Hipotetinė situacija: Žaidimų kritikas, per gyvenimą jau sukaupęs šiek tiek patirties, įsijungia naujai parsisiųstą žaidimą. Miela grafika sudaro smagią atmosferą, garso takelis, žaidimo mechanika bei kiti elementai gerai dera tarpusavyje, tačiau žaidimas pastato kritiką į nepatogią padėtį. Viskas atrodo mirtinai pažįstama, kažkur jau matyta… Bet gal čia tik kritiko vaizduotė.

Kung-Fu Triušio išgyvenimai

Triušių Šventyklą nejučia užpuola paslaptinga blogio jėga. Ir nežinia kur prapuola visi joje gyvenantys ir kung-fu propaguojantys triušiai. Pabėgti pavyksta tik vienam kvadratiniam kovos menus propaguojančiam ilgaausiui. Protagonistas nutaria išsiaiškinti, kur pradingo jo draugai, ir išsiruošia į žygį. Pasišovęs nugalėti tą paslaptingą blogio jėgą, Triušis sugalvoja susirinkti ir visas pakeliui surastas morkas. Norėdamas surinkti jas visas, jis turės šokinėti per tokias pat kvadratines kaip jis pats uolas, turės vengti iš sienos kyšančių spyglių, ar nuodingo vandens.

Supaprastintas valdymas

Už Triušį jūs būsite atsakingas analoginės vairalazės pagalba. Visiems kitiems šokamiesiems veiksmams atlikti prireiks vieno vienintelio A mygtuko. Šiek tiek primityvios dvimatės fizikos elementų turinčio platformerio esmė – nuvesti pagrindinį veikėją nuo lygio pradžios iki pabaigos, įveikiant įvairias kliūtis.

Pakeliui renkame morkas, kurios apsprendžia įvertinimą, gautą baigus lygį. Taip pat šias morkas rinkdami, atrakiname papildomus lygius, ar parduotuvėlėje perkame daiktus, kurie pagelbės sudėtingesnėse situacijose. Viso platformeris mums pasiūlo 80 proporcingai aukštyn progresuojančio sudėtingumo galvosūkius.

Kažkur matytas…

Žaidimas jau iš savo povyzos suteikia pirmą vidutiniokiško žaidimo įspūdį, tačiau pasigilinus labiau, akis ima badyti faktas, jog žaidimas – visiškas populiariojo nepriklausomų kūrėjų darbo “Super Meat Boy” klonas. Triušis, kaip kvadratinis materialus vienetas, šokinėjimo ir net slydimo siena mechanika akivaizdžiai “pasiskolinta”. Turbūt vienintelis skirtumas tai auditorija, kuriai žaidimas yra skirtas..

Vizualiniai sprendimai

Keistas ir tas faktas, jog “Bulkypix” programuotojai nei trupučio neišnaudojo konsolės 3D efektų galimybės. Gal gylio suvokimo buvo atsisakyta dėl biudžetinių sprendimų, tačiau su trimačiu gylio efektu žaidimas bent penkiais procentais pakeltų vizualinį savo toną, užuot būdamas plokščias..

Meh, šeši, sėsk

Vis gi, Kung-Fu kiškis yra išlengvintas Super Meat Boy pusbrolis, tačiau tai nereiškia, kad žaidimas nėra smagus. Atmetus į šalį visus intelektualinės nuosavybės niuansus, išeina visai nebloga priemonė autobuse prastumti laiką..