Kitos nuomonės: „Nei į tvorą, nei į mietą“
Pirmos žinios apie „Arcania – Gothic 4“ žaidimo kūrimą mus pasiekė dar 2007-ųjų vasarą. Tuomet kūrėjai (beje, nebe Piranha Bytes, o Spellbound Entertainment) labai saldžiai kalbėjo apie tai, kas mūsų lauks naujame Gothic žaidime. Viskas atrodė iš tiesų labai gerai. Buvo kalbama apie tai, kad žaidimas nebebus išleistas su tiek daug paliktų klaidų, kaip visi iki tol išleisti Gothic. Taip pat kūrėjai teigė, jog tiek kovos sistema, tiek magijos įvairovė (kuri, beje, visiškai nėra įvairi žaidime) ir įgūdžių pasirinkimo galimybės padarys žaidimą dar patrauklesniu didesnei žmonių masei. Taip pat buvo kalbama apie tai, kad veikėjo veiksmai įtakos tai, kaip su tavimi elgsis miestiečiai. Kad kai kurie pardavėjai už blogus darbelius gali iš tavęs paprašyti vos ne dvigubos sumos už tą patį daiktą, kuris, pas kitą pardavėją, su kuriuo buvo elgiamasi gerai – kainuos pusę tiek (žaidime tokio dalyko nė su žiburiu nerasi). Tad, kaip jau galima suprasti – kūrėjų intencijos taip ir liko teorijos pavidale, o praktiškai įgyvendinta buvo tik nedidelė dalis.
„Arcania“ pasaulis
„Arcania – Gothic 4“ veiksmas vyks praėjus 10-čiai metų po įvykių, kurie nutiko „Gothic 3“ žaidime. Mūsų herojus, kurį valdėme pirmuosiuose 3-uose Gothic žaidimuose įveikė orkus ir atsisėdo į karaliaus sostą. Nuo šio momento, jis jau nebėra bevardis herojus. Tapęs karaliumi jis gavo Rhobar’o III-iojo vardą. Būnant karaliumi, jo būdas pakito ir tapo kraujo ištroškusiu bepročiu, kuris nebebuvo panašus į save patį. Šį kartą mes valdysime nebe jį, o naują, nežinomo vardo veikėją, kurio kaimelį, vykstant karui, kartu su jo artimiausiais žmonėmis sudegina karaliaus kariai. Vedamas noro atkeršyti karaliui, mūsų valdomas herojus iškeliauja įvesti pasaulyje tvarkos.
Pamėgti „Arcania – Gothic 4“ nuo pat pirmos akimirkos lengva nebus. Iš pat pradžių žaidimas vienaip ar kitaip nepateisina lūkesčių. Viduje verda kažkoks pasipriešinimas, kuris vis kiša į galvą mintis apie tai, kas buvo ankstesniuose žaidimuose ir ką siūlo šis. Tačiau apsipratus ir prisitaikius prie žaidimo pasaulio siūlomų taisyklių – viskas pradeda krypti į gerąją pusę, o žaidimui įpusėjus apima nemažas „kaifas“, kaip ir žaidžiant ankstesnes Gothic dalis. Tiesą sakant, žaidimui einant į pabaigą jis pasidaro tikrai solidus. Nors istorija yra pasakojama gana nuosekliai, tačiau iš pat pradžių galima lengvai joje pasimesti dėl įvairių pašalinių užduočių, kurios dažniausiai būna susijusios su kažkokio daikto atnešimu ar gyvių užmušimu kažkokiam veikėjui ir už tai gaunant kažkokį kitą daiktą. Užduotys žaidime labai paprastos ir gana vienodos nors ir stengiamasi jas įvilkti į vis kitą apvalkalą. Siužetinė linija pradeda intensyvėti bei įdomėti tik žaidimui įpusėjus, o iki tol viskas atrodo gana primityviai ir nuspėjamai.
Žaidimas nors ir atrodo atviro pasaulio, tačiau iš tiesų yra suskirstytas į atskirus nematomus rajonus į kuriuos galima patekti tik pilnai įvykdžius pagrindines jo užduotis. Toks linijiškumas yra it druska ant žaizdos Gothic gerbėjams. Tad atviras pasaulis tėra tik iliuzija. Viskas vyksta „iš taško A į tašką B“ pagrindu ir tą tašką B galima pasiekti vienu vieninteliu keliu. Kiekviena vietovė turės po du portalus tarp kurių bus galima teleportuotis, kad nereiktų lakstyti didesnius atstumus. Tačiau galimybė tai daryti bus įmanoma tik tada, kai toje vietovėje bus aktyvuoti abu portalai.
Žaidimo pamatas
Kardinaliai pasikeitė ir veikėjo tobulinimo sistema. Dabar, perėjus į naują lygį, pagrindiniai atributai, kaip kad gyvybės, manos ar ištvermės – automatiškai pakils, o įgūdžiams pakelti bus skiriami 3 taškai. Tai padaryti bus paprasta, kaip du kart du, nes nebereikės lakstyti tarp daugybės NPC ir mokytis iš jų norimų įgūdžių. Viskas supaprastinta ir suskirstyta į 8-ias įgūdžių sritis. Dvi skirtos artimajai kovai su ginklais patobulinti. Trys – magijai (ugnies, ledo ir žaibo). Po vieną stiprumui, sėlinimui bei šaudymui iš lanko. Sulig kiekvienu lygiu galima į atitinkamą sritį investuoti vis daugiau taškų, o pasiekus 16-ą lygį – pasikelti sugebėjimą iki maksimumo. Tiesa ta, kad per visą žaidimą geriausiu atveju bus galima pilnai įvaldyti trejas iš aštuonių sričių, tad visų galų meistru tapti nepavyks ir teks rinktis, ar nori būti stiprus artimoje kovoje su ginklu, ar pvz. magijoje ir pan. Žaidime taip pat neliko jokių reikalavimų ginklams, tad kad ir koks galingas bebūtų ginklas – jį galima kaip mat imti į rankas ir naudotis.
Pati kovos sistema yra labai paprasta (kaip ir viskas šiame žaidime). Tereikia išmokti du dalykus – laiku atsitraukti nuo priešo, kai jis kaupiasi atakai ir taip išvengti smūgio bei išmokti išlaukti, laikant atakos mygtuką, kol ginklas pradeda blizgėt, kad būtų galima atlikti didesnį kiekį kirčių ginklu. Tada mūsų valdomas veikėjas bus priverstas pailsėti keletą sekundžių, kol vėl galės švaistytis ginklu priešams prieš snukius. Pasirinkus kovoti magijos pagalba – svarbiausia turėti pakankamai manos, o visa kita tebus tik pasišvilpavimas. Na o šaudant su lankais ar arbaletais svarbiausia yra taikytis į monstrų galvas, nes tada jiems padaroma dvigubai daugiau žalos.
Kovos metu gavus į skūrą, galima kaip mat pasigydyti įvairiu maistu ar gyvybės eliksyrais ir toliau tęsti kovą. Galima suvalgyti iš karto bet kiek maisto, paprasčiausiai baksnojant mygtuką, kas yra kiek nerealistiška. Tiesiog vienu kandimu suvalgyti, kad ir 10 obuolių ar išgerti 10 buteliukų manos. Be to, visa tai galima daryti, kaip jau minėjau kovos įkarštyje, tad žūti tenka labai retai ir tai tik tada, kai kaunantis paprasčiausiai nepastebi gyvybės rodiklio. Absurdiškumui apibūdinti galima įsivaizduoti štai tokią situaciją:
Kaudamasis prieš penkis vilkus, veikėjas abejose rankose laiko didelį ginklą, tačiau netrukus išsitraukia iš kišenės (ne, ne išmanųjį telefoną) per kelias akimirkas išsikeptus 20 mėsos gabalų ir kramsnoja žaibišku greičiu, taip pilnai save pagydydamas, kai tuo tarpu užpakalį tebekandžioja vilkų dantys. Toks žaidimo „realumas“ daro „kick-ass“! Ir nereikia net pabėgti nuo priešų ar pasidėti ginklo. Viskas atliekama žaibišku greičiu nepasitraukiant iš kovos lauko.
It is simplicity itself
Neliko miegojimo būtinumo. Jis paprasčiausiai pašalintas. Todėl dienos ir nakties kaita žaidime yra pagreitinta ir visos oro sąlygos keičiasi pernelyg greitai. Stebint šešėlius galima matyti, kaip kas sekundę saulė vis kyla arba leidžiasi ir kaip ilgėja ar trumpėja šešėliai. Taip pat nebeliko reikiamumo rasti laužą, kad galėtum išsikepti žalią mėsą. Alchemijos stalo, kad pasidaryti stebuklingo gėrimo ar visų reikalingų įrankių, kuriuos turi kalvis, kad pasigaminti norimą ginklą. Ir šiuo klausimu viskas yra supaprastina. Visus šiuos dalykus bus galima atlikti paprasčiausiai paspaudus „Crafting“ mygtuką ir išmokus atitinkamą receptą bei turint tinkamus ingredientus – imti ir akimirksniu pasidaryti norimą kiekį geidžiamų dalykų. Šis visako supaprastinimas dar labiau palengvina ir taip lengvą žaidimo mechaniką bei užmuša realistiškumo jausmą, kuris būdavo ankstesnėse Gothic dalyse. Dėl viso šito supaprastinimo žaidime be kovos ir pašnekesių praktiškai nieko nebereikia daryti. Interaktyvumas su objektais buvo su šaknimis išrautas, lyg koks supuvęs, niekam tikęs darinys.
Kūrėjai, toliau eidami supaprastinimo keliu, opcijose įmetė galimybę įsijungti „kiauro matymo“ funkciją, kuri leidžia priėjus prie tankių krūmų, žolių ar medžių matyti žemę, nes paprasčiausiai visa ta žaluma aplink veikėją tuo metu išnyksta. Tai padeda rasti paslėptus daiktus ar reikiamas žoleles, kurių plika akimi iš tolo nepamatysi.
Daugumą vertingesnių objektų vis dėlto bus gana lengva pastebėti ir nepražiopsoti, nes net iš tolėliau bus galima matyti aplink juos skraidančius mažyčius geltonus drugelius, kurie simbolizuoja, jog štai čia už krūmo ar už spintos yra kažkoks vertingas ginklas, augalas ar gėrimas ir tau nevalia jo nepasiimti, gi – drugeliai skraido aplink.
Dar viena keistenybė yra ta, jog dabar visi daiktai esantys pasaulyje jau iš anksto priklauso Tau (paprasčiausiai juos reikia tik atrasti), kad ir kiek spynų juos saugotų, kad ir kiek akių matytų, kai tu imi daiktus – niekas tavęs nepagaus už pakarpos ir nepasakys – „Ei, bičas, ką darai? Tai mano batonas!“.
Prisimenant, kaip reikėdavo atidarinėti skrynias pirmosiose Gothic dalyse, net ir dabar apima erzulys. Visas tas procesas užknisdavo, nes reikėdavo įsiminti seką, kada reikia spaust į dešinę, o kada į kairę ir taip daugybę kartų žaidime. O štai „Gothic 4“, pagaliau, pirmą kartą šis procesas padarytas taip, kaip turi būti, tik gaila, kad ir čia viskas pernelyg supaprastinta, nes nereikia turėti jokių „lock-pick’ų“, kad atrakinti spynas, o tiesiog atitaikyti judančius spynos fragmentus, kad jie būtų per vidurį ir vualia, skrynios turinys jau tavo neišsenkamame inventoriuje.
Sklandūs nesklandumai
„Arcania – Gothic 4“ valdymas intuityvus ir jokių problemų nesukelia nė akimirkos, tačiau kai valdymas yra ribojamas išorinių veiksnių, tas ėjimas kaip per sviestą pasidaro, kaip ėjimas per sudužusių šukių gatvę. O yra taip, kad yra neįmanoma netikėtai nukristi nuo kokio kalno ar kalniuko (atsimušama į nematomą sieną), tad būtina paspausti šokimo mygtuką, kad veikėjas tikrai ryžtųsi šiam žygdarbiui. Tą patį galima pasakyti ir apie kitas situacijas, kai tiesiog norisi kur nors nušokti, peršokti ar tiesiog praeiti, bet kad ir kaip bandytum – neišeis, nes žaidimas tau neleis. Veikėjas net nesugeba pasinaudoti savo rankomis, kad galėtų užšokti ar užlipti kur nors ant stogo ar ant tvoros. Jei nesi LeBronas Jamesas, turintis gerą šuolį (o toks tikrai nėra mūsų valdomas veikėjas) – galima palaidoti visus norus kur nors užsiropšti. Kartais tokios situacijos patampo už nervų. Su plaukimu jam dar prasčiau – plaukti jis nemoka visiškai. O jei įlipa į vandenį ir kiek toliau paeina nuo kranto lig jūros – iš karto susmenga ir pasirodo kraujo fontanas. Matyt, mūsų herojus sprogsta iš vidaus susilietus su vandeniu…
Priešų/gyvūnų DI taip pat neapsieina be įvairių kuriozų. Pvz. ganosi keletas elnių, išsitrauki lanką, vieną nušauni, o kiti net neatkreipia dėmesio ir nė nebando bėgti nuo šalia tykančio pavojaus. Drąsieji elniukai, spinduliuoja pasitikėjimu savimi. Be to, miške ar pievose galima aptikti ir avis belakstančias kartu su elniais.
Fail or not to fail
Gothic žaidimai visada pasižymėjo begale įvairių klaidų. Vienos jų būdavo juokingos, kitos varydavo į neviltį, dar kitos – leisdavo sukčiauti. „Arcania – Gothic 4“ – viso to, rodos, buvo išvengta gana neblogai. Žinoma, yra ir čia klaidų. Tačiau jos retos. Daugumą klaidų galima pastebėti tik grafikos bei animacijos srityse. Pvz. veikėjams kalbant pasitaiko atvejų, kai jų lūpos net nekrusteli, tačiau žodžiai yra tariami aiškiai.
Kai kurių veikėjų įgarsinimas nesukelia jokio susižavėjimo ir net nepadeda įsijausti į tą veikėją. Susidaro įspūdis, jog dialogo įgarsinimas sulipdytas iš skiemenų, kai intonacija padrikai šuoliuoja. Tai yra vienas iš žaidimo didesnių minusų.
Dar vienas žaidimo minusas, kuris ilgainiui tampa netgi juoko objektu, yra veikėjų veidai. Veikiausiai, be pagrindinių, su kuriais teks susidurti bent keletą kartų žaidime, visi kiti padaryti pagal kokius 3-4 šablonus. Kas antras vyras ir kas antra moteris turės identiškus veido bruožus, tik gal plaukų ar barzdos kiekis skiriasi, bet ir tai ne visada. Dėl viso šito žaidimas nukenčia, nes įsimintinų veikėjų sumažėja iki rankų pirštų skaičiaus.
Miestuose ar visame pasaulyje labai stinga paprastų NPC su kuriais būtų galima pakalbėti. Dažniausiai yra apsiribojama vos keliais sakiniais ir tai tik tam, kad pleptelt apie kokią nors gaunamą užduotį. Tačiau džiugu, kad kai kurie dialogai yra iš tiesų smagūs ir priverčia ne tik nusišypsot, bet ir nusijuokti. O ir sarkazmo netrūksta.
And the winner is..
Pats didžiausias žaidimo koziris – jo grafika. „Arcania – Gothic 4“ grafiškai tikrai žavi ir palepins net ir sunkiai lepinamą akį ar akinius. Vandens efektai, lietus, žaibavimas, saulės apšvietimas ar tamsiose olose kristalų skleidžiama šviesa – viskas atrodo labai gražiai. Monstrų apipavidalinimas ir detalumas tiesiog užgniaužia kvapą. Ypač puikiai atrodo Trolio ir „Shadowbeast“ padarai. Yra nemažai vietų, kai bevaikštant po pasaulį tiesiog norisi sustoti ir paprasčiausiai pasigrožėti peizažu. Tokiu būdu galima susikurti nemažai „Wallpaper’ių“ vien iš žaidimo panoramos.
Be to – palyginus su senesniaisiais Gothic žaidimais, šiame nebus jokių problemų tiek su greituoju žaidimo išsaugojimu, tiek su jo pakrovimu, nes viskas vyksta labai greitai ir sklandžiai.
The last notes
Visas „Arcania – Gothic 4“ pasaulis beveik nesukelia jokių paralelių su ankstesnėmis dalimis. Viskas, kas atėjo iš ankstesnių žaidimų – tik keli veikėjai bei dialoguose kartas nuo karto iškylantis vieno ar kito miesto pavadinimas. Vien dėl to jį laikyti pilnaverčiu Gothic tęsiniu neapsiverčia liežuvis. Tai naujas žaidimas, į kurį įskiepyta vos keli Gothic pasaulio trupinėliai.
„Arcania – Gothic 4“ reikės atiduoti bent jau parą savo gyvenimo. Taip, jis daugiau ar mažiau nuvils kiekvieną, kuris mėgo Gothic pasaulį. Taip, jis lengvas, jei yra žaidžiamas ant „Normal“ režimo (siūlau žaisti ant sunkiausio). Taip, jis yra visiškai kitoks. Paprastesnis. Spalvingesnis. Taip. Bet, kad ir kaip bebūtų, tai nėra žaidimas-šlamštas. Veiksmo RPG žanre jis stovi tiesiai per viduriuką. Nauji žaidėjai, anksčiau nesusipažinę su Gothic žaidimais – šį žaidimą pamėgs, o istorija taip pat nenusivils. O Gothic gerbėjams turiu tik vieną patarimą – į žaidimą žvelgti, ne kaip į tęsinį, o kaip į naują žaidimą, kuris turi šiek tiek panašumų į pirmus Gothic serijos darbus.
„Arcania – Gothic 4“ apžvalgai pateikė skaitmeninė žaidimų parduotuvė „GamersGate“
18 Komentarai
Frostas
Visa jūsų apžvalga yra vieni minusai ir ne vieno pliuso, tai už ką 6.9? Grafika? Baikit juokus.
TopaZ
del zaidimo paprastumo manau labiau kaltos konsoles(s)
Matrix
Žaidimas buvo lyginamas su visa Gothic serija, todėl taip ir atrodo, kad viskas tik minusai, nes paprasčiausiai žaidimas turi mažiau „turinio“, bet tai nereiškia, kad jei žaidimas būtų buvęs pvz. visiškai nesusietas su Gothic serija ir tiesiog būtų išleistas, kaip kad pavadinimu „Arcania“ – visas vertinimas būtų buvęs toks pat. Tada tiesiog apžvalga analizuotų visai kitaip tuos pačius dalykus.
O tai, kad daug kas supaprastinta – dar nereiškia, kad yra didelis minusas, tiesiog kiek muša balą. Ir tiek.
Frostas
Nu jo, gerbiamas Matrix, jei už grafiką galima uždirbti 7 balus, tai nafig tas turinys reikalingas.
Beje. O su kuo jis turėtų būti lyginamas, jei tai Gothic tesinys? Ai dar…pasakykit apie tai gerbėjams, kurie jo laukė.
Matrix
Negi turiu kartotis? Ar taip neaiškiai parašiau?
O jei neaišku už ką balas, galiu papunkčiui tamstai išdėstyti:
grafika, istorija, paprastumas, lengvas valdymas, vis didesnis užsikabliavimas ant žaidimo toliau žaidžiant, mažas bugų kiekis ir dar kiti paprasti dalykai, kuriuos žaidėjas PATS turi atrasti, nes visako spoilinimais neužsiimsiu.
GarizzAS
R.I.P. Gothic… 🙁
Dowydas
Žaidimas tiesiog subukintas, padarytas USA rinkai, bet patys kūrėjai tai sakė, jog jie daro žaidimą labiau USA žaidėjam, nes Europoje jis ir taip populiarus 🙂
Thebone
Nelogiska, kam jiem kurti USA’ai jei gali dout jiems suda o europieciams ta taip gerbiama zaidima, isleisdami veliau su maziau bug’u?
P.S. Matot turbut jie ir amerikoj nori gerbeju kurie dievins S*D*N*A game’a????
Brucho
Na žaidimą žaidžiau savo kailiu, ir iškarto galiu pasakyti – Gothic 1/2/3 fanai – nepirkit šio žaidimo. Jūs tėsiog nervinsitės prisimindami senąjį Gothic ir valdydami šitą. Ko labiausiai pasigedau, tai Gothic atmosferos kuri yra sukuriama iš daugybes smulkių dalykų ir realistiškumo. Tėsiog žaidžiau ir jaučiau nieko. Na grožėjaus grafika, čia tai pliusas, bet daugiau nieko. Tėsiog eini, prisimeni kūrėjų teiginius apie atvirą pasaulį, kaip ir Matrix sakė kurio nėra, magijų gausybė – tokio dalyko išvis nėra. Galėčiau vardinti ir vardinti minusus, bet nenoriu būti „Hateris“ Kadangi, jeigu žaisi šį žaidimą kaip Arcania – gal bus visai nieko, o jeigu į jį žiūrėsi, kaip į Gothic – tave supykins. Žaidimo lengvumas atvirai pasakius erzina, nes visi monstrai išskyrus Troll ir Shadowbeast daro baveik tą patį. Matrix apžvalga patiko, įpač vieta su veidais ir ta nuotrauka, tikrai privertė nusikvatoti. 😀 Čia tikra tiesa, juokdavaus pamatęs visur stovintį tą patį žmogų įpač, kai jie būdavo svarbūs asmenys. Na, čia mano nuomonė, asmeniškai žaidimo nepatarčiau pirkti, ar bent gaišti laiką, vienintelis pliusas tai tik grafika, daugiau nieko nepastebėjau. 🙂 Ir beabejo, ko labiausiai pasigedau tai pačios nuostabiausios galimybes rinktis prie ko prisidėti, pvz: kaip prie Rebels, Merceneries, Militia, Orks ir taip toliau, kai tavo pasirinkimas nulemia istorijos eigą ir pabaigą.
ReiKaz
Balas manau turetu buti siek tiek mazesnis, taciau tamstos Matrix apzvalga labai teisinga!
Burzum
Taip ,galbūt gabar Gothic serija turi gerbėjų ir Amerikoje ,bet prarado savo gerbėjus Europoje. Shame….
Appci
Na jai jau vertinam 10balei sistemoi tai apie viduriuka butu 5 o ne 6.9. Cia jau biski realiau atrodo, juolab kad visas straipsnis nieko per daug gero kaip ir nemini. Nu sakykim Grafika – 8, visi kiti elementai ne daugiau 3-4
Frostas
Spoiler
Gavau ir peržaidžiau žaidimą. Žinot ką pasakysiu? Žaidimą galima sukurti su geriausią grafika, naudojant paskutines technologijas, paprastu valdymų ir kitais šiuolaikinių žaidimų atributais, bet yra faktorius, kuris nusveria viską, tai – gameplay.
Grafika: 8.5
Istorija: 6.5
Muzika: 7
Valdymas: 8
Gameplay: 5
Čia ta pati situacija, kaip ir Dragon rising: kritikai jį vertina 8 balams o žaidėjai purtosi lyg maro. Vadinasi kritikai atlike žaidimo vertinima pagal komponentus neatliko savo darbo parašę galutinį įvertinimą. Tarytum man įdomu kokio lygio čia grafika ar valdymas jei žaidžiant pradedi migti.
P.S Ir čia joks ne RPG.
End of spoiler
Matrix
O dabar išvesk savo vidurkį ir pažiūrėk į mano parašytą, rask 1 skirtumą 0,1 punkto tikslumu 🙂
Ir taip, čia ne RPG, čia Action RPG – o tai yra visai kitos jūros ir marios su kitais preference’ais.
Frostas
O jus perskaite tekstą, bent supratot, kodėl aš išskyriau gameplay? Jei viskas būtu taip paprasta, kaip aprašėt, tai kiekvienas galėtu kurti žaidimus, nes pakaktu sukurti 2-3 vertinimo elementus gerai o likusieji tiesiog atsvertu minusus. Kaip rodo praktika galima turėti prastą grafika, blogą valdymą, neskoningą muziką ar vidutinę istoriją, bet jei žaidimas neturi bent normalaus gameplay jis yra pasmerktas.
Matrix
Gameplay taip, svarbus, bet tai nereiškia, kad žaidimo įvertinimui jis turi turėti didžiausią įtaką. Be to, kiekvienam tai labai subjektyvus dalykas ką jis žaidime pamėgsta ir ko nekenčia. Todėl įvertinimas dažniausiai ir susideda mintyse sudėliojus įvairių sričių balus ir išvedus vidurkį.
O tada jau pačio skaitančiojo reikalas, ar jis žiūrės tik į įvertinimą, ar jis skaitys ir apžvalgą su žaidimo elementų aprašymu, o tada spręs apie žaidimą, ar jis jam patinka/patiks ar ne.
Dažniausiai, kai žaidimas yra paprasčiausiai nežaidžiamas (t.y. blogas), tai tam įtakos turi ir grafika ir klaikus valdymas ir AI bukumas, ir garsai, ir pan. nes visi šie dalykai įtakoja gameplay pojūtį.
Dabar įsivaizduok pvz. žaidimą, kuriame nėra jokio garso, bet yra labai gerai išbaigtas gameplay prasme, ar tikrai jis bus tiek pat uber awesome?
Manau, kad ne, tad kiekvienas elementas yra svarbus vienodai.
Ecio_Auditore
kada isleis gothic 5 nes sitas tai uzkniso:)
Algis
Idomiai susiskaite 😉