Šiuo metu žaidimų rinkoje yra įsikūrę begalė simuliatoriaus tipo žaidimų. Nuo žemės ūkio iki žaidimų kūrėjo ar traukinio vairuotojo, netgi gydytojo. Tad ar galima sulaukti kažko, kas išsiskirtų iš jau esamų? Tikrai taip!
“Race to Mars” žada būti kaip tik toks. Tai ėjimų ir realistiškos kosmoso kompanijos „Tycoon“ tipo žaidimas. Kaip jau sako pats pavadinimas, mūsų tikslas bus pasiekti Marsą ir įkurti ten koloniją. Bet viskas ne taip lengva, kaip gali pasirodyti.

Būsime viso šio reikalo galva ir kompanijos vadovas. Teks dalyvauti konferencijose, kuriose spręsim, kas mums svarbiausia kaip kelią į Marsą besiskinančiai kompanijai.
Pati pramoga šiek tiek primena „SimCity“, nes pradžioje įsikuriame nuošalioje įlankoje šalia jūros, kur pūpso tik reikalingiausi pastatai (pvz.: tyrimų ir plėtros centras, jūroje plūduriuojantis paleidimo įrenginys), tačiau to neužteks, kad sėkmingai pastatytume raketą, galinčią skristi į orbitą. Todėl yra galimybė statyti ir kiek mažiau reikšmingus pastatus, tarkime muziejų, bet ir kitą paleidimo įrenginį, tik jau nebe jūroje, o sausumoje. O kad mūsų samdomi darbuotojai, kurie kurs raketos dalis, sėkmingai čia atvyktų, būtinas ir oro uostas. Beje, kiekvienas naujas pastatas baigiamas per tam tikrą ėjimų skaičių. Dėl šių aspektų tai ekonomikos, simuliatoriaus ir „Tycoon“ žaidimų mišinys.

Kalbant apie techninę žaidimo pusę, reikia pasakyti, jog kūrėjai naudoja Unity varikliuką ir stengiasi kuo tikroviškiau perteikti orų sąlygas bei dienos ir nakties ciklą. Vis dėlto tai dar labai ankstyva šio žaidimo versija, galimybės jame gali keistis žymiai, todėl netgi nebuvo aišku, kokia ta bus pabaiga, kai visgi pasieksime raudonąją planetą.
Kadangi žaidimas kuriamas lenkų, jie nepamiršo ir savo tautiečio Werner Ryszard Kirchner, kuris dalyvavo Apollo programoje. Jam pastatyta virtuali skulptūra. Tai tik parodo jų norą šviesti kitus apie žymius ir nusipelniusius kosmonautikos srityje. Taip pat šiek tiek supažindinti su visu tuo kitos planetos pasiekimu nuo A iki Z. Kūrėjai pamini, kad jiems buvo sunkiausia kurti dėl to, nes jie siekia padaryti kuo realistiškesnį, bet kartu ir įdėti dalykų, teikiančių džiaugsmo, kurie nesusiję su šių laikų visatos tyrinėjimu.

Vidutinis atstumas iki Marso yra net 225 milijonai kilometrų – maži šansai ten patekti eiliniam Žemės gyventojui. Todėl tai bus puiki proga nukeliauti ten bent jau virtualiai.