Alternatyvi pabaiga – reiškinys, kuris žaidimuose pasitaiko ne kartą ir ne du. O prisiminus Dragon Age: Origins istoriją, išvysti jos pabaigą, kurioje pagrindinis veikėjas mirė pačioje pradžioje, yra nepaprastai įdomu. Bent jau taip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio.

Pažvelgus į pavadinimą, nesunku suprasti, jog pagrindinį vaidmenį atliks Darkspawn rasė. Dar geriau, žaidėjai valdys vieną iš Hurlock’ų avangardų. Pats naujasis veikėjas įdomus nėra: jis neturi savo charakterio, nekalba, o visi jo sugebėjimai ir atakos nesiskiria nuo paprastų karių(warrior champion). Na, yra vienas naujas sugebėjimas, pavadintas pavergimu, ir tai, tiesą sakant, vienintelė tikra naujovė visame papildyme. Ji veikia gana paprastai: pamatai monstrą, panaudoji naująją galią ant jo ir pasirinktasis monstras prisijungia prie komandos. Be abejo, sugebėjimas pavergti leidžia pašalinti pasirinktą monstrą iš komandos. Tiesiog panaudojus sugebėjimą ant monstro, pagrindinis veikėjas jį nuduria ir, jei reikia, pasikviečia vertingesnį. Laikyti juos gyvus būtų protingiau, kadangi mostrų pritarimo lygis augs ir jie įgaus naujų sugebėjimų, o priėmus naują narį, neužtektų laiko maksimaliam pritarimui pasiekti.

Komandos nariu gali tapti bet kuris Darkspawn rūšies atstovas pradedant paprastais Hurlock‘ais ir baigiant milžiniškais Ogre. Kiekvienas šių padarų turi unikalių sugebėjimų, reikalingų naikinant miestą. Pvz. Ogre galės sulaužyti vartus, o Shriek – užpulti priešus iš pasalų. Tačiau jų potencialas pilnai neišpildytas ir kažkokių sunkesnių užduočių, kuriose reikėtų pamąstyti kokį monstrą kada naudoti, nėra. Viskas per daug paprasta ir vangu.

Tačiau didžiausią nusivylimą sukėlė istorija. Vietoj sudėtingos, liūdnos ir tamsios DAO istorijos čia mes sulaukėme tuščio žaidimo, kuriame istorijos nė su žiburiu nerastume. Pradžioje nusakoma ką teks valdyti, o vėliau kiekvienoje miesto dalyje pasakoma ką reikia padaryti, bet ir čia visos užduotys yra tik sunaikinti priešus ir eiti toliau. Jokių netikėtumų per visą žaidimą nebus, todėl tai labiau primins paprastą „grindinimą“, o ne rimtą ir sudėtingą RPG.

Eidami per teritorijas sutiksime ir matytų veikėjų, tik šįkart jie bus priešų pusėje. Vilčių, kad jie bent kiek praskaidrins papildymą, galima tikėtis tik pačioje pradžioje, bet vienaip ar kitaip jie atliks tik kambario boso vaidmenį ir be stipresnių atakų už paprastus priešus jie niekuo neišsiskirs. O ir jų atsiradimo mūšyje priežastys trumpai aprašytos tik kodekse, bet kažin ar tuo pavyktų sudominti tikrą Dragon Age gerbėją, o ką jau kalbėti apie kitus. Alternatyvi istorija, kuri buvo žadėta, taip pat nesimaterializuoja, tik pagrindinį veikėją pakeičia Alistar‘is ir čia visi pasikeitimai baigiasi.

Džiugu tik tai, kad iš techninės pusės papildymas pasirodė gana sėkmingai. Jokių ryškių ar žaidimui kenkiančių klaidų nėra, o tai gana reta dabartiniuose RPG žaidimuose. Kartais šiek tiek erzindavo vėluojančios atakos, kurios padarydavo žalos tik po kurio laiko, nors turėdavo suveikti iš karto, tačiau kitų bėdų nebuvo. Bent šis tas padaryta tinkamai.

Paskutinė kova nesiskris nuo matytos originaliojoje dalyje, tik čia būsime blogųjų pusėje ir ginsime Archdemon vietoj to, kad jį pultume. Dėl to kova pasidaro kiek lengvesnė, o ir šiaip lygių ir XP nebuvimas palengvino žaidimą, dabar vietoj stengimosi tobulėti ar įgauti naujų sugebėjimų reikia tik priprasti prie pateiktųjų ir rinkti gyvybes atgaivinančius daiktus, nes kitokių nelabai bus.

Taigi, dar vienas epizodas iš Dragon Age: Origins visatos ir kartu naujas nusivylimas. Visi aspektai, kurie pavertė originalą tokių įspūdingu, čia neegzistuoja, jokios istorijos, jokių įdomių veikėjų ir netgi jokių sprendimų pasirinkimų čia nėra. Tiesiog viena valanda ėjimo per matytas teritorijas, o po jos nieko… tik neaiškumas, kodėl tokia nuostabi kompanija kaip BioWare galėjo sukurti kažką tokio primityvaus.