Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/06. Teksto autorius: rezidentas

Beveik kiekviename PC Gamer numeryje rašome apie kokį nors žaidimą, susijusį su zombiais. Ši tema išgyvena atgimimą ne tik žaidimų pasaulyje, bet ir filmuose ar net knygose — kuriami net garsių klasikinių romanų perdirbiniai su zombiais. Tad nieko nuostabaus, kad Borderlands kūrėjai savo didžiausiam papildymui pasirinko būtent zombius. Kita vertus, pagrindiniame žaidime sutinkami veikėjai bei priešai ir taip pakvaišę bei mutavę, tad zombiai čia jaučiasi kaip namie.

Gyvus numirėlius Gearbox nusprendė apgyvendinti saloje. Papildymas pavadintas The Zombie Island of Dr. Ned ir čia žaidėjų laukia nauja siužetinė linija ir susidūrimai su įvairiais zombiais bei kitais priešais. Daktaras Nedas, eksperimentuodamas su preparatais, gyventojus pavertė zombiais, tad atokų miestelį valdanti korporacija Jakobs prašo žaidėjo sustabdyti šią epidemiją. Kaip ir galima tikėtis, tai taip paprastai nepavyks, tad esi siuntinėjamas iš vienos vietos į kitą, o pakeliui galabiji zombius.

Priešų įvairovė nėra labai didelė, bet kova su jais šiek tiek skiriasi nuo likusio žaidimo. Daugelis zombių yra labai lėti, tad tingint kovoti kai kurias vietas galima tiesiog perbėgti. Ypač tai padeda atviresnėse vietovėse. Tačiau miestelyje, kur daug uždarų gatvelių ir nedidelių plotų, pasijaučia zombių pranašumas: jie kartais puola gausiomis pajėgomis ir tiesiog užspaudžia. Be abejo, tai tikras džiaugsmas karį ar Briką pasirinkusiems žaidėjams, tačiau man valdant snaiperį vietomis buvo sunkoka. Kovas su zombiais paįvairina susidūrimai su bosais kaip vilkolakis ar moliūgagalvis. Apskritai žaidimo atmosfera primena Helovino tematiką ir čia ypač tinka stilizuota animacinė Borderlands grafika.

Nuobodžios kovos

Antrasis papildymas pakuotėje — kovoms skirtas Mad Moxxi’s Underdome Riot. Čia nepridedama jokia istorija, o esi tiesiog įmetamas į arenas, kur turi kuo ilgiau išgyventi kaudamasis su vis didesnėmis priešų bangomis. Pradžioje tenka kautis su pradinėse Borderlans teritorijose sutinkamais paprasčiausiais piktadariais, vėliau su elitiniais priešais, dar vėliau su matytais bosais. Bet blogiausia, kad visiškai dingęs įdomiausias Borderlands elementas — ginklų rinkimas. Nukauti priešai nieko neišmeta, o apdovanojimas laukia tik įveikus visą areną, tad vargti nelabai verta.

Iš tiesų keista, kad į pakuotę, kurioje yra du ankstesni papildymai, 2K Games neįtraukė trečiojo ir didžiausio DLC The Secret Armory of General Knoxx. Tačiau Gearbox žada išleisti dar atskirų papildymų, tad vėliau, ko gero, sulauksime antrosios pakuotės.