Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen Netratings“ duomenimis, internetu pirkę amerikiečiai Kalėdų dovanoms bei reikmenims jau išleido 18,6 milijardo JAV dolerių.

Tai 16% daugiau nei buvo išleista rengiantis 2004 metų Kalėdoms. 19% apklaustų JAV gyventojų teigė dar nepradėję ruoštis metų pabaigos šventėms, tad artimiausiu metu tikimasi dar didesniu pardavimų internetu apimčių.

Liūto dalis kalėdinių pirkinių sąraše tenka drabužiams – jiems atsiskaitant internetu išleista 3,4 milijardo dolerių. Antroje ir trečioje vietose liko elektronikos įranga bei kompiuteriai ir jų priedai. Šių kategorijų produktams išleista, atitinkamai 2,8 ir 2,7 milijardo JAV dolerių. Perkamiausių internete Kalėdinių prekių sąrašą užbaigia knygos (2,2 mlrd.) ir žaislai (1,4 mlrd.).

Tyrėjai pastebi, kad pirkėjai labiausiai pasitiki tradicinėmis tinklo parduotuvėmis, kurios tiesiog pristato užsakytas prekes. Prekybos pagyvėjimas aukcionų ir katalogų sistemose lyginant su klasikinėmis parduotuvėmis gana menkas.