Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/03. Teksto autorius: Rokas

DnS Development, sukūrę Twin Sector, buvo pirmieji, kurie pasiskolino idėjų iš garsiojo Portal. Tai nėra blogai — daugelis tikėjosi, kad anksčiau ar vėliau tai įvyks, kai kurie netgi to laukė. Deja, tik paleidęs Twin Sector supratau, jog jis ne toks, kokio tikėjausi perskaitęs žaidimo aprašymą.

Įvykus apokalipsei Žemėje visi žmonės buvo patalpinti į šaldymo kameras ir užmigdyti, iki kol situacija pasitaisys. Bet sugedus elektros generatoriui visą gyvybės palaikymo sistemą valdantis dirbtinis intelektas OSCAR nusprendė, kad jam reikia pagalbos, ir prikėlė vieną iš miegalių. Tau teks valdyti buvusią atletę Ashley Simms, mat iš visų žmonių kompiuteris sugebėjo prikelti tik ją.

Pagalba padėjėjui

Kad galėtum pagelbėti OSCAR, kuris padeda žmonijai, Tau reikės poros pirštinių „įmantriu“ pavadinimu „229 modelio standartinio leidimo Robinson telekinezinės pirštinės“. Štai čia pirmą kartą žaidimas pasidaro šiek tiek įdomesnis, nes iki šio momento Twin Sector demonstravo, kaip nereikia įgarsinti veikėjų ir kaip šaipytis iš jų padarius siaubingas animacijas.

Kairioji pirštinė geba pritraukti kokį nors objektą ir jį laikyti, o dešinioji jį mesti su didele jėga, tai veikia spaudžiant atitinkamus pelės mygtukus. Atlikdama šiuos veiksmus nusitaikius į grindis ar lubas, Ashley gali pakilti į orą atsistumdama nuo paviršiaus arba prisitraukti prie fiksuoto objekto virš galvos. Kairioji pirštinė taip pat gali būti naudojama suminkštinti kritimui iš bet kokio aukščio. Tai išties sumani žaidimo mechanika ir būtent čia išgaruoja mintys apie piktą laišką kūrėjams prašant grąžinti pinigus.

Mirties labirintas

Didžiosios dalis galvosūkių sprendimo būdas vienodas, skiriasi tik išdėstymas, bet yra keletas išimčių. Tai arba unikalūs ir dar nematyti, arba tie, kuriuos išsprendi kitokiu būdu, nei numatė kūrėjai. Tokių malonių staigmenų labai nedaug, ir būtent dėl jų žaidimas labai erzina: jo nesinori išjungti ir ištrinti, nes knieti patikrinti, ar dar bus bent vienas dėmesio vertas iššūkis, bet kartu nervai rėkte rėkia, kad galėtum užsiimti ir turiningesniais dalykais. Taip pat stipriai nervina nežmoniškai erzinantys skraidantys kamuoliai, kurie bando Tave nužudyti pačiu netinkamiausiu laiku, ir labirinto vardo verti koridoriai. Tai turėtų būti infrastruktūra, skirta išsaugoti gyvybei, bet kas antras kambarys turi daugiau mirtinų lazerių nei saugiausias pasaulio muziejus.

Apie grafiką, garso takelį ir techninį atlikimą nerašysiu, nes Twin Sector tiesiog to nevertas. Šio žaidimo užmojis ir idėja išties puikūs, bet to nepakanka, kad priverstum žmogų už pusiau luptą pusiau skustą produktą mokėti apie 65 Lt (Steam). Jei jis kainuotų 15 Lt, su didžiausiu malonumu jį rekomenduočiau, nes tie keli įdomūs galvosūkiai tik tiek ir verti.