Nemokami “appsai” užknisa. Ne vien todėl, kad savo egzistavimu jie netiesiogiai skatina vidinio žydo bujojimą ir bendrą egzistenciją apskritai (juk kam man mokėti 5 eurus, jei yra nemokama versija, beveik nesiskirianti nuo mokamos?) bei yra visiškas „abomination“, kuriam aš nuoširdžiausiai linkiu dinozaurų likimo (jei suplojai 700 eurų už tą naują „iPad’ą“, tai dabar gaila 4?), bet dažniausiai yra nesmagūs naudoti. Ypač nemokami žaidimai, besistengiantys kiekvienoje srityje nugręžti eurą, ar du, tuo pačiu metu „nemokiems“ vartotojams atkišdami riebų vidurinį pirštą, išreikštą mėnesius užtruksiančiu žaidimo procesu, norint pasiekti ką nors daugiau.

Atvirai tariant, „Oddwings Escape“ yra visai paprastas, bet ganėtinai smagus žaidimukas, kurio esmė – nuskristi nuo toliau, nenukrentant ant žemės. Pakeliui galėsime rinkti monetas ir naujus veikėjus atrakinsiančius raktus bei išvenginėti įvairiausių kliūčių – skraidančių minų ir panašių „įrenginių“. Nuskridę tam tikrą atstumą pagrindiniame lygyje, atsirakinsime šalutinius „challenge“ tipo lygius. Netgi bus galimybė žaisti prieš kitus žaidėjus!
Apskritai, visas žaidimo principas yra ganėtinai paprastas: skrendame tol, kol nesibaigia energija. Pastarąją energiją galima pasipildyti perskrendant specialias širdutes. Iš pradžių visa tai galbūt atrodys ganėtinai paprasta, nes energiją atstatinėti galėsime nuolat, tačiau toliau šioji galimybė retės. Galop, palietę kietą paviršių prarasime dalį energijos, o tai sumažins šansus pasiekti kitą atskaitos tašką. Čia galbūt vienintelis minusas už tai, kad vieną kartą mirus, visą nuskrietą atstumą reikia skristi iš naujo. O po 20-o karto tai ganėtinai atsibosta.

Lygiuose surinktus raktus bus galima išleist naujiems veikėjams pirkti. Kiekvienas jų (nepaisant pačio pirmojo) turės kokį nors specifinį veiksmą: greičio padidinimą, energijos atstatymą ir panašiai.
Veikėjus taip pat bus galima tobulinti už žaidimo metu surinktas monetas, didinant greitį, energijos kiekį, valdymą ir magneto savybę, pritrauksiančią per atstumą esančius objektus. Iš tiesų, net ženklus atributo užkėlimas labai didelio skirtumo nepadaro. Energijos vis tiek truks.

Taigi, kokia situacija su mikromokėjimais. Pradėkime nuo veikėjų. Štai, pirmasis kainuoja 20 raktų, antrasis – 50, trečiasis 70, ketvirtasis – 90, o penktasis – galingus 110. Kaip nemokamiems žaidimams pridera, visi pirmieji dalykai atsirakina lengvai. Ir tai yra grynų gryniausia tiesa, nes 20 raktų surinkau per keliolika žaidimo minučių. Tačiau sunku įsivaizduoti, kiek ilgai reikėtų žaisti, norint atsirakinti visus veikėjus. Aišku, minėtieji raktai yra pardavinėjami, o pilnas atrakinimas kainuotų nei daug, nei mažai – 20 eurų.
Tuomet turime veikėjų tobulinimą, kainuojantį monetas. Nors pirmieji tobulinimai yra tikrai pigūs, tolimesni kainuoja tūkstančius. Palyginimui, sėkmingesnis skrydis suteikia apie 600+ monetų, su ta sąlyga, kad lygio gale pažiūrėsime reklamą ir gausime monetų bonusą. Atrodytų, 600 – visai nieko skaičius, tad veikėjus ištobulinti netruksime. Nei velnio! Kiekvieną kartą mirę išeikvosime vieną sparną (viso yra 5). Šie sparnai užsikrauna trimis atvejais: pakilus lygiu, palaukiant pusvalandį (vienas sparnas per pusvalandį), ar visi 5 už 0,99 eurų. Tad sėdėdami kokiame autobuse vis tiek būsime priversti padaryti pertrauką nuo žaidimo.

Apskritai, „Oddwings Escape“ nėra labai baisus mokėjimų prasme. Ilgiau pažaidus tikriausiai viską galima atsirakinti pačiam, neišleidžiant nei cento. Bet tam reikės praleisti ne vieną valandą. Turbūt didžiausi minusai žaidimui už ribotą žaidimo galimybę ir tą reklamų siūlymą. Negi buvo rimtai manyta, kad reklamų žiūrėjimas privers įsirašyti „Goodgame Empire“? Asmeniškai, mieliau sumokėčiau kelis eurus už neribotą žaidimo galimybę, reklamų nebuvimą ir šiek tiek palengvintą veikėjų atsirakinimą. Padedant mokėjimo dalykus į šalį, žaidimas iš tiesų yra ganėtinai įdomus ir įtraukiantis.