Ir kiek gi galima apie tuos zombius? Štai, turime visuomet linksniuojamus „Resident Evil‘us“, kurių prikepta bene septynios dalys, „Dead Island“, „Left 4 Dead“, „Killing Floor“, „The House of the Dead“ ir dar begalinę eilę kitų. Neatsilieka ir filmai: nuo „klasikinių“ „Evil Dead“, iki visokių serialų, kurių pavadinimo net neminėsiu (vis tiek ir taip suprasit, apie ką aš). Vienaip ar kitaip, kaip ir tuose filmuose ar žaidimuose, šiai zombių bangai nesimato galo, tad turime dar vieną, kiek kitonišką zombių taškyklę – „OMG Zombies!“.

Šis kitoniškumas nėra naujas dalykas – jau turime zombių „taikūną“, na o šiuo atveju žaidime reikės daugiau strateguoti nei šaudyti. Nepaisant to, nors iš žaidimo pristatomojo filmuko galima susidaryti visai kitokį vaizdą, jei žaidimo nesate žaidę prieš tai, kuomet jis buvo išleistas „Sony PSP“ konsolei.

Dėka „standartinės“ žaidimo istorijos (beje, pasakojamos jau „standartiniu“ komikso pavidalu), kurioje užsikrėtusieji virusu virsta į smegenis ėdančius zombius, kuris, pasirodo, kartu paveikia ir kaulų bei vidaus organų sudėtį (matomai prikaupdamas sprogių dujų ir sumažindamas tankį, lyg kokiame „Cabin Fever“ filme), taikliai paleistas šūvis zombį ne tik paguldys, bet dar ir susprogdins, o jei šalia bus kitų, prasidės didelė grandininė reakcija.

Taigi, žaidime valdysime specialiųjų pajėgų karį, kuris, turėdamas labai ribotą amunicijos kiekį turės išguldyti kuo daugiau zombių, pasinaudodamas pastarųjų nestabilumu. Aišku, kaip ir kituose standartiniuose žaidimuose, zombių bus visokių: paprasti, mažą ir didelį sprogimo spindulius turintys civiliai bei storuliai, policininkai, ir kareiviai, kurie paleis keletą rikošetuoti galinčių kulkų, zombiai, kurie vietoj sprogimo tiesiog išsilydys į balutę, sprinterės zombės, prieš savo sprogimą pabėgsiančios keletą sekundžių ir eilė kitų.

Štai čia ir pasireiškia minėtasis strategavimas. Jei šalia sprogusio zombio bus kitas, o šalia to kito dar kitas ir t.t., vienas sprogimas sukels grandininę reakciją, nuo kurios, geriausiomis dienomis, gali išmirti daugiau nei 75 procentai visų lygyje esančių zombių. Įdomiausia tai, kad vėliau reiks daryti pasirinkimus: ar šauti į policininką/kareivį, kurio paleista kulka nukirstų toliau esančius zombius, ar pabandyti tai pasiekti grandininės reakcijos būdu, kurią pradėtų ne per toliausiai policininko/kareivio esantis storulis zombis.

Aišku, kartais pasitaikys, kad tų keturių kulkų tiesiog nepakaks ir, sakykim, pavyks išnaikinti tik 50 procentų zombių. Nieko tokio! Lygį visuomet bus galima kartoti bet kiek kartų ir bandyti pasiekti vis aukštesnį rezultatą, nuo kurio priklausys gaunamo medalio spalva, suteiksianti daugiau pinigų zombių tobulinimui.

Bet koks sveiko proto išgyventojas norėtų tobulinti zombius? Galima garantuoti – niekas. Nebent tasai „tobulinimas“ vietoj pastiprinimo leistų juos efektyviau galabyti, kaip yra šiame žaidime, kur už lygių perėjimą gautus pinigus galėsime išleisti zombių sprogimo spinduliui, ar kitiems, mums padėsiantiems dalykams padidinti. Tiesa, paskutiniams patobulinimams pakankamai pinigų surinksime tik už platininius medalius, tad bus kur pasistengti. Apskritai, žaidimą yra net 100 lygių. Laimei, kiekvieną jų pereiti užtrunka apie penkias minutes.

„OMG Zombies!“ nors tai ir yra „dar vienas zombių šaudymo žaidimas“, visgi, puikiai tiks tiems atvejams, kuomet tiesiog norisi kažkaip prastumti laiką. Didelis peržaidžiamų lygių skaičius, šiek tiek strategavimo bei puikūs zombių sprogimų efektai – kodėl gi ne.