Prieš keletą mėnesių man su savo drąsiuoju magu gnomu teko pirmą kartą nekantriai laukti šalia kitų žaidėjų prie tamsiojo portalo. Reikėjo pralaukti iškęsti milžiniškas eiles, kad tik galėčiau prisijungti prie pačio serverio, tačiau laukti buvo verta, kadangi šis laukimas man buvo paskutinis šansas arba užmiršti šią seriją, arba po itin didelio nusivylimo „Mists of Pandaria“ papildymu grįžti prie jos. Tai, kas padarė „World of Warcraft“ (toliau WOW) puikiu, „Warlords of Dreanor“ (toliau WOD) papildyme atsiperka su kaupu, tačiau vis tiek lieka klausimas – ar naujokams verta pradėti, o senbuviams ar sugrįžti prie WOW?
Istorija
Šį kartą naujasis serijos žaidimas suteikia galimybę pamatyti praeities Dreanor pasaulį. Ilga istorija trumpai skamba taip: Garrosh Hellscream pabėga iš Pandarijos teismo į visai kitą praeities dimensiją, sukursto beveik visus Dreanoro pasaulio orkų klanus susivienyti po vienu pavadinimu – Geležinė Orda (Iron Horde), pasako savo tėvui Gromash Hellscream negerti demonų kraujo, orkai nėra suviliojami super duper blogiuko Gul’dano neišgerdami demonų kraujo (dėl to visi orkai iki šio laikotarpio nėra žaliaodžiai, o tamsiai oranžiniai), galiausiai tėvas ir sūnus pastato didelį portalą ir nori praleisti atostogas su visa Geležine Orda Azerote . Ir štai kur į pagalbą ateiname mes, kartu su jungtiniais Aljanso ir Ordos geriausiais herojais. Mes ryžtamės „savižudiškai misijai“ – sunaikinti portalą ir pačią geležinę ordą iš jos vidaus, kadangi tėvo ir sūnaus atostogos planuose kaip ir paminėta, kad šie nori šiek tiek nusiaubti ir patį Azerot‘o pasaulį. Štai dėl ko žaidėjai laukė ilgas eiles prie tamsiojo portalo. Šiame papildyme grįžtame prie pačios „Warcraft“ serijos esmės – duoti į kaulus piktiems orkams. Visa tai išties pajudina žaidėjų nostalgiją, ypač tų, kurie nebežaidė nuo TBC laikų ar net pačių pirmų „Warcraft“ strateginių žaidimų. Daug veikėjų iš praeities, daug istorijų, kurios kur kas detaliau nupasakoja to meto įvykius ir parodo kitokį paralelinį pasaulį, turintį kur kas didesnį įdomumo lygį negu kurie naujesni WOW papildymai. Štai šioje vietoje „Blizzard“ šauniai padirbėjo supažindinami su pačiais blogiukais ir stengdamiesi tai daryti nuo pačios pradžios iki paskutinių zonų užduočių. Visa tai sukuria jausmą, jog tai, ką tu darai Dreanoro pasaulyje, kuomet kyli iki 100 lygio, yra prasminga. Tad kuomet žengsi koją į pirmuosius reidus ar požemius, žinosi, dėl ko tu ten ir kodėl vienam ar kitam bosui reikia iškaršti kailį.
Pačioje WOD istorijoje išvysite daug praeities veikėjų. Žaidimas lydės mus paskui klanų narius ir geležinę ordą ir t.t. Taip pat mums bus duota galimybė įvykdyti legendinę Kadhard misijų seriją, kurioje bandysime sučiupti Gul’dan’ą ir spręsti kitas kiek mažiau aktualias Dreanoro peripetijas.
Kodėl tai pats gražiausias WOW papildymas iki šiol
Vos pradėję žaisti naująjį papildymą, galime greitai suvokti, jog tai bus vizualiai pats gražiausias papildymas iki šiol. Jeigu esate WOW naujokas, jūsų pirmasis akibrokštas su žaidimo grafika pasirodys veikėjo kūrimo lange. Praėjus beveik 10 metų nuo WOW pradžios, pagaliau buvo visiškai atnaujinti veikėjų modeliai. Dabartinės Azeroth‘o rasės atrodo kur kas geriau, turi gerokai daugiau išskirtinių bruožų veiduose bei kūnuose. Nors worgenai, goblinai ir pandarenai kol kas nebuvo pakeisti, kadangi jų modeliai dar nėra ganėtinai pasenę. Kita kalba eina apie likusias senąsias žaidimo rases, tokias kaip troliai, orkai ar gnomai. Dėl didesnio poligonų skaičiaus, veikėjų modeliuose galime matyti kur kas daugiau emocijų, animacijų ir tai suteikia 10 metų senumo kūnams daugiau gyvybės.

Tie, kurie žengs pro tamsųjį portalą dar kartą, nuo pat pirmųjų žaidimo akimirkų išvys ir puikius žaidimo intarpus, kurie dažniau buvo pradėti naudoti šiam papildyme. Dabar žaidimo vaizdo intarpai veikia kur kas geriau negu bet kada. WOD papildyme jie padeda perduoti žaidimo istoriją žaidėjui vizualiai ir nebūtinai tada, kada jis to tikėsis. Tai yra labai išbaigtas žaidimo aspektas, kadangi, mano manymu, WOD šioje srityse tiesiog sudaužo kitus likusius savo oponentus, atskirdamas senosios kartos MMO ir tai, ką mes turim šiandien. Žinoma, intarpų galėtų būti ir dar daugiau, tačiau tai, ką turime dabar WOD, yra kur kas daugiau nei bet kuriame kitame MMO žaidime.
Nepaisant to, pati žaidimo grafika yra vienas iš puikiausių pavyzdžių, kaip senos kartos ir gilios istorijos kūrinys gali save atsinaujinti ir vėl tapti neprilygstamu etalonu kitiems MMO žaidimams.
Vienas iš matomiausių grafikos aspektų – pats pasaulio kitoniškumas. Turiu prisipažinti, man TBC pasaulis buvo gražus tik keletą valandų (neskaitant Nagrand teritorijos), čia. TBC viskas buvo nudažyta arba kraujais pasruvusia raudona bei ryškiai violetine, arba ryškiai žalia ir kitomis spalvomis, kurios vos manęs nepaliko daltoniku realiame gyvenime. WOD Dreanoro pasaulis nuo likusių WOW papildymų skiriasi tuo, jog šį kartą kūrėjai pagaliau sukūrė pasaulį, kurio spalvos, fauna ir flora pereina iš vienos zonos į kitas įtikinamai ir gražiai. Šį kartą pasaulis išties atrodo gyvas ir kunkuliuojantis, kadangi šalia dykumų ne tik protarpiais išlenda kalnai, oazės, dideli urvai ir Geležinės Ordos stovyklavietės, tačiau ir visos kitos likusios Dreanor zonos išties jaučiasi kaip vieno ir to pačio pasaulio, o ne praeities papildymų, primenančios kardinaliai skirtingai atrodančias dėžutės, tarpusavyje neturinčias jokių pereinamųjų potėpių.

Ankščiau pačios zonos didele įvairove nepasižymėjo, bent jau iki MOP papildymo, tačiau WOD pasaulis, lyginant su kitais likusiais WOW papildymais, išsiskiria savo kitoniškumu, pastebimas kur kas didesnis skirtumas gamtos, kompiuterio valdomų veikėjų modelių, daiktų ir kitų detalių, kurios kur kas labiau sustiprina šio žaidimo fantazijos elementus. Dabar kiekvienas miestelis, zona, atrodo, turi savo paskirtį, kiekvienas dalykas yra unikaliai skirtingas ir pilnas paslapčių.
WOD papildyme kūrėjai taip pat sumažino veikėjų kovos efektų vizualumą, kadangi dėl ir taip didelės jų gausos žaidimas kovos metu atrodė kaip kinų Naujieji metai. Mano nuomone, tai yra sveikintinas pasikeitimas, kadangi mažesnis efektų skaičius nedaro didelės apkrovos pačiam kompiuteriui didelio masto atakomis PVP ar eido metu. Mažesnis vizualumas, mano manymu, daro teigiamą įtaką ir žaidimo mechanikai. Žinant ir matant visus kovos aspektus yra kur kas daugiau galimybių žaisti taip, kaip nori ir tobulėti, negu būti apakintam intensyvių fejerverkų lavinos.
Apibendrinant WOD žaidimo grafiką, galiu sakyti, jog velnias detalėse. Visas šio papildymo grožis atsiskleidžia per puikius zonų perėjimus, mažų detalių skaičiumi pačiame žaidimo pasaulyje ir tuose jo aspektuose, kuriuose detalumas išties yra labai pagirtinas, kaip, pavyzdžiui, veikėjų modeliai.
Kas naujo WOD?
Kiekvienas papildymas turi įnešti kažką naujo ir ne tokius dalykus kaip naujas reidas, bet pačius žaidimo elementus, tad kaip tai pavyko WOD? Sakyčiau, neįtikėtinai gerai.
Šiame papildyme didžiausia naujiena yra tvirtovės (Garrisons) sistema, kuri jums leis tapti tvirtovės valdovu ir statyti pastatus pagal jūsų poreikius ir žaidimo stilių. Iš pradžių galėsite pasistatyti tik kelis pastatus be jokių patobulinimų, vėliau, keldami savo patirtį, atrakinsite daugiau pastatų šablonų. Taip pat, tobulindami savo pilį (Town Hall), gausite kur kas daugiau vietos statyti daugiau pastatų, kol galiausiai turėsite tikrai stipriai atrodančią tvirtovę. Kai kas šią inovaciją vadina savotišku „Farmville” žaidimu, kadangi reikės daryti „Work orders” ar laukti savo pasekėjų kol jie baigs savo misijas, tačiau, atvirai šnekant, kiekvienas taip mąstantis gali persišauti sau koją, nes atliekant darbo užsakymus jums teks praleisti mažiau laiko renkant išteklius nei kituose papildymuose, pasekėjai pagreitina naudingų daiktų radimą arba gavimą tam, kad pasiruoštum reidui ar požemiams. Visa ši naujovė duoda žaidėjams kur kas didesnį žaidimo galimybių pasirinkimą, galimybę susidėlioti savo prioritetus ar norime atlikti daugiau misijų ir turėti pasekėjų, nes žaisdami kasdien negalime praleisti daug laiko, ar pasistatę nykštukų bunkerį turėsime daugiau šansų greičiau pasikelti ginklų lygius ir pradėti reidinti, ar, galiausiai, tiesiog esame goblinai, kuriems svarbūs pinigai ir pasistatysime mainų centrą, leidžiantį mainytis ištekliais. Pasirinkimas lieka mums ir tai yra labai sveikintina, kadangi tai tiesiog žudo monotoniją žaidime.
Man patinka ši inovacija patinka tuo, jog po dešimties metų pagaliau žaidimas mus padaro lygiaverčiais su didžiaisiais WOW herojais. Gal ir nesame Thrall‘ai, bet mes turime savo pėdsaką naujojoje žemėje ir esame tie, nuo kurių priklauso kažkas, nesame tik kažkokie paprasti magai ar kariai, kurie kaip tarnaitė turi valyti žemyno monstrus, retkarčiais gaudamas progą užmušti kokį kietesnį priešą. Ir tiems, kuri ši naujiena nepatiks, galite laisvai nežaisti su šiuo žaidimo elementu, pats žaidimas nuo to nenukenčia, tačiau vargu ar pasirinksite atsiriboti nuo šios galimybės.

Pasekėjai irgi atliks žymią rolę žaidžiant WOD. Pagrindinis pretekstas yra tai, kad jūs kaip tvirtovės vadas turite nuveikti kur kas svarbesnių dalykų, na, o šie parankiniai jums padės mažiau svarbiose misijose. Vykdydami misijas kelsite pasiekėjų lygį, už įveikimą gausite patirties taškų, ginklų ir šarvų pasiekėjams, o jūsų veikėjui ir tokius dalykus kaip auksas, tvirtovės išteklių ir kitų naudingų dalykų. Prie daugelio jūsų pastatų galėsite paskirti po pasekėją, turintį to pastato profesiją, kas jums leis gauti daugiau išteklių iš profesinių pastatų ar turėti apsauginį klajojant po Dreanoro pasaulį. Pasekėjus žaidime gausite įvairiais būdais, dažniausiai už įvykdytas misijas ar tiesiog nusipirkus iš įvairių pardavėjų (Skamba kaip vergovė…). Pasekėjų žaidimo elementas, kaip ir pačios tvirtovės, sutvirtina jausmą, jog šiame pasaulyje esi šioks toks bosas, o tai yra vienas iš naujųjų WOD aspektų, kurie padaro šį žaidimą tokiu smagiu.
Archeologija taip pat artimiausiu metu nesiruošia niekur iš žaidimo išnykti ir šį kartą šis aspektas yra dar labiau ištobulintas. Kiekvieną kartą atradus svarbus archeologinius daiktus, juos galėsite pasidėti savo trofėjų kambaryje – tai mažas, tačiau malonus potėpis matant savo darbus Dreanor pasaulyje.
Tiems, kuriems keltis savo lygį yra našta, atėjo dar viena naujovė, kuri pragiedrins dieną. Dabar kiekviena pasaulio zona turės po keletą vietovių, kuriose galėsite vykdyti sunkesnes, tačiau daugiau patirties taškų duodančias misijas. Šioje vietoje padės į kompaniją pakviesti draugai ar daiktai ir mechanizmai gauti iš pastatytų avanpostų (Outpost). Negana to, jog jie yra sunkesni, jie išties įdomūs ir turintys prasmę, jeigu seki pasaulio istoriją. Kas šiame papildyme man patinka, tai didžiulis pasirinkimas kaip tu kelsi savo veikėjo lygį ar tik per užduotis (questus), ar tuo ieškodamas lobių, rinkdamas žaliavas, vykdydamas pasekėjų misijas, mušdamas elitinius monstrus, ar šių papildomų iššūkių pagalba. Iki šio papildymo tokios įvairovės WOW pasaulyje labai trūko.
MOP Timeless Isle buvo tas momentas, kuomet išbandomi nauji dalykai. Vienas iš tų dalykų buvo paprasti lobiai. WOD papildymo pasaulyje klajojant teks ne kartą atrasti vieną ar kitą lobį, kuris duos daugiau patirties taškų ir geresnius daiktus jūsų veikėjui. Tai yra labai paprastas ir primityvus aspektas, tačiau jis puikiai veikia tobulinant savo veikėjus. Kiekvienas daiktas yra savo vietoje ir atitinkantis tos vietovės elementus, tad niekada nerasi „Užturbinto dvigubo kirvio 5000“ paprasto žvejo namelyje. Kartais lobius gausite atlikę mažas misijas, tokias, kaip pvz. Atremti mažą Geležinės Ordos kareivių armiją, kuri puola žvejo lūšną.Visa tai – mažos detalės, tačiau jos ypatingai pagyvina visą žaidimo eigą.

Pasaulio bosai pirmą kartą pasirodo WOD papildyme ir tai vienas iš tų būdų taip užlaginti savo kompą, kad net nežinosi, ar tu gyvas, ar didžiulis pasaulio bosas jau sudrąskė tavo plikę. Nors 40-ies žmonių gvardija, kapojanti vieną bosą, yra išties neblogas vaizdas. Jų mechanika yra pakankamai įvairi, tikrai ne per lengva (bent jau pirmas savaites) ir išties reikia paplušėti, kad pasiektum pergalę. Bosai mirdami pameta reidui reikalingus daiktus ir paspartina pasiruošimą jiems.
Apexis kristalai žaidime bus kaip naujoji valiuta, už kurią galėsite nusipirkti keletą mountų, daiktų. Juos gausite vykdydami kasdienines misijas arba siųsdami pasiekėjus atlikti misijų. Tačiau, mano manymu, jie šiame papildyme yra beveik bereikšmiai. Legendary užduočių serija reikalaus bent apie 5000 tokių, tad net ir išbandžius visus daily tipus apie šiuos kristalus galėsite užmiršti, jeigu nedomins mountai ar esate bent jau įprastas PVE žaidėjas.
Šiame papildyme negalėsite skraidyti. Prieš papildymą buvau šiek tiek skeptiškas, tačiau po gero mėnesio suvokiau, jog taip kur kas geriau negu kituose WOW papildymuose. Zonos gražiau atrodo nuo žemės, daug įvairių dalykų galima rasti klajojant, netgi atsiranda šioks toks pasaulio PVP, kas duoda daugiau įvairovės žaidimo eigai.
Alternatyvus gyvenimo būdas Dreanore

Praėjus 10 metų nuo WOW pradžios, žaidimo parduotuvėje pagaliau galima rasti ne tik įvairių ristūnų, bet ir galimybę pasikelti savo veikėją iki 90 lygio – už 50 eurų. Daug senų pastovių žaidėjų pradėjo klykti, jog tai ypač baisus dalykas, kuris sugriaus viską, tačiau vargu. Tiek laiko išgyvenusiam žaidimui tokia funkcija neatrodo labai baisus dalykas, kadangi senosios zonos išties yra pasenusios, ypač tai, kas yra likę nuo TBC ir Wrath laikų. Žmonėms, kurie neturi daug laiko ar naujiems žaidėjams tai yra neblogas būdas pradėti iškart nuo geriausio papildymo iki šiol. Pati žaidimo istorija yra kaip ir priešistorė (Laikotarpis yra viena iš didžiausių problemų žaidime) visiems įvykiams. O tie, kurie mano, jog bus per daug naujokų žaidime – tai yra apsaugota proving grounds iššūkiais, kurių neįvykdžius, nebus suteikta prieiga prie LFR ar tolimesnių reidų. Tad nesikarščiuokite, net ir išleidus pusę šimto eurų, nebus užtikrinta kad galėsi visur dalyvauti neišmokęs žaisti su savo klase.
6.1 Atnaujinime atsirado naujas būdas gauti Heirloom (daiktus, kurie padės kelti lygį iki 60-ojo) šarvus ar ginklus. Dabar juos galėsite įsigytikur kas pigiau, tačiau už jų patobulinimus reikės sumokėti neblogą sumelę. Nusipirkus daiktus, šie atsiranda tavo Heirloom skirtuke ir dabar galėsite jų kopijas sukurti bet kuriam veikėjui, esančiam nesvarbu kokiam serveryje, nesvarbu už ką žaidžiate. Užteks siuntinėti laiškus su į skirtingas paraleles, dabar susikūrus veikėją greitai ir patogiai apsirengsite šarvais, kurie padės kelti jūsų lygį. Dar vienas dalykas, kuris man patinka tai sumažintos kainos už Heirloom daiktus. Dabar gali pilnai aprengti veikėją, kad patestuotum klasę iki kokio 60 lygio. Taipogi surinkus didelį kiekį šių sendaikčių gausite mountą su vairuotoju, kuris jūsų veikėjus iki 20 lygio vežios po visa Azeroth‘ą. Nors visa tai atrodo kaip palengvinimas, tačiau zdzdnėra taip baisu kaip atrodo. Lygių žaidime išties yra daug, kaip kurios vietovės yra vėl pasenusios ir nebelinksmos žaisti, ir nors papildomas bėgiojimas susikūrus veikėja nėra klaiku, tačiau vistiek mountą gausi tik išleidęs tikrai nemažai aukso pirkdamas Heirloom daiktus.
Žaislai, kaip ir Heirloom daiktai, šiam papildyme gavo atskirą skirtuką, Nors jie neturi kažkokio pranašumo reidų metu, tačiau tai yra visai smagus būdas paversti visą reido grupę gnomais, kol lauki vieno žmogaus užsisedėjusio tualete.
Taip, selfie tapo tokiu galingu fenomenu, kad mes tai turime ir naująjame WOD papildyme.. Duckface‘as pasirodys 6.2 atnaujinime, Twerkinimas planuojamas 6.3, na, o naujas reidas greičiausiai 6.4.
Reidai ir požemiai
Požemiai – pati pirmoji stotelė tiems, kurie yra pasirinkę savo laiką praleisti PVE srityje. Šiame papildyme pristatomi 8 nauji požemiai, kurie visualiai yra išties nepriekaištingi, nuo vietovių iki animacijų. Dar vienas iš slaptų žaidimo aspektų dabar požemių mechanika išties mus bando paruošti reidams, taigi atidieji pamatys šiokius tokius panašumus. Tačiau, tai yra nesvietiškai puikus dalykas naujokus supažindinti su naujomis ir senomis žaidimo mechanikomis, o senoliams duoti patirties naujuosiuose reiduose. Taip pat vienas iš naujų dalykų yra iššūkio režimas, kuris leis žaidėjams varžytis tarpusavyje, pavyzdžiui, kas greičiau užbaigs naujuosius požemius kur kas sunkesniu lygiu negu įprasti ar HC lygiai. Už pastangas gausite papildomų ar tiesiog gražių transmog daiktų kaip atlygį už tikrai sunkų darbą.. Tačiau požemiai nors ir yra pirma stotelė, tačiau neilgai ten užsibūsit, kadangi prisirinkę daiktų galėsite iškart šokti į LFR ar tiesiog paprastus reidus, na, o iššūkio režimas bus greičiausiai užmirštas.
Highmoul Reidas – pats pirmasis, kuriame, prieš tai ne kartą sutrypti, mes turėsime progą padaužyti kelių didžiulių orgų užpakalius. Pirmą kartą įžengus į šį reidą ir nugalėjus pirmuosius bosus, iš karto buvo aišku, kad „Blizzard“ eina tuo keliu, kuriuo ir norėčiau, kad eitų. Kiekvienas bosas turi įdomias mechanikas – tiek artimos, tiek tolimos kovos veikėjai turės ką veikti, tankai ir gydytojai irgi turės krūvą veiklos viso reido metu. Kiekvienas bosas yra savotiškai skirtingas, reikalauja vis kitokių būdų žaisti ir tai yra labai pagirtina, nes tai neatsibosta ilga laiką įveikinėjant vis tuos pačius reidus. Pats reidas vyksta atviroje erdvėje, kuri yra didelė Nangrand dalis ir tai tiesiog sukūria jausmą, kad nesi kažkokiam paprastame urve.

Blackrock Foundry – 6.1 atnaujinime visgi tesia tai, ką Highmoul pradėjo – visiškai kitonišką ir kokybišką žaidimą. Šiame reide teks nugalėti Blackhand bei jo parankinius. Kiekviena kova viena nuo kitos skiriasi kaip diena ir naktis, o tai yra labai pagirtina.
Seals of Tempered Fate – Vienas iš naujų dalykų, kuriuos galėsime gauti, bus bilietai suteikiantys galimybę galbūt gauti papildomą daiktą iš nukauto boso. Juos galėsime naudoti kiekvieno lygio reide prieš kiekvieną bosą ir tai yra ganėtinai geras dalykas, ypač jeigu dažnai nereidini ar neturi gildijos.

PVP
Ashran – Viena iš naujų PVP zonų, kuris vienu metu talpina apie 80 žmonių. Tai ganėtinai yra daug žmonių vienu metu, ypač paskutinio fronto minutėmis, kai bandai nugalėti ar gintis, o tarp žaidėjų nėra nei trupučio vietos bei kiekvienas spamina savo atakomis. Negaliu skųstis, mano kompiuterio geležis nėra bloga, tačiau tokiais momentais tik NASA superkompiuteris gali nenulūžti. Tačiau nepaisant to, visas mūšis vyksta išties labai ilgai ir yra daug skirtingų dalykų, kurios gali atlikti jo metu, netgi vykdyti keletą misijų. Tai nėra pati mano mėgstamiausia zona, tačiau žaidėjams, išsiilgusiems ilgesnės trukmės PVP seansų, bus kaip tik.
Po kiekvienos pergalės dažniausiai gausite po PVP dėžę, kuri duos jums daugiau daiktų. Tai sumažins PVP arsenalo kaštus ir greičiau galėsite šokti prie rimtesnių Conquest varžybų. Na, o pralaimėjus dažniausiai gausite dėžes su mažesnio lygio daiktais. Ši naujovė leidžia PVP žaidėjams šiek tiek atsigauti ir įgyti šiek tiek aukso iš jų žaidimo stiliaus, pavyzdžiui, net ir naują gladijatoriaus pastatą savojoje tvirtovėje.
Dreanor’o pasaulis ir zonos
Kaip jau minėjau, Dreanor‘as atrodo geriau nei bet kada, visos zonos yra kruopščiai nušlifuotos ir su tokiu milžinišku kiekiu detalių, jog anksčiau ar vėliau pajauti, jog tai gyvas ir dinamiškas pasaulis.
Tanaan Jungle startinė zona iš karto pavergia žaidėjo dėmesį ir parodo būsimą žaidimo potencialą. Daug vaizdo intarpų, istorijos, didžiausių šio papildymo priešų pristatymas ir kupiną veiksmo ir įdomių užduočių rinkinys. Pašnekėjus su keliais senesniais WOW žaidėjais apie pirmus įspūdžius Dreanor’e visų reakcija buvo kaip ir mano – ar visa tai tikra? Ar nesudėjo „Blizzard“ kompanija visų jėgų tik į šią zoną, kadangi tai atrodo pribloškiamai. Tačiau didžiausias malonumas, kad visos likusios pasaulio zonos viena kitą lenkia ir viena už kitą yra kur kas geresnė, kas yra nuostabus darbas iš „Blizzard“ pusės.
Shadow moon Valley, Aljanso zona, šį kartą bus paskentusi mistiškai purpurinės spalvoje, kur mes turėsime įsirengti savą tvirtovę padedami senujų šio pasaulio gyventojų – Dreanei rasės. Čia mums padės praeities pranašas Vellen – Dreanei rasės lyderis. Šioje zonoje atskleidžiama daug istorijos apie šią Draenei, supažindinama su pačiomis tvirtovių naujovėmis.
Frostfire Ridge,- Ordos startinė zona, šį kartą bus snieguotame ir kalnuotoje teritorijoje, kurios istorija apie praeities Frostwolf klano vadovą – Durotan’ą (Thrall tėvas). Šioje zonoje mums teks okupuoti dvigalvių Orgų miestą, kadangi pastarieji šiame Dreanor’o laikotarpyje yra civilizacijos ir jėgos etalonas. Vargšai linksmieji Orgai, mes juos prievartausim juos tiek šioje zonoje, tiek Highmoul reide kiekvieną savaitę… O man jie visai patiko… Kaip ir Shadow Moon Valley, čia Ordos žaidėjai susipažins su tvirtovių sistema. Aliansas taip pat, turės progą susipažinti sakyčiau, su kur kas labiau hipiškais negu nuo testosterono perdozavimo kenčiančiais dabartiniais orkais prieš jiems tampant prakeiktais demonų kraujo.

Shatrath miesto užgulties misijos lauks mūsų Talador zonoje. Čia Teks gintis nuo geležinės ordos atakų ir mums padės arba iškviečiami raketų pliūpsniai iš dangaus, arba, jeigu pasirinksite pastatyti magų pastatą, magiški orbai kurie žudys Geležinės Ordos kareivukus kaip muses. Istorija mums parodys Achendoon žlugimą.
Gorgrond – smėliuota, kalnuota, pilna orkų ir gamtos pavojų zona. Čia mes galėsime statyti lentpjūvę, kuri duos progą naudotis dideliu robotu, praversiančiu naikinat šios zonos bosus, arba, jeigu robotai ne prie širdies, pastatęs gladiatorių ringą, turėsi herojų, kuris kausis pašonėje suteikdamas naudingų atributų.
Spires of Arak,-plunksnų ir Arakoa paukščiažmogių pilna zona, leis mums daugiau pasidomėti jų istorija, pastatyti pastatą, leidžianti greičiau keltis patirties lygį arba turėti asmeninį pardavėją, kuris siūlys įvairių naudingų daiktų. kaip pavyzdžiui, gėrimų, leidžiančių greičiau žudyti priešus ar išties didelius maišus. Taip pat čia teks pamatyti, ką naftos ištroškę goblinai padarė žemutinėje zonos dalyje.
Nuo TBC papildymo laikų, turbūt kiekvienas žaidėjas savo širdyje, nostalgijos srityje turi Nagrand zoną. Tai buvo bene vienintelė zona, turinti pakankamai įvairovės, spalvų, įdomių misijų ir neatrodanti kaip migrenos keliančios vienos spalvos zonos (Taip, taip Hellfire Peninsula).„ Blizzard“ tai numanydami šį kartą Nagrand puikiai išdirbo ir bet kuris žaidėjas, grįžęs iš ankstesnių papildymų, tai pajus. Pati zona atrodo tikrai gerai, kupina įvairovės, orgų, orkų ir negailestingos gamtos. Čia istorija sukasi aplink Garrosh Hellscream suradimą ir sunaikinimą, Warsong klano istoriją ir kitas mažesnes linijas, kurios yra nemažiau įdomios. Šioje zonoje lygį kelti mums padės arba tankas, arba įprastas Talbuko mountas, kuris leis kovoti ant jo (kas, mano manymu, yra kur kas naudingesnis dalykas). Apskritai, tai viena iš didžiausių ir gražiausių teritorijų žaidimo kokias man teko matyti per visus papildymus, istorija irgi buvo viena iš geriausių, tiems kurie sekė istoriją nuo pačios Warcraft pradžios iki MOP laikų. Netgi jeigu praleidote MOP papildymą, ši zona turbūt paaiškins praeities konfliktus ir dėl ko mes visgi esame čia – Dreanor’e.

Kiekvienas papildymas turi savo miestą, kuris sutraukia visus Warcraft žaidėjus, pasidėti daiktus į bank’ą, pažaisti su aukcionu, pareklamuoti savo profesinius įgūdžius. Ashran yra tas WOD miestelis / sala. Čia nieko, be gigantiško Ashran mūšio, nėra, tačiau vargu ar labai daug kažko tokiems miesteliams reikia. Vienoje pusėje bus Aljanso Stormshield miestelis, kitoje – Ordos Warspear, tarp kurių pastoviai vyks gigantiški mūšiai, tiesiog užblokuojantys jūsų kompiuterius nepaisant, kokio pajėgumo jie būtų.
Apibendrinant pasaulio zonas turėčiau pasakyti, jog „Blizzard“ mane išties sužavėjo. Kiekviena zona atrodė geresnė viena už kitą ir gebėjimas pažinti šį pasaulį tik ant žemės, o ne ant skraidančio mount’o suteikė jam savotiškos charizmos. Vietovės atrodo puikiai, šio pasaulio istorija puikiai viską atitinka ir tikrai yra įdomi, net jeigu ir esi PVP žaidėjas norintis kuo greičiau pasiekti 100 lygį. MOP turėjo gražų pasaulį, bet, mano manymu, skraidymas šiek tiek sunaikino visą grožį. WOD ištaisė šią klaidą su kaupu. Man neteko matyti geresnio ir detalesnio žaidimo pasaulio, ir visa tai jungiančios puikios istorijos, kurios pasakojimas vyksta tikrai puikių užduočių metu. Negana to, pasirinkimai, kokius pastatus naudoti zonose, taip pat pakeis istorijos liniją ir tai, kaip žaisi su pasauliu, o tokia įvairovė kituose MMO man dar nematyta iki šiol.
Apibendrinus didžiausius Warlords of Dreanor pokyčius, turiu pasakyti, jog šis papildymas tikrai nenuvils bet kurio Warcraft serijos fano – nei naujokų, nei senbuvių. Šis pasaulis kupinas detalaus ir sunkaus darbo, kiekvienas naujas elementas yra puikiai apgalvotas, tam, kad būtų įdomu, ir svarbiausia, smagu žaisti. Tokie kertiniai dalykai PVP ir PVE yra kaip gaivus vėjo gūsis lyginant su praeities papildymais, na, o tvirtovių bei pasekėjų sistema, ne tik suteikia žaidimui kažko nauja, bet leidžia ir pačiam žaidėjui pajausti, kad jis yra kažkas daugiau šiame pasaulyje. Siūlyčiau kiekvienam išbandyti šį naująjį papildymą, ypač tiems, kurie anksčiau žaidė, žaidžia ar tiesiog ieško MMO žaidimo verto jų laiko. Warlords of Dreanor turbūt pats geriausias pasirinkimas, bet kuriam tikram MMORPG fanui.