Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2009/06. Teksto autorius: JcDent

Relic ir THQ buvo pradėję gerą tendenciją su W40K: Dawn of War — nuolat leido papildymus išties nuostabiam žaidimui. Jie buvo vienas už kitą geresni (gal išskyrus Soulstorm, už kurį Iron Lore atsiėmė bankrotu). Company of Heroes, pralenkęs net Dawn of War, taip pat sulaukė vieno papildymo, kuriame pridėtos dvi naujos kovojančios pusės ir kuris buvo labai geras. Dabar pasirodė dar vienas.

Tales of Valor (toliau — ToV) nėra toks didelis, kaip naujas kampanijas ir dvi naujas kovojančias puses davęs Opposing Fronts. ToV turi tik tris minikampanijas, kuriose yra po tris linksmas, bet nesudėtingas misijas. Tiger Ace kampanijoje tenka vairuoti vokišką Tiger I tanką, kuris, nors ir ne King Tiger, yra gana siaubinga karo mašina. Čia ji turi stabdyti britų invaziją. Jau ir taip galingas tankas tampa vos ne absurdiška kovos mašina, kai kaupdamas patirtį gauni pasirenkamų RPG stiliaus įgūdžių. Tai leidžia skersti priešus anksčiau nematytu greičiu. Dėl jausmo, kad esi visagalis ir nesustabdomas, ši misija yra smagiausia visoje kampanijoje.

Causeway duos saujelę amerikiečių desantininkų. Sprendžiant iš jų elgsenos mūšio lauke, tai galėtų būti ir kosmodesantininkai: galingai šaudo patys negaudami priešų ugnies, o nukautą draugą prikelia spyriu į užpakalį. Toks Dawn of War būtų buvęs daug smagesnis. Deja, ši kampanija per daug veliasi į fatališką karo filosofiją, dėl to nėra labai džiugi. Falaise Pocket reikės ginti miestelį nuo Sąjungininkų pajėgų tam, kad spėtų pasitraukti sužeisti bendražygiai. Tai yra gynybinė kampanija, kurioje leidžiama naudoti beveik visas Ašies žaidėjams prieinamas gynybos technologijas. Ji taip pat yra sunkiausia iš trijų.

Aišku, visa tai tik laiko delsimas iki daugelio žaidėjų režimo, kuris ir yra ToV „vinis“. Galėsi panaudoti naujai gautus karinius vienetus. Jie nėra labai revoliucingi, tačiau naudodamas juos gali prisitaikyti armiją savo žaidimo tipui. Geriausi, mano nuomone, yra tankas Panzer Elite Hotchkiss (su artilerijos raketomis) ir Schwimmwagen, greita amfibija, galinti dėti minas. Be to, yra keletas naujų žemėlapių. Tačiau tik šiais neapsiribojama, yra trys nauji daugelio žaidėjų režimai.

Panzerkrieg yra karališkasis tankų mūšis. Kiekviena pusė gali pasirinkti iš trijų tankų, kuriuos, kaupiant patirties taškus, dar galima patobulinti mūšio lauke. Žaidėjui reikia užgrobti taškų duodančius punktus ir išlaikyti, kol priešininkas pralaimės dėl taškų stygiaus. Be to, tai duoda visokių pagalbinių galių. Be tankų, į pagalbą dar galima pasikviesti pėstininkus, bet pastarųjų valdyti neleidžiama, o jų galimybės kovoje prieš tankus yra tikrai menkos.

Assault tenka valdyti vieną pėstininką, bet čia jis herojus, todėl tikrai nugalėtų tanką. Situacija taip pat kita — šiame žemėlapyje priešininkai stebi vienas kitą iš savo apkasų. Tada lekia vienas į kito ugnį bandydami nugalėti. Tavo herojus bus centre, nes yra daug kietesnis už paprastus pėstininkus, turi daugiau savybių, daro daugiau žalos ir panašiai. Gaila, bet Ašies ir Sąjungininkų kariai skiriasi tik išvaizda. Yra kelios jų klasės, kurias galima keisti žaidimo metu. Na, bet pasirinkus inžinierių ar kulkosvaidininką galima ištverti visą kovą. Skautus verta rinktis tik dėl to, kad pamatytum kaip visureigio vairuotojas sviedžia granatą.

Dar yra Stonewall. Čia keturi žaidėjai gins miestą nuo 16 priešo atakos bangų. Galima gintis tiek būnant amerikiečiu, tiek vokiečiu. Ištekliai paprastai gaunami nukovus priešo karius. Nelabai įdomus režimas, tai tėra ištęsta gynybos misija.

Kadangi šiuo momentu Company of Heroes pigesnis (bent užsienyje) ir apima didelę kampaniją ir daugelio žaidėjų režimą, Tales of Valor yra skirtas daugiau žaidimo gerbėjams, kurie nori šio to naujo, pavyzdžiui, tanko Hotchkiss.