Chronus Arc – tai dar vienas konsolinio stiliaus japoniškas vaidmenų žaidimas (angl. console-style roleplaying game) iš kompanijos „Kemco“ studijos „Hit-point“. Šis žaidimas pasakoja apie tipinį našlaitį paauglį, kuris ruošiasi gelbėti pasaulį ir jo draugus. Kaip ir dauguma žaidimų, kurių pavadinimuose yra žodis „chrono“, šis yra susijęs su laiku, šiuo atveju, jo sukinėjimu pirmyn ir atgal.
Žaidimo istorija prasideda nuo mūsų pagrindinio veikėjo Loko (angl. Loca) tėvų netekties, kurios paveiktas mūsų veikėjas pasiryžta nukauti blogio jėgas, atsakingas už jo tėvų žūtį. Loka turi draugę princesę, kuri jam padeda kovoti su priešais, o norėdamas kovoti su monstrais, paprašo vieno riterio treniruočių, kad vėliau galėtų tapti burtininku riteriu (angl. sorcerer knight). Taip pagrindinis veikėjas kelis metus treniruojasi su visoje karalystėje žinomu riteriu meistru Tetu (angl. Teth). Vieną dieną Loka su Tetu išvyksta į žygį siekdami surasti ypatingų kristalų vadinamų laiko fragmentais. Pastarieji yra paslėpti urve, kur juos netikėtai užpuola vyrukas su irokėziška šukuosena (Gepelis ir jo kariai), meistras liepia Lokui bėgti ir pats kažkur dingsta. Taigi, Lokas užsibrėžia naują tikslą surasti meistrą Tetą ir sužinoti kas vyksta.

Žaidimo eiga
Kadangi žaidimas kaip ir atkartoja senuosius vaidmenų žaidimus – jame pastebėsime kovos ėjimais mechaniką matytą žaidimų serijoje „Final Fantasy“, ypač jos 1-3 dalyse. Kol mūsų veikėjas nepasirinks kovos veiksmų, priešininkas stovės amžinai ir lauks kol pagaliau galės pulti. Kaip ir kituose RPG žaidimuose, mes galėsime judėti iš miesto į miestą, pirkti naujų daiktų ir t.t. Kiekviename mieste bus parduotuvė, kuri parduoda žaidimo daiktus už realius pinigus (na, keista, kai jau sumokėjus keturis eurus jūs dar turite papildomai mokėti), tokius kaip: greitesnį patirties taškų augimą, stipresnius ginklus, skydus.
Žaidime taip pat yra ir ginklų kaldinimo sistema (angl. crafting), kuri leidžia nusikaldinti ginklus arba juos tobulinti. Ginklus galima tobulinti neribotą kiekį kartų (iki +5), šeštąjį kartą ginklą galime pakeisti kitu, žinoma, jeigu turime medžiagas, su kuriomis galime tai padaryti. Žaidime yra ir veikėjo klasių keitimo sistema. Veikėjui pasiekus 30 lygį jis gali pasirinkti vieną iš penkių klasių (kovotojas,magas, kovojantis magas, vienuolis ir t.t). Pasirinkus klasę mūsų veikėjo lygis gražinamas į 1, tačiau pasilieka jo kovinė galia ir ji didėja sparčiau. Tai leidžia žaidimą įveikti žymiai greičiau.
Kovos žaidime vyksta reguliariai, išėjus iš miesto vaikščiodami per žemėlapį mes priešus sutinkame dažnai RPG žaidimuose matytos „Random Encouter“ mechanikos dėka, o užėjus į požemį gauname galimybę rinktis su kuo kautis, nes matome priešus. Dažniausiai vaidmenų žaidimuose naudojamos arba viena, arba kita, tačiau šis – abi mechanikas. Priešų gausa nėra didelė: tie patys riteriai, duonos kepalai, krokodilai, knygos, trumpiai tariant, standartiniai šio žanro žaidimų priešai.
Kiekviename požemyje yra galvosūkis, kurį reikia išspręsti savo mastymo pagalba, jeigu nepavyks, mes galėsime paspausti ant smėlio laikrodžio kairėje ekrano pusėje ir gražinti laiką atgal. Galiu pasakyti, kad tai visai neblogas dalykas, nes vėlesniuose lygiuose galvosūkiai tampa gana sudėtingi. Minėti galvosūkiai taip pat yra neblogas aspektas, nes paįvairina žaidimą.

Žaidimo grafika
Sukurta pagal 16 bitų konsolių vaidmenų žaidimų pavyzdį, ji pikseliuota, tačiau tai nėra blogai. Žaidimo grafika, nors ir pikseliuota, yra pakankamai detali, todėl neatrodo bjauriai ir negadina akių. Taip pat yra dalykų , kurie nėra pikseliuoti, o gražiai nupiešti – tai mūsų veikėjų portretai ir įvairūs meniu. Jie norėdami atvaizduoti veikėjus pokalbio metu juda: marksto akimis ir judina lūpas. Tai padaryta siekiant papildomai įtraukti žaidėją.
Muzika šiame žaidime nėra jau kažkas tokio stulbinančio, įsimintino. Žaidžiant „sueis“, bet nieko daugiau. Kalbant apie žaidimo garsus, tai jie klausos negadina, tačiau, kaip ir muzika, ypatingo įspūdžio nepalieka.

Valdymas
Veikėją galima valdyti dviem būdais: baksnoti ekraną arba naudotis virtualią valdymo svirtelę (angl. joystick). Tai leidžia žaidėjui pasirinkti patogesnį valdymą, kuris leis pajusti didesnį komfortą žaidžiant. Kadangi tai yra vaidmenų žaidimas, dėl valdymo kaip ir nederėtų per daug jaudintis.

Trukmė
Žaidimas trunka apie 10-20 valandų, jeigu įskaitome ir laiką su papildomais požemiais.
Verdiktas
Atvirai pasakius, šis žaidimas yra vienas geresnių, gautų iš kompanijos „Kemco“. Nors žaidimas prasideda kaip ir bet kuris kitas šio žanro atstovas, žaidimo pabaigoje pamatome tai, ko dažnai nepastebėsime kituose tokio tipo žaidimuose. Žaidimo trukmė yra pakankama ir puikiai tinka tokiam RPG žanro atstovui, nes kiek daugiau ir jam kiltų grėsmė atsibosti.