Kai „Door Kickers“ pasirodė mūsų akiratyje, jis buvo tarsi „SWAT 2“ ir „Frozen Synapse“ vaikas. Mes matėme 2D žemėlapius iš dangaus ir sekundžių tikslumu planavome šturmo manevrus. Kaip greito reagavimo būrio simuliatorius, jis tikrai nebuvo vienas iš lengvųjų. „Door Kickers: Action Squad“ į jį panašus tiek pat, kiek „Rainbow Six: Siege“ primena pirmąjį serijos žaidimą.

Istorija? Kam tau tos istorijos! Tu valdysi vieną greito reagavimo būrio pareigūną (o jei pasiseks – draugas valdys antrą). Prieš tave bus namo žemėlapis iš šono – t.y. side scroller – ir licencija nušauti kiekvieną jame sutiktą žmogų, neturėjusį geros nuovokos būti įkaitu. Iš esmės susidūrėme su labiau taktiniu „Metal Slug“ nei tikru „Door Kickers“ tęsiniu, kad ir kaip keista būtų.

Žaidimą valdysite vien tik klaviatūra ar pulteliu. Vadinasi, galima pasisodinti draugą šalia savęs, visai kaip vaikystėj „Virtua Cop 2“ žaidžiant. Tavo plokščiasis policininkas gali šaudyti, spardytis, šokinėti, naudoti vieną į misiją atsineštą daiktą, paveikti aplinkos objektus ar paleisti įvairias galias ir pastiprinimus. Dažniausiai tavo noras bus atidaryti duris ir nusigauti iki kito kambario galo gyvam. Jei išgyvens viduje rasti įkaitai – dar geriau.

Kiekviena iš klasių reikalauja šiek tiek kitokio požiūrio į žaidimą. Assaulter – šturmininkas – turi neblogą balansą tarp šaudymo greičio bei atstumo. Visų jo ginklų antrinė savybė yra vienas taiklus šūvis, iš karto patiesiantis nusikaltėlį (ar nelaimėlį įkaitą). Skydas naudojasi skydu – ji juda lėčiau, turi saugoti savo nugarą, o pistoletas tikrai nėra toks galingas, kaip šturmo šautuvas. Breacher tiesiog išspiria duris ir išvalo kambarį šratais (jo sudėtingumo lygį žaidimas įvardija kaip „LOL“). Ir taip toliau. Pareigūną gali rinktis priklausomai nuo nuotaikos ar, įgavus patirties, žemėlapio pobūdžio.

Priklausomai nuo tavo pasirodymo misijoje (tiksliau, nuo to ar išgyveno visi įkaitai ir pan.) gausi nuo 1 iki 3 žvaigždučių, už kurias bus galima pirkti papildomus ginklus ar įrangą. Sprogmenys durims (ir nebūtinai) išversti yra labai gera ankstyva investicija. Tuo tarpu net nepavykusių misijų metu kariai kaups patirties taškus. Pasiekę naują lygį jie gaus du įgūdžių taškus, už kuriuos galės patobulinti tiek save, tiek komandą. Nori, kad Skydas turėtų daugiau apsaugos pritūpusi? Leisk tuos patirties taškus. O tu greitai išmoksi išspyrus duris iškart tūptelt.

Kalbant apie pašlemėkus, jų yra keletas klasių. Patys paprasčiausi ir stebėtinai pavojingiausių yra slunkai su peiliu – vien dėl jų kartais verta rinktis nepraduriamą liemenę. Po jų seka vyrai su pistotelais, juodaodžiai su automatais, sunkvežimių vairuotojai su šratiniais šautuvais… Galiausiai teks sutikti ir patobulintas jų versijas. Svarbiausia, kad juos lengva atpažinti jei ne pagal siluetą, tai pagal spalvas. Aišku, Breacher nelabai kas rūpi – išspiri duris ir šaudai kol visi nustoja judėt.

Kaip ir dera pagal pavadinimą, durų spardymas yra svarbi žaidimo dalis. Kai kurie kambariai būna tamsūs – tu net nežinai, kas yra viduje, kol neatidarai durų (tiesa, Recon gali turėti kamerą, kurią galima pakišti po durimis). O net ir paprastoje situacijoje gali prigalvot ką daryt. Įprastos durys gali būti atidarytos ramiai ir tyliai, arba išspirtos. Užrakintas duris galima atidaryti keliais spyriais, išsprogdinti, Breacher gali jas sušaudyti, o Recon tyliai, tyliai atrakinti. Nebloga taktika yra spirti kartą ar du į duris, kad patrauktum banditų dėmesį. O tada kai jie prieis arčiau, duris išspirti, kad juos apsvaiguntum. Ar susprogdint. Kitaip nei „SWAT“ serijos žaidimuose, čia niekam neįdomu įtariamuosius paimti gyvus.

Reikia nepamiršti ir to, kad išlaisvindamas įkaitus bei žudydamas nusikaltėlius tu renki taškus. Jie pildo tam tikrą galių stulpelį. Prizai, kuriuos gali iš jo gauti, prasideda nuo šarvų atstatymo ir įnagių (sprogmenų) papildymo iki papildomo gyvenimo ir snaiperių, kurie paties tris ekrane matomus priešus, iškvietimo. Tikrai svarbu jų nepamiršti ir naudoti dažnai – kartais šarvų papildas yra vienintelis dalykas kuris stovi tarp dručkio su šratiniu šautuvu ir misijos kartojimo iš naujo.

„Door Kickers: Action Squad“ naudoja visiškai kitokį meno stilių nei pirmasis žaidimas, bet tai suprasti lengva. Jis daug panašesnis į „Broforce“, tik gal ne toks parodijuotas. Plius, lygių dizaineriai pasistengė, kad būtų įvairovės ir tau nereikės visą laiką šaudytis toje pačioje poroje kambarių. Garso dizainas irgi neblogas. Keista tai, kad muzika pradeda groti tik pilnai pasikrovus starto ekranui – pradžia būna nejaukiai tyla. Bet visi sprogimai, įkaitų padėkos ir šaudymas dar nespėjo įkyrėti.

„Door Kickers: Action Squad“ yra įdomus posūkis serijoje. Tai gerai demonstruoja, kad kūrėjai turi ir humoro jausmą. Kita vertus, fanams galbūt nepatiks toks nerealistiškas žaidimas, kuriame yra tik užuominos tos taktikos, kuri patraukė prie pirmojo. Jis yra nerealistiškas ir vertinant gyvenimo realybę JAV: šiame žaidime tau nereikės nušauti nei vieno neginkluoto juodaodžio.