Jau ne vienerius metus bendrovė kaip pagrindinį savo šūkį naudojo frazę „Smarter choise“ (liet. gudresnis/sumanesnis pasirinkimas), kuria ragino pirkėjus rinktis AMD procesorius arba ATI vaizdo plokštes. Tačiau laikai keičiasi ir bendrovė nusprendė sukti kitu keliu – performuoti savo įvaizdį bei aiškiau orientuotis į namų vartotojus, jiems skirtus produktus.

Kompanija tam pasitelks būsimąją „Fusion“ platformą. Planuojama, kad aktyvi jos reklamos kampanija, prasidėsianti rugsėjo 18 dieną, padės kuriant AMD produktų kaip geriausią patirtį siūlančio, nors gal ir ne visuomet spartos testus laiminčio, pasirinkimo įvaizdį.

„Fusion“ yra mūsų būdas išreikšti tam, kaip įsiklausome į namų vartotojų poreikius, svajones ir troškimus kurdami inovacijas. Daug dėmesio jiems skyrėme visuomet, tačiau „Fusion“ yra labai reikšmingas posūkis, suvienijantis dėmesį su inovacijomis ir sukuriantis puikų privalumų derinį“, – teigė Nigel Dessau, AMD vyresnysis viceprezidentas ir marketingo skyriaus vadovas.

Taip pat AMD planuoja labiau nei anksčiau akcentuoti tai, kad jų produktai gali būti randami visur – ir serverių patalpoje, ir biure, žaidimų konsolėje, staliniame ar nešiojamam kompiuteryje.

Taigi, šūkį „Smarter choise“ naujausios kampanijos, o gal ir kiek ilgesniam laikui keičia šūkis „The Future is Fusion“. Na, jei būti labai tiksliems, tai „Fusion“ vadinami būsimi naujos kartos AMD procesoriai, turėsiantis integruotą vaizdo lustą. Tam tikros painiavos atskiriant, kur kalbama apie juos, o kur – apie naująją bendrovės strategiją orientuotis į namų vartotojus, gali būti.

Na, bet AMD tiki, kad jos bus išvengta ir ragina žodį „Fusion“ suprasti į plačiau – anot kompanijos atstovo, ateityje programinė įranga turėtų gebėti universaliai naudotis tiek pagrindinio, tiek vaizdo procesoriaus galiomis, o tai irgi galima vadinti savotišku „fusion“, susimaišymu.

Beje, specialistai pastebi, kad į namų vartotojus orientuota „Fusion“ kampanija gal ir atrodo patraukli iš pirmo žvilgsnio, bet turi pastebimų trūkumų. Bent jau kol kas ji labiau orientuota į emocines asociacijas, o ne į realius „Fusion“ platformos ar procesorių privalumus. Tai tarsi skambus reklaminis naujo produkto šūkis, kuris panaudotas naujai AMD strategijai įprasminti, o tikėtinas tokio žingsnio rezultatas, anot ekspertų, nė kiek nepadidėsiantys produkcijos pardavimai.

Ir ne, priešingai nei praneša didžiausiais ir prasčiausias tautinis naujienų portalas „Delfi“, savo prekės ženklo AMD nekeičia. Tik šūkį ir kiek pareguliuoja strategiją.