Neseniai praūžęs Warcraft III Frozen Throne beta testas daugeliui išrinktųjų leido pajusti, kokios naujovės bus Warcraft išplėtime. Tačiau daugelis klausimų, ypatingai apie vieno žaidėjo režimą, dar lieka neatsakyti. Parodos metu Blizzard atskleidė keletą naujų žaidimo detalių.

Jei teko girdėti, ankstesniuose skelbimuose apie Warcraft III buvo kalbama, jog žaidimas sieks keliauti ne tuo pačiu standartiniu RTS keliu, o nukryps labiau link vaidmenų žanro. RPS koncepcija atrodė baisiai ambicinga, tačiau jei kam ir pavyktų tai įgyvendinti — tik Blizzard vyrukams.

Kaip bebūtų, kūrimo proceso metu daug kas buvo pakeista ir žaidėjams susidarė įspūdis, jog Blizzard iš lėto juda atgal link senų tradicijų. Laimei, prieš pasirodant žaidimui sugrįžo sumanyta koncepcija: istorijos akcentavimas ir žymiai mažesni mūšiai, labiau išryškinantys herojaus išnaudojimą, nei priešo puolimą su didžiule armija.

Frozen Throne žaidėjai sugrįžta į mitinę Azeroto salą praėjus keliems mėnesiams po to, kai Archimonde ir Degantis Legionas buvo nukauti mūšyje prie Hyjal kalno. Kampanija seka mirusį riterį Artą ir naktinį elfą demonų medžiotoją Ilidaną. Jie keliauja link Ledo Karūnos ledyno Nortrende. Čia įkalinta Nerzulo, piktojo Nemirtingojo karaliaus siela. Pasaulio likimas dabar priklauso nuo Žmonių Aljanso ir naktinių elfų sergėtojų.

Išplėtime rasime keturis naujus herojus — po vieną kiekvienai rasei, kurių kiekvienas turės unikalius burtus ir savybes. Taip pat kiekviena rasė turės du naujus „junitus“, parduotuves su unikaliais daiktais. Žaidėjai galės pasamdydi 5 neutralius herojus, nauji neutralūs pastatai suteiks žaidėjams papildomų „junitų“. Žaidime taip pat bus ir „pasaulio redaktorius“, leidžiantis kurti ir sujungti savo kampanijas su animacinėmis scenomis ir balsų įgarsinimais.

Kitame Warcraft pasirodyme Frozen Throne dar ryškesnis vaidmenų akcentas. Pavyzdžiui, Orkų kampanijoje nuotykių metu svarbu išvystyti keturis pagrindinius herojus. Žaidimas vietomis primins landžiojimą po požemius, nes veiksmas sukasi apie centrinius veikėjus, o ne beveidę armiją. Žaidėjams teks netgi lankytis tuose pačiuose žemėlapiuose, kur jau kovėsi, kad ištyrinėtų prieš tai nepasiekiamą teritoriją. Galite, pavyzdžiui, atrasti užrakintas duris, neleidžiančias pereiti į likusią žemėlapio dalį, o raktą joms rasite tik kitoje misijoje.

Žaidėjams turėtų patikti ir tai, kad kai kurių žemėlapių pradinėje vietoje bus herojų skrynia. Panašiai kaip Diablo serijoje, skrynia leis žaidėjams pasidėti šešis papildomus savo herojų daiktus, taip užtikrinant, kad lygiui įveikti reikalinga daiktų kombinacija bus maksimaliai efektyvi.

Džiugina ir tai, kad žaidime bus įdėti populiariausi žaidėjų sukurti ryšio žemėlapiai. Įrodydami nuomonę, kad vieni kūrybingiausių industrijos žmonių yra patys žaidėjai, Blizzard nepasididžiavo įmesti aistruolių žemėlapius. Kaip bebūtų, patekti į šiuos žemėlapius ne taip paprasta. Prie žemėlapių prieisite tik įvykdę tam tikras užduotis vieno žaidėjo režime, apie kurias kūrėjai kol kas nutyli. Žinoma, atrasti juos nebus sunku žaidimui pasirodžius, tačiau tai neabejotinai turėtų pridėti vertės ir „amžiaus“.

Žaidimas, be abejo, neapsieis ir be animacijos intarpų. Kinematografijos komanda išsijuosusi dirba komponuodama CG filmukus visiems kuriamiems žaidimams. Sprendžiant iš ankstyvųjų kadrų, nusivilti neteks.