Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/08. Teksto autorius: raw

Pirmasis Alien Breed pasirodė dar 1981–aisiais. Impact išlaiko gerąsias seno žaidimo tradicijas, kartu siūlydamas žaidėjui kai ką naujo. Tiesa, šiek tiek anksčiau konsolių savininkai galėjo mėgautis Alien Breed: Evolution, iš kurio labai daug kas atkeliavo į Impact, tačiau daina ne apie tai.
Kietas inžinierius (jau seniau minėjau, kad inžinieriai nepakartojami) Teodoras Konradas tobulai valdo ne tik darbo įrankius, bet ir ateities ginkluotę. Jis siunčiamas į sprogimų purtomus laivus taisyti gedimų ir gelbėti žmonių, o pakeliui turi naikinti parazitų ordas. Vabzdžių išvaizdos ateivių Impact netrūksta, ir tuo nereikėtų stebėtis — juk tai klasikinis kill‘em all žaidimas.
Impact žaidžiamas trečiuoju asmeniu, ir kaip dažnokai tokiu atveju pasitaiko kamera ne visada dirba žaidėjo naudai. Kartais ji kelia nereikalingų problemų, tačiau didžiąją laiko dalį veikia visai pakenčiamai. Konradas eina labai vaizdingais, išties smulkmeniškai apgalvotais koridoriais, kuriuose periodiškai drioksteli sprogimas. Pasiekus kūrėjų nustatytus nematomus taškus, iš plyšių sienose ir grindyse ima lįsti priešai, su kuriais kalba turi būti trumpa — į derybas jie nesileidžia.

Sena ir nauja
Kovai su priešais Konradas turi penkis šautuvus, kurių savybės, užtaisymo laikas, apkabos dydis ir pažeidimo laipsnis yra skirtingi. Vieninteliam pistoletui šoviniai nesibaigia. Inventoriaus skiltyje inžinierius turi vaistinėlių, stingdymo ir kovinių granatų, gynybinį kulkosvaidį, šarvus ir t. t. Visos šios gėrybės neatsiranda savaime. Kai kurias jų inžinierius randa koridoriuose ar kambariuose, kitas — užrakintose spintelėje, dar — pas nukautus žmones. Surastam lavonui apieškoti reikia laiko, o kaip tik tada gali užpulti priešas.
Be daiktų, randama ir pinigų — kreditų. Jie skirti ne tam, kad prisikimšęs kišenes paprastas inžinierius jaustųsi kaip tikras vyras, o tobulinimams. Specialiame kambaryje (tik ten įmanoma išsaugoti žaidimo progresą) galima parduoti ir nusipirkti šovinių, vaistinėlių, granatų ir t. t., pastiprinti ginklus. Visiems ginklams galima panaudoti po tris patobulinimus, tačiau kiekvienąkart patobulinus šautuvą panaikinamas prieš tai atliktas to paties šautuvo patobulinimas. Ginklų tobulinimas kainuoja tikrai nemažai, todėl geriau iškart pagalvoti, ko nori.
Kiekvienas tikslas parodomas mini žemėlapyje, čia galvoti nėra ko. Kai kuriems terminalams ar durims teks rasti raktus ar sprogmenis. Ir taškyti pakeliui visa, kas juda. Impact leidžia kartu žaisti dviem žaidėjams. Žaidimo pasiekimai, kaip tapo madinga, afišuojami internete.
Taigi. Tai — klasikos prisikėlimas naujomis sąlygomis (variklis Unreal 3!). Subalansuota klasikos mėgėjams ir „senosios mokyklos“ maniakams, tačiau tinka ir kitiems. Tiems „kitiems“ gali ir nepatikti, tuo labiau kad žaidimas labai trumpas.