Ar teko kada vaikystėje lankytis arkadų automatų salone? Jei teko, ten veikiausiai susipažinote su linijinės šaudyklės (angl. „rail shooter“) žanru. O jei dar truputį ne aišku, kas tai per velnias – atmintį atgaivinti turėtų tokios legendos kaip „Time Crisis“, „Virtua Cop“, „Area 51“ ar „The House of the Dead“. Trumpai drūtai – „rail shooter“ tipo žaidime, žaidžiantysis neturi galimybės judėti pats. Už jį tai, iš anksto nustatytu taku, veda pats žaidimas. O žaidėjas, naudodamasis šviesos ginklu, pele, ar panašia technologija, šaudo į priešų gvardijas, stengdamasis neprarasti gyvybių.

[/img]
Per niek sudėtos viltys
„Heavy Fire: Black Arms 3D“ – kompanijos Teyon bandymas visiškai funkcionuojančią linijinę šaudyklę perkelti į nedidelių fizinių matmenų „Nintendo 3DS“ konsolę. Šiame žaidime pagrindinis veikėjas, (jo nuotrauką prieš žaidimą padarome su vidine 3DS kamera) su spec. pajėgomis, Pietų Amerikoje kovoja prieš nelegalių ginklų prekeivių triadą. Nors politinio korektiškumo, ar apskritai bent kokio įdomumo siužete nerasta, tačiau gal vienu sakiniu išdėstomas visiškai klišinis siužetas nėra šio žaidimo vinis?

[/img]
Išaiškėja žaidimo ydos
Su ne itin optimistiškomis nuotaikomis pradėjau žaisti. Čia, norint nusitaikyti į priešą, 3DS pieštuku apatiniame ekrane valdome viršutiniame ekrane esantį taikiklį. Šaudome su R arba L mygtukais, o apkaba užtaisoma pamygus B klavišą, arba pajudinus analoginę vairalazdę. Išlenda pirmasis, antrasis priešai. Lavonų skaičius didėja iki dešimties, po to perkopia šimtą. Visi jie – identiškų animacijų ir vienodų garso efektų klonų armija..

[/img]
Kūrėjai bando suteikti įvairovės
Žaidimo metu tenka paplaukioti laivu ir paskraidyti sraigtasparniu, su prie šio pritaisytu didelio kalibro automatu, bet šiems smagumams pasibaigus, vėl grįžtame į „tą patį per tą patį“, t.y. vėl šaudome šimtus identiškų klonų ir neįdomių. Vieninteliai dalykai, bent kiek sulaikantys nuo žaidimo padėjimo į šalį, tai neblogai išpildyti 3D efektai bei ginklų pirkimo bei tobulinimo galimybė. Naiviai besitikėdamas rasti žaidime bent kokį charizmos trupinėlį, visas šešias jo siūlomas misijas „prakaliau“ su visišku nuliu vidinių emocijų, ką jau kalbėti apie išorines..

[/img]
Linijinis pats iš savęs
„Heavy Fire: Black Arms 3D“ – daug potencialo turėjęs, tačiau nei trupučio jo neišnaudojęs „rail shooter‘is“. Pagrindinė žaidimo bėda ta, jog šis stokoja bet kokių inovacijų, ir yra linijinis ne tik veikėjo judėjimo tipu, tačiau ir pats iš savęs. Sugrįžus 15 metų į praeitį ir pažvelgus į tuometinius šio žanro šedevrus, buvo galima pasisemti taip šiam žaidimui reikalingo įkvėpimo, tačiau ponai iš „Teyon“ veikiausiai tenorėjo greičiau prastumti savo projektą į „Nintendo eShop“ parduotuvę…