙂
(Matas)
Tai kad pixel+vertex shaders ir yra unified shaders. Tie 320 unified shader’iu ir gali buti paskirstyti, kad pvz 300 atitiktu pixel shaderius, o likusieji 20 – vertex.
SoTOP
jei butu tas pats 29xt butu nr.1, tiesiog tai kas dave gerus rezultatus atskirai, sujungus pasirode ne taip efektyviai.
Fever
Kosmosas kažkoks, bet įdomu paskaityti :-]
SoTOP
ATI 3870 will lose to G92 primarily because its shaders are running at clock speed, while nvidia runs shaders 2.5 times faster than the chip clock – ati 3870 nusileis G92 pirmiausia del to, kad jo seideriai veikia branduolio dazniu, kai nvidia seideriai veikia 2.5 karto greiciau nei branduolys. Is fudzilla.com
HDi
laimingi ?
(Matas)
Geriau nenusisnekek su savo FAKE testais:-]
extremer
Ten gi feikas..
geimer
nezinojau kad Intel taip gerai dirba 😉