Žvejybiniai žaidimai amerikiečių kompanijai „Agetec“ – ne naujiena. Ši kompanija pagarsėjusi savo kūriniais „Bass Landing“ bei „Fisherman‘s Bass Club“ pirmajam „PlayStation“. „Fish On 3D“ – jų kabliukas, įmerktas į 3DS žaidėjų ežerą. Tik ar gerai tie žaidėjai kimba?

Trimatė žuvis užkibo

„Fish On 3D“ – žvejybinė arkada, kurioje iš nugaros Forestą Gampą primenantis žvejys dalyvauja žvejybos turnyre, na ir žinoma – siekia pergalės. Žaidimo pradžioje susikuriame profilį, kuriame užrašome savo vardą. Virtualus inspektorius išduoda žvejo pažymėjimą. Nusifotografuoti vidine 3DS kamera galimybės nėra, vietoj to žvejo pažymėjimo nuotraukoje šypsosi 3DS savininko sukurtas Mii avataras.

Klasikinė žvejybinė arkada

Žaidimo mechanika – paprasta. Lygio pradžioje matome valtelėje stovintį žveją, tuomet su analogine vairalazde pasirenkame tašką, kuriame užmesime kabliuką. Tiesa, pasirinkti, kur metamas kabliukas, visiškai laisvai negalėsime. Galima suktis į kairę arba į dešinę, o užmetimo taškas sliuogia iš anksto nustatyta linija.

Su A mygtuku užmetus kabliuką, kamera panyra po vandeniu, ir spaudant A ir B mygtukus, tokiu būdu po truputį traukiant valą į ritę, tikimės pagauti ešerį. Jam užkibus – imame reguliuoti į ritę vyniojamo valo įtempimą. Jei valas per daug įsitempia – nutrūksta, o jei atsipalaiduoja – ešerys pabėga. Kartais žaidime esantis balsas sukomanduoja patempti valą kairiau ar dešiniau. Jei pavyksta ištraukti lygyje nustatytą ešerių skaičių, progresuojame toliau.

Tiek žvejo, tiek ešerio akimis…

Žaidimas savyje pateikia turnyro, iššūkių, treniravimosi, bei tyrinėjimo režimus. Turnyras – pagrindinė kampanija, kurioje dėl pergalės su virtualiais varžovais kovojame dėl taurės. Iššūkių („Chalenge“) režime reikia per laiko limitą prigaudyti nustatytą svorį žuvies. Treniravimosi režimas – jei esate perfekcionistas, ir norisi ištobulinti žvejybos strategijas. Pasirenkame lygį, oro sąlygas bei dienos metą, ir tiesiog žvejojame.

Nepaisant fakto, jog žvejys žaidime yra pagrindinis veikėjas, gauname įsijausti ir į ešerio vaidmenį. Tyrinėjimo („Exploration“) režime pasirinkę norimą lygį, po vandeniu plaukiojame viską matydami žuvies akimis, rankose fiziškai vartydami konsolę. Su trimačiais konsolės efektais tokiu būdu ne itin didelę išliekamąją vertę turintis žaidimas šiek tiek ją pakelia, kadangi jokioje kitoje „geležyje“ to įgyvendinti nebūtų įmanoma.

Geriau žiūrėti be garso

3D efektai žaidime naudojami nuolatos. O ir pati trimatė grafika atrodo neprastai. Ko nebūtų galima pasakyti apie garso takelį, kuris yra viso labo erzinantis ir nuolatos besikartojantis dešimties sekundžių muzikinis motyvas. Balso aktorius, pranešdamas apie pagautą arba paleistą žuvį, irgi ima tampyti nervus, todėl didžiąją žaismės laiko dalį praleidau su išjungtu garsu.

Atrakinamas turinys

Perfekcionistams, ar šiaio OCD turėtojams – 200 atrakinamų blizgių, kurios atrakinamos po laimėtų lygių. Na o mėgstantiems šiaip „užmušti“ vieno žaidėjo kampaniją – dešimtis trimačių žvejybos vietų, kurios varijuoja nuo bevardžio uosto, ežerėlo, iki japoniškos šventyklos.

Tinkamas neilgiems seansams

„Fish On 3D“ – šioks toks kadaise „Playstation“ konsolėse žaistų žvejybinių arkadų atgimimas. Žaidimą turėtų rinktis arba užkietėję šio žanro mėgėjai, arba tie, kuriems nerūpi gilaus siužeto nebuvimas, o tiesiog norisi užmušti dešimt laisvų minučių.