Apžvalga iš žurnalo PC Gamer Nr. 2008/08

Autorius: XAN

Pagal PEGI šį žaidimą turėtų žaisti ne jaunesni nei dvylikos metų (pavartoti keli necenzūriniai žodeliai), tačiau juokai apie blondines ir pokštai, tiesiog paminint ryškesnius popkultūros ženklus visiškai „nei į tvorą, nei į mietą“, gali prajuokinti geriausiu atveju dešimtmetį. Taigi kam, rupūs miltai, skirtas šis žaidimas?..

Broken Sword serijos dizainerio ir rašytojo Steve’o Ince’o istorija pasakoja lepios septyniolikmetės blondinės, iškritusios iš kruizinio laivo, nuotykius, kaip visada žemėlapiuose nepažymėtoje saloje, kur laikas, rodos, sustojo prieš kelis šimtus metų. Gyventojai net nežino, kas yra telefonas, taigi ir Sunny (blondinės vardas) teks atsiriboti nuo civilizacijos ir prisitaikyti. Ach… Dar vienas princesės nusileidimas ant žemės…

Kažkam savitas pieštas žaidimo stilius — gražu ir originalu, man — pasenę ir neįdomu. Kiekvieną, net ir pačią mažiausią vietelę skiria kelių sekundžių krovimasis. Jei netyčia spragtelėsi ne ten, kur reikia, teks laukti, kol lėtapėdė blondinė nubėgs iki vietos, atšaukti veiksmo neišeis. Lyg to dar būtų maža, Sunny visiškai nesugeba ieškoti kelio, tenka ją vedžioti po mažą žingsnelį. Veikėjų įgarsinimą pakęsti dar galima, tačiau fone skambanti melodija vos iš kelių natų ir, panašu, tos pačios blondinės vokalas tik erzina.

Kaip madinga šiais moderniais laikais, paspaudus vieną klavišą galima pamatyti visus aplink esančius interaktyvius objektus, tačiau manantiems, jog tai tam tikras sukčiavimas, teks nemažai paplušėti sprendžiant galvosūkius. Žaidimas pilnas smulkių, kartais visiškai nematomų daiktų, o jų paskirtį galima sužinoti tikrinant visus galimus variantus. Tokie buki galvosūkiai perša mintį, kad kvestai neverčia mąstyti.