Kol „Tony Hawk“ serija su kiekvienu nauju žaidimu vis ritosi žemyn, „Skate“ pasiūlė kažką naujo ir gaivaus. „Skate 2“ savo ruožtu įnešė gan daug naujovių į seriją, tačiau jos nebuvo išbaigtos iki galo, žaidimas kentė nuo netoleruotinų bug’ų kurių daugumos niekas nesivargino iki šiol taisyti. Tam tikra prasme, „Skate 3“ atrieda su ta pačia kreiva lenta, tačiau bent jau ji geresnė už senesnius serijos žaidimus.
„Skate 3“ prasideda didžiuliu šuoliu nuo rampos kurį atliekant jūsų herojus smarkiai susitrenkia galvą.Tačiau atrodo, kur kas smarkesnį smegenų sutrenkimą patyrė jūsų bičiulis, kuris nusprendžia, kad šuolis buvo nuostabus ir judviem reik sukurti savo nuosavą riedlenčių verslą.
Kaip ir kiekviename „Skate“ žaidime, — istorijos beveik nėra. Visos, vaizdo intarpus turinčios užduotys, prasidės pasikalbėjus su riedlenčių įžymybe ar varžovų grupele. Dažniausiai tarpusavio dialogas bus kelių sakinių, o ir tie bus tuščio pilstymas į nieką. Nors matosi, kad žaidimas bando būti juokingu, bet jam tiesiog nesiseka. Vienintelis dalykas kuris galbūt jus prajuokins, tai treneris Frankas, kurį įgarsino ir net suvaidino Jason Lee (Serialo „My name is Earl“ aktorius). Deja vietoje to, kad jis ir būtų jūsų palydovas žaidime, teks trainiotis su tuo pačiu trenktu „draugeliu“, kuris vis taškysis vienodomis frazėmis.
Tiesa, dabar įkraunant žaidimą, vietoje triukų kuriuos matėme „Skate 2“, skaitysime šmaikščius trenerio Franko patarimus, ko gero jie buvo vieninteliai prie kurių dirbo žaidimo rašytojai. Na, Jason Lee galėjo ir realiai suvaidinti Franką, bet gerai ir taip, bent jau tol, kol pamokėlės išlaiko šypsena veide ir dėka jų galite išmokti šio to, kas vėliau pravers žaidime.
Dar vienas dalykas kuris buvo pašalintas iš serijos „Skate 3“ žaidime, tai palydovų replikos jei susimaunate darydami triuką. Dabar kažkokias pastabas girdėsite tik per užduotis, na o važinėjant be tikslo niekas jūsų nenervins. Vėl… Gal pasirodys, kad aš „fanboy’inu“ trenerį Franką, bet čia buvo galima išnaudoti jo balsą… Gero žmogaus turi būti daug, po šimts!
Na, bet istorija ir nėra pats svarbiausias žaidimo akcentas. Kalbant apie pačią eigą, bent jau iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad niekas ir nepasikeitė. Kažkokius pokyčius pastebės tik veteranai, kurie ilgą laiką praleido prie „Skate“ serijos žaidimų. Turbūt akivaizdžiausias pakitimas, tai pinigų pakeitimas į riedlenčių pardavimus.
Ką beveiktumėte žaidime, viskas generuos riedlenčių pardavimus. Atliksite užduotį — prekyba augs, ją „nužudysite“ prie paprasto uždarbio prisidės šioks toks procentas. Kad „nužudyti“ užduotį prireiks išpildyti papildomas sąlygas, panaudoti daugiau triukų, sutilpti į užbrėžtą laiką ir t.t.
„Skate 2“ kentė nuo nesąmoningai sunkių ir specifinių užduočių, o štai naujasis serijos žaidimas save pateikia paprasčiau, yra labiau prieinamas įvairaus plauko žaidėjams. Nebeliko specifinių ir sunkių užduočių kaip „S-K-A-T-E“, taigi užuot sunkiai dirbę, galim mėgautis žaidimu. Tiesa, kad įveikti žaidimą reiks parduot 1,000,000 riedlenčių. Tai gali užtrukti apie 9-12 valandų, kurias praleisite gatvės turnyruose, lėkdami beprotišku greičiu „DeathRace“ lenktynėse ar tiesiog laužydami kaulus „Hall of Meat“ užduotyse. Pagrinde, be „Own-a-Lot“ iššūkių, žaidimas nepasiūlo naujų užduočių tipų. „Own-a-Lot“ iššūkiai atsirado greta „Own-a-Spot”, tik čia reiks įveikti keletą smulkių užduočių sau patogiu metu, kad galėtumėte „užimti“ tam tikrą teritorija. Na kaip ir „Own-a-Spot” iššūkiuose, už jų įvykdymą be taškų kartais gausite ir naujų rūbelių ar įrangos savo riedlenčių parkui. Šiaip išnaudodami „Own–a–Lot“, kūrėjai galėjo pakeisti, „Property“ žaidimo elementą kuris buvo absurdiškas, daug įdomesniu, bet to nepadarė.
Šį kartą ne menkas dėmesys skirtas komandoms ir daugelio žaidėjų režimui, gaila kad viskas ne baigta iki galo. Komandos čia atstoja daugelyje žaidimų sutinkamus klanus, tačiau karjeros režimui jie nepasiūlo praktiškai nieko naujo. Kažkas išnaudos savo komandą kaip lengvą būdą pakelti riedlenčių pardavimus ir tiek. Visos su klanais siejamas malonumas juntamas tik tada kai žaidi su draugais. Su pažįstamais gali mesti iššūkius kitiems klanams, kurti savo parką, netgi paskirti komandos nariams pareigas (filmuotojas, parko statytojas, lenktynių ekspertas ir pan.). Bet kaip ir sakiau visas malonumas kai turi su kuo tai daryti.
Pats klanų apipavidalinimas įgyvendintas labai gerai, tai pat džiugina ir „Skate Reel“ patobulinimai. Klano profilyje galėsite žiūrėti narių paliktas žinutes, nuotraukas, sukurtus parkus ir vaizdo medžiagą. Tuo pačiu buvo pakeistas „Skate Reel“ kanalas. Dabar jį įjungsite per savo meniu, kuriame matysite vertus dėmesio, daugiausiai peržiūrėtus vaizdo klipus, draugų ir kitų vartotojų sugeneruotą turinį. Viskas kur kas aiškiau, o rasti norimo tipo klipus bus lengva kaip niekada. Jei patys nuspręsite tapti „Skate 3“ legenda, kuriančia geriausią medžiagą bendruomenėje, to pasiekti bus kur kas paprasčiau. Be didesnių įgūdžių galėsite dirbti su kamera, o nuotraukoms uždėsite įvairius efektus.
Su kitais žaidėjais galėsit keistis ne tik nuotraukomis ar vaizdo klipais, bet ir jūsų sukurtais riedlenčių parkais. Parkai – dar vienas puikus „Skate 3“ tvirtai ir apgalvotai sukaltas atnaujinimas. Suteikta visiška laisvė savo parkus, pritaikyti savo poreikiams. Norit padaryti „grindo“ trasą, prašom, prireiks „Hall of Meat“ „traumanatrono“ — niekas jums nesukliudys. Žodžiu turime vieną geriausių riedlenčių parko kūrimo priemonių. Parką kurti labai lengva, yra beveik visi objektai, na o naujus papildomus daiktus „atrakinsite“ atlikę įvairias „Own-a-Spot“ ar „Own-a-Lot“ užduotis. Džiaugsmo ir galimybė perdaryti draugų, klano ar šiaip „Skate 3“ žaidėjų sukurtus parkus. Visos šios galimybės suteiks dar daugiau džiaugsmų žaidime, kai įveiksite kampanija bus baigta, o daugelio žaidėjų režimas bus atsibodęs.
„Skate 3“ atsikratė ir pagrindinio meniu, paslaugų, na, o triukus daryt kur kas paprasčiau.
„Online“ režime Jūsų laukia automatiniai „Skate.Feed“ atnaujinimai, čia matysite naujas kūrėjų žinutes, pranešimus, nuotraukas ir video, tuo pačiu sužinosite kiek žmonių peržiūrėjo jūsų vaizdo klipus ar nuotraukas. „Skate.Feed“ žaidimo elementas pakeičia „Skate 2“ naujienų šaltinį „Slappy Blog“.
Tarp kitų žaidimo eigos pakitimų geriau jaučiasi triukai ir jų atlikimas. Nors triukų sąrašas beveik nepasipildė, o triukų vaizdavimas iš vis ne, žaidimas yra kur kas greitesnis. Dabar „slow-mo“ įsijungs tik kai atliksite „Hall of Meat“ triuką, o ne visada kada susimausite atliekant jį.
Nebeliko sargų ir apkaustų ant kaip kurių vietovių objektų, taigi nebeliko ir paslaugų kurias galite užsisakyt.
Bėgiojimas labai patobulėjo ir palyginus su ankstesne dalimi yra tikra pasaka, o štai šokinėjimas išliko toks pats klaikus, vis dar negalima užsikabint už kito paviršiaus. Objektų „tempimas“ išliko panašus t.y. lėtas. Kartais atrodo, jog veikėjas tempia „God of War“ kolonas, tačiau į šonus sukinėja kaip pūkų pagalvėlę.
Nepaisant to, kad iš žaidimo „išlėkė“ ir telefonas, savo „draugus“ vistiek galėsite pasikviesti. Tai bus DI valdomi, žaidime sutiktų ar jūsų draugų bežaidžiančių „Skate 3“ „vaiduokliai“. Jokių išplėstinių galimybių čia nebus ir su iškviestais DI draugais varžytis negalėsite.
Gaila, kad dizaino prasme „išlaižytas“ „Skate 3“ daugelio žaidėjų režimas, šlubuoja techniškai. Kažkam išėjus iš žaidimo likę žaidėjai neretai „užšąla“, kartais ir iki minutės laiko, kol randamas naujas žaidėjas. Tai labai nervins kaip atliksite užduotis, o priešininkai pamatę, kad nelaimės, ims masiškai palikinėt žaidimą.
Žaidimo miestas pasiūlys tiek miegamuosius, tiek pramonės ar centro rajonus, kupinus unikalių vietovių įvairiai pračiuožt su lenta.
Garso takelis tai pat nenuvils nė vieno kuris žais žaidimą. „Skate 3“ yra 50 žaidimo dainų, tarp kurių Roko, Metalo, Hip-Hop ir kitokio žanro kūrinių kuriuos galima laisvai keisti bet kokiu metu.
Serijos naujokai dabar gali nusistatyti „manual“ arba „trick indentify“ pagalbininkus kurie rodys kokius triukus padarėt nupiešdami kryptį burbuliuke arba rodant „manual“ stulpelį kuris parodys kokioje pozicijoje galima padaryt „manual“ triukus (važiavimas ant dviejų priekinių arba galinių riedlentės ratukų).
Smagumo dėlei į žaidimą įvesti kodai kuriuos aktyvavę atrakinsite įvairaus tipo žaidėjo modelius (mėsos gabalas, skeletas, Isaac iš „Dead Space“ ir pan.) ir netgi zombių režimą. Įvedus kodą „Zombie“ pasikeis visa žaidimo apšvietimo spalva, o praeiviai taps smegenims mintančiais padarais… Na tiesa sakant, ne. Tiesiog visi vaikščios išskėtę rankas į priekį kaip lunatikai ir stengsis „nuskint“ tave nuo riedlentės. Jūs taip pat nepėsčias. „Skate 3“ žaidime galėsite stūmdyt kitus, tame tarpe ir zombius, varžovus, senutes. Ši savybė labai pravers „Deathrace“ tipo lenktynėse jeigu kas nors prie tavęs priartės, bet šiaip to stumdymasis įgyvendintas labai paviršutiniškai, panašiai kaip vaikščiojimas ir šokinėjimas „Skate 2“. Beje… grįžtant prie močiučių, jos irgi ne iš kelmo spirtos, jei bandysite prieš jas „pašokinėt“ galit būt truktelėti elektrošoko.
Baigiant vis tik tenka konstatuoti, kad nepaisant kaip kurių, dar nuo „Skate 2“ laikų likusių trūkumų, trečioji dalis atrodo stipriai. Kaip ten bebūtų žaidimas yra sklandesnis, pasiūlo naujas galimybes ir ištaiso didžiausias klaidas kurios tiesiog griovė „Skate 2“. Tie kurie nebandėt „Skate“ serijos žaidimų, trečioji dalis geriausia vieta pradėti, o tie kurie tiesiog gyvena riedlentėmis, neabejotinai įvertins klanų suteikiamas galimybes ir „Create-a-Park“ įrankius.
12 Komentarai
Nowitzki
Gera apžvalga 🙂
Desmondas
Oho kiek apžvalgų šia savaitę. Gerai gerai 🙂
Nowitzki
Rokimusas NON-STOP rašo 😀
Desmondas
(u) Laukia didelės pareigos Rokimuso:)
zaslatS
Nors viena normalia parasytu….|)
NeedForU
Liuks apzvalga! Tik galejo truputi trumpesne but, as manau. 🙂
PXS
Apzvalga puiki! Beje zaidimas irgi nenuvyle 🙂
Dodie
Nooooooooriu sito geimo … ;[
WhiteD
Jai yra PC ar Ps2, as nusipirksiu. Perskaicius tokia apzvalga tikrai norisi nusipirkt… 😀
printer
ant PSP butu gerai ,kad butu 😀
Navy
Dar viena priežastis turėt PS3. Gerulis žaidimas. Gaila, kad negaliu pažaist.
mantis2x
Apzvalga tiesiog puiki (i)(i) o game irgi geras