Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2009/12. Teksto autorius: JcDent

Įvairovės dėlei vietoje amnezijos ar pavogtos meilės, motyvacijos šiame žaidime Tau suteikia darbdaviai. Jie Tave išgelbėjo nuo tapimo dar viena auka paskutinio generolo Custerio mūšio metu. Todėl dabar lakstai pro praeitį ir bandai išgelbėti tam tikrus asmenis, Tau trukdo Opozicija, kartais atsiunčianti jėgos skydais ir futuristiniais ginklais aprūpintus žudikus.

Diduma tokio darbo vyksta Amerikos pilietinio karo mūšyje prie Antietamo ir Pirmojo pasaulinio karo metais Tanenbergo mūšyje, kurie pasižymėjo kaip labai, labai kruvini susidūrimai. Padės jau įprastas sveikatos atsistatymas ir daugybė draugiškų karių, kurie kaip ir turėtų suteikti priešui daugiau taikinių. O taikinių šiame žaidime daug. Aišku, kariai nėra protingesni už įprastą FPS teroristą, bet užtat vienu metu ekrane jų gali būti kad ir šimtai. Šis bei tas dėl to paaukojama (yra tik kelios skirtingos galvos), bet šaudyt gali kiek tik lenda. Kartais bus žmogelių, kurie turi išgyventi, todėl juos reikia sužeisti į petį ar kelį. Taip pat galėsi mesti krūvą rutuliukų, vadinamų gaudytojais: jie paskraidys apie taikinį, vienas susprogs jį neutralizuodamas ir jie grįš Tau į ranką. Maloni smulkmena: kai mane apsupo grįžtantys gaudytojai, vienas iš jų atmušė mano šūvį.

Ateities ginklais

Šautuvai yra būtina karo dalis. Deja, Amerikos pilietiniame kare daugiausiai mojavo muškietomis, o tai reiškia: vienas šūvis ir ilgas užtaisymas. Šiek tiek pagelbėja galimybė ginklus tobulinti tarp misijų (ne konkrečius šautuvus, o kategorijas), bet muškieta taip ir lieka su vienu šoviniu. Žaisdamas Pirmąjį pasaulinį karą nepamatysi ir automatinių ginklų, nes jų beveik nebuvo, užtat labiau džiaugsies gavęs ateities ginklų. Tai daugiausia koviniai automatiniai šautuvai, kurių išorė šiek tiek futuristinė, o užtaisymas neįprastas. Be abejo, jie palengvina muškietomis ginkluotų amerikiečių skynimą. Tiesa, ir čia yra beveik nenaudingų „vamzdžių“ (blogiausias visų laikų šratinis šautuvas).

Grafika nėra auksinė, bet gana gerai perteikia karo niūrumą, o variklis yra tinkamas dideliems plotams ir masėms kareivių vaizduoti. Tik nesitikėk interaktyvios aplinkos — čia tokios nėra. Kartais pasitaiko tam tikrų bėdų. Gražiai atrodo kelionių laiku rutuliai, jie skleidžia ir geriausią garsą žaidime. Aišku, kartais keista, kai Pirmajame pasauliniame kare kareiviai šaukia „už Staliną“, bet ką jau čia padarysi.

Darkest of Days nėra siaubingai blogas, kaip teigia kai kurios užsienio svetainės, tačiau jis nėra ir žibantis deimantas. Tai tėra žaidimas, kuris suteiks šiek tiek istorinių žinių apie kruvinesnius mūšius.