Praėjo nemažai laiko nuo tada, kai paskutinį kartą buvome susitikę su vienu iš rimčiausių Eidos herojumi — meistrišku vagimi Garetu. Ilgai tylėję Ion Storm Austin nusprendė, kad jiems dar per mažai vagies nuotykių ir nori mums pasiūlyti dar vieną Thief dalį.

Thief (projektas kol kas taip ir vadinasi) stengiasi išlaikyti panašų „geimplėjų“, bet prideda kelis naujus triukus ir visiškai naują variklį. Žaidimas bus tiesioginis ankstesniųjų vagies nuotykių tęsinys — istorija prasidės šiek tiek vėliau po Thief 2 pabaigos. Garetui teks sustabdyti senovinę pranašystę, kuri pasakoja apie tamsiojo amžiaus įsigalėjimą ir, žinoma, šio proceso metu prisipildyti kišenes. Nesijaudinkite, mūsų herojuje neprabilo sąžinė ar rūpestis kitais, paprasčiausiai vogti tamsiajame amžiuje tapo daug sunkiau.

Daugeliui žaidėjų be galo patiko Thief žaidimų istorija ir veiksmas, tačiau beveik visi skundėsi per sena grafika. Trečioje Thief reinkarnacijoje Ion Storm nusprendė ištaisyti ir šį trūkumą, tad žaidimą perkėlė ant to paties variklio, kaip ir Deus Ex: Invisible War. Jau iš ankstyvųjų žaidimo treilerių galima spręsti kaip įtikinamai atrodys Thief. Galėsime džiaugtis tūriniu apšvietimu, realaus laiko šešėliais, „skudurinės lėlės“ fizika ir kitomis technikos naujovėmis.

Palyginti su Thief 2: The Metal Age, trečiojoje serijoje Garetas daugiau bendraus su žmonėmis, o fantastinių monstrų ir mechaninių mašinų išvysime labai nedaug. Kad atsilygintų už monstriškų priešininkų trūkumą, kūrėjai smarkiai patobulino žmonių DI. Dabar ieškodami įsibrovėlių sargybiniai elgiasi protingiau ir intuityviau. Pavyzdžiui, sargybinis, įėjęs į kambarį, kuriame gali matyti visur, išskyrus už stalo, būtinai patikrins tą vietą prieš išeidamas. Norint įveikti apsaugą, šiame žaidime žaidėjui teks veikti greičiau, galvoti „ant kojų“ ir daugiau improvizuoti, nei ankstesnėse serijose.

Pats Garetas taip pat nelaukė sudėjęs rankų nuo Metalo amžiaus. Jis išmoko naujų triukų, kurių tik keletas buvo pademonstruota parodos metu. Gareto trumpąjį kardą pakeitė patogesnis ir efektyvesnis durklas. Durims atrakinti dabar vagis naudojasi specialiu įtaisu, kuris veikia ne automatiškai, o yra valdomas paties žaidėjo. Smagiausia nauja Gareto savybė — laipiojimas sienomis. Vagis gali lipti beveik visais paviršiais. Taip atsiranda nauji įsibrovimo ir pabėgimo keliai. Išmeksite sargybiniams akinančią bombą, lipkite viršun ir sargybiniai arba visiškai nepastebės jūsų, arba nesugebės paskui jus sekti.

Žaidime rasite ir daugelį pažįstamų atributų. Misijų struktūra, grobio rinkimas, ekspertiniai režimai su griežtomis pergalės sąlygomis ir kiti dalykai veiks panašiai, kaip ir ankstesniuose Thief žaidimuose.

Thief niekada nebuvo standartiniu FPS žaidimu ir trečioji dalis netaps išimtimi. Didesni protingų priešų kiekiai turėtų pradžiuginti serijos veteranus ir naujus žaidėjus, ieškančius kitokios žaidimo patirties. Kada tiksliai išeis trečiasis Thief neaišku, tačiau kūrėjai žada, kad turėtų pasirodyti rudenį.