Iš žurnalo PC Gamer 2008/01.

FEAR visuomet buvo dvipusis žaidimas, kuriame nuolat tekdavo perpus kapoti žmones. Iš vienos pusės — tai pati dinamiškiausia PC šaudyklė, galbūt išskyrus Crysis. Iš kitos — istorijos vedamas atmosferinis nuotykis. Po lygiai sudarytas iš Hong Kongo veiksmo filmų bei Japonijos „siaubakų“. Šis savarankiškas žaidimo papildymas menkai nuklysta nuo savo ištakų, ir tai kartu yra jo stiprybė ir silpnybė.

Kai Perseus Mandate nukrypsta, tai tėra nedidelės gudrybės. Pavyzdžiui, užuot valdę originalaus žaidimo ir pirmojo papildymo herojų, valdote kitą FEAR komandos narį. Nors veiksmo vieta ta pati, herojaus tikslai yra skirtingi. Todėl pamatome tas pačias vietoves bei galime pažvelgti į įvykius, kuriuos matėme, kitomis akimis bei gauti visai kitokios informacijos. Kažkas panašaus į Half–Life Opposing Force ir Blue Shift.

Kiti pasikeitimai, tokie kaip nauji ginklai, priešai ir patobulintas komandos draugų DI, yra nuspėjami. Tiesa, įvadinė žaidimo dalis labai smagi, nors ir pažįstama. Pažaidus daugiau, pasirodo, kad Perseus Mandate ne šiaip smagus. Jis SMAGUS. DI išlieka puikus, viskas aplink sproginėja. Siaubo elementai pačioje aukštumoje. O pataikius į priešus šratiniu šautuvu, jie virsta raudonu rūku — tai niekad nepabosta. Nauji priedai, nors ir nedideli, labai tinka žaidimui: granatsvaidis suteikia galimybę dar labiau mėgautis sprogimais.

Tai, kad komandos draugai visuomet yra šalia, sukuria keistai jaudinančias scenas. Net siaubo stiliaus monstrai čia įterpti puikiai, ypač vienas (kaip čia nepersistengti „pripasakot“), dėl kurio išties pakrinka nervai, kaskart artėjant prie kraujo dėmių.

Sudarytas iš septynių misijų, Perseus Mandate nėra didelis, tačiau tuo pačiu ir nepabosta, o įveikus jį, galima sužaisti tris papildomas misijas. FEAR siaubas, veiksmas ir laiko sulėtinimas išlieka šiandieninių žaidimų etalonu, kaip kadaise buvo Max Payne. Gerbėjai tikrai nenusivils.

Tačiau nepaisant to, kad papildymas nereikalauja originalaus FEAR žaidimo, jį sunku rekomenduoti jo nežaidusiems. Perseus Mandate labai prastai supažindina su savo idėjomis ir pasauliu, jei Tu iki šiol nebuvai su juo susidūręs. Kūrėjams pasirodė, jog visi žino apie ATV korporaciją, kodėl Tu ją atakuoji, kas yra ta baisi mergaitė ir krauju išsitepęs tipas. Nors nereikia stebėti ištęstų animacijos scenų, pats siužetas labai painus. Be to, be įspūdingų haliucinacijų, žaidimo aplinkos išlieka blankios ir sukonstruotos iš vienodų cementinių patalpų. Kaip ir Halo žaidime, aplinkos dažnai kartojasi.

Tačiau lygiai kaip ir Halo: čia neverta atidžiai stebėti aplinkų — ne tam skirtas žaidimas. FEAR svarbiausia veiksmas — sproginėjančios kolonos ir kūnai arba staigūs šviesos ir garso protrūkiai siaubo epizoduose. Šiose vietose Perseus Mandate lieka visiškai ištikimas savo pirmtakui.