Žaidimas pagal žymųjį filmą ir knygą „The Godfather“ ką tik pasirodė. Iš kritikų jis sulaukė labai skirtingų vertinimų, o ir pačių žaidėjų yra pripažįstamas labai nevienareikšmiškai. Tačiau kol kas tokias diskusijas palikime nuošalį, o patys pažiūrėkime į vieną interviu su EA studijos kūrybos direktoriumi Philip Campbell, kuris kaip tik dirbo su „The Godfather“ projektu.
Ar išsigandote, kai pirmą kartą išgirdote jog teks dirbti su tokiu gerbiamu projektu?
Taip, aš esu didelis filmo fanas ir tai man yra vienas iš geriausių visų laikų filmų. Bet jau labai greitai mes supratome, kad nors ir gerbdami filmą, mes negalime jo bijoti, nes dirbame su nauja pramogų rūšimi ir gaminame žaidimą naujosios kartos Krikštatėvio fanams. Mes negalėjome sau leisti bijoti licencijos, kaip ir pirmą kartą išvydę legendinį Marlon Brando negalėjome leistis įbauginami jo asmenybės. Mes paprasčiausiai pasakėme jiems ko mes tikimės iš šio žaidimo ir gavome ko mums reikia.
Mes dažnai girdėjome žodžius: „Jūs turėsite žaisti filmo žaidimą“, „Jūs privalote būti labai atsargūs kiekvienoje žaidimo scenoje“. Ir kiekvieną kartą mes sakėme – ne. Jūs turite turėti Krikštatėvio pasaulį ir patys nuspręsti kokį kelią žaidime pasirinkti. Bet kadangi Krikštatėvio istorija vystosi tame pačiame pasaulyje, kaip ir daugelis žaidimo misijų, mes galime sau leisti manipuliuoti šiuo dalyku. Ir svarbiausia puiki filmo plotmė yra tarsi žaidimo stuburas.
Bet jei filmas yra žaidimo stuburas, ar sugebės „The Godfather“ sudominti tuos, kurie nėra matę filmo?
Taip, be jokių problemų. Štai todėl mūsų užduotis sukurti gerą žaidimą buvo tokia svarbi. Mes stengiamės pritaikyti žaidimą trims skirtingoms galimų žaidėjų grupėms: įprastiniams, kurie dažniausia mėgaujasi naujais hitais, žmones kurie yra dideli Krikštatėvio fanai, bet žaidimo akyse nebuvo matę ir „hardcore“ žaidėjus, kuriems svarbiausia geras žaidimas. Mes supratome, jog galime pateikti tiek istorijos, jog visos trys grupės būtų patenkintos, tačiau kiekviena iš jų žaidimą galėtų žaisti savaip.
Taigi „serijos fanai“ žinos kaip prasideda istorija, kaip ji tęsiasi toliau, į kokius klubus eiti ir ką daryti. „Hardcore“ žaidėjas pradės žaidimą klajodamas po pasaulį, tačiau tai nebus betikslis dykinėjimas, o savo svarbą turinti žvalgyba. Žaidėjas sužinos apie pasaulį daugiau ir pradės vykdyti planą – tapti Niu Jorko donu.
Vienas didelis geras dalykas apie kompiuterinius žaidimus yra tai, jog tu gali ganėtinai manipuliuoti istoriją ir net ją papildyti. Pavyzdžiui, daugeliui filmo fanų labai patiko Luca Brasi, bet visi sutinka, kad jam teko per mažai galimybių atsiskleisti, nors daugelis ir nujautė jo svarbą. Tuo tarpu žaidime jis pasirodo kaip daug svarbesnis personažas, padedantis jums išmokti mafijos gudrybių.
Jūs dirbate prie žaidimo, kuris tikrai turi keletą socialinių trūkumų, tokių kaip smurto propagavimas ir panašiai. Kur buvo jūsų „sąžinė“, kai reikėjo kurti tokį „herojų“?
Tai turbūt yra pagrindinis dalykas, kurį perkeliant iš filmo reikėjo elgtis atsargiai. Sukurti „blogus vaikinus“, kad jie nebūtų per blogi, nebuvo itin lengvas darbas, tačiau mes susitvarkėm. Apskritai, tai brutalus filmas ir neabejotinai pats žaidimas negali būti kitoks. Tačiau mes nenorime būti be reikalo įžeisti, todėl suteikiame žaidėjui visišką laisvę ir leidžiame jam žaisti taip, kaip jis nori. Jei norite žaisti kaip Jimmy Cagney: sakyti „Aš esu pasaulio viršūnė“ ir leistis šaudyti moterų, bei traiškyti keleivių, jūs gausite atsaką iš žaidimo už savo veiksmus, tai yra, jus pradės gaudyti policija, o ir bloga reputacija jums nedarys garbės. Smurtas kompiuteriuose žaidimuose šiuo metu JAV yra labai eskaluojama tema, bet manau su laiku viskas pasikeis ir žaidimai, kuriuose smurtas yra tam tikra žaidimo dalis ir tikrai nėra specialiai skatinamas, bus priimti visuomenės palankiai.
Ar buvo kokia nors medžiaga iš žaidimo ar knygos, kurią norėjote įdėti į žaidimą, tačiau negalėjote?
Daugybę. Aš manau jog mes sudėjome pačius pagrindinius aspektus iš žaidimo, tačiau dar labai daug dalykų liko neįdėti vien todėl, kad jie netiko žaidimui. Pavyzdžiui, Don Vito mirtis buvo labai įspūdinga scena, tačiau ją inkorporuoti žaidime jau būtų daug sudėtingiau, todėl jos teko atsisakyti.
Taigi jūs negalvojote žaidime įdiegti „Dance Dance Revolution“ stiliaus vestuvių sceną?
[Juokiasi] Super. Šito seno storulio meilė DDR buvo senai visiems žinoma. Aš visada norėjau nukeliauti ten, kur vaikai žaidžia šį žaidimą, ir paklausti „Kas čia per daiktas?“, o po jiems visiems duoti į kaulus. Tokia yra mano, kaip žaidėjo, svajonė.
O dabar grįžtant prie pagrindinio klausimo, knyga turėjo daugybę tikrai puikių momentų, bet mes turėjome būti nepaprastai disciplinuoti, nes mūsų žaidimo momentas apima tik vėlyvus 1945 ir 1955 metus, kada ir vyksta pirmasis filmas. Taip pat žaidime galima rasti daugybę šaunių momentų, kaip Don Vito galių augimas ir scena, kurią Robert De Niro vaidino antrame filme. Galbūt prie šitų dalykų mes grįšime ateityje, kas žino?
193 Komentarai
Benusia
O Godfather dabar tik suzinojau apie ji!!! Ir manau kam tikrai patiko Mafia tam turi patikti ir Godfather kos jis bebutu!!! O del saves sakau,kad ma patiks koks jis bebus!!! Ir kai tik galesiu nusipirksiu!!!
tribute
tik nereikia cia ant kitu tautu varyti…tarsi tik rusai tokiais darbais pasizymetu. tau jau pasake, kad Mafia sukure ne amerikieciai. nereikia cia pulti i atlapus, o tik paklausti – is kur istraukei, as skaiciau, maciau, girdejau kad taip…? tada gautum atsakima – . pasiskaityk ir zinosi teisybe…
Maveris
man nepatiko, tikejausi kazhko geresnio, valdymas nepatogos tiek eit tiek wairuot (v)
xxarchixx
ka jus cai vaikai kalbat geriausias zaidimas yra max 2
:E
XSkaterrr
na jei šis žaidas bus kaip mafija tai žūtbūt reikės jį žaist!!!!!:D
member7
Siaip tai ji cekai sukure jeigu ka B)
djerney
afigennas zaidas!paligint su san andreas tai dau geresnis!
Evil Homer
užtektų man ir dviejų skirtingų mašinų modelių, jei tik jie valdytusi taip pat tikroviskai kaip ir Mafijoje.. Labai nuvylė auto valdymas, primena midnight club’ą: iš vietos traukia kaip tankas, sukinėjasi nereliai greitai, netikroviškai, be to, automobilių langai nepermatomi, o ir pačios mašinos beveik nesidaužo…
Muštynės jau kitas reikalas 🙂 neblogai padaryta, na, viska kita gal ir neblogai, bet man labiausiai užkliuvo ir tiesiog nemalonu žaisti tokį žaidimą, kai mašinų valdymas buvo kuriamas turbūt nesiremiant jokiais fizikos dėsniais..
Per Mafia atrodydavo, jog valdytum tikrą automobilį, viskas taip tikroviškai buvo, kad net nebežinau ką pasakyt, vienu žodžiu, Mafia 4 ever. 🙂 o dar tos tobulai įdomios Mafia misijos.. ech nostalgija iškart apima prisiminus; jau seniai nežaidžio to tobulo žaidimo
Mafia buvo yra ir greičiausiai visados liks man pats geriausias visų laikų žaidimas…
Dajnjux
Seip grajus wisai nieko ir butu malonu zaisti jei negadintu to malonumo kameros darbas nu ir automobiliu waldymas|)
ACAB
5 metu skirtumas, o miestas vien jau ko vertas mafijos.. Ten pastatai, o ne gatves dekoracijos is sonu kaip senoves vesternuose kartonines buna.. Nusivyliau, bet vistiek zaidziu, zaidimas geras, bet tik geras, ne daugiau.
No_DaMaGe
Mafia 4 ever. 🙂 o dar tos tobulai įdomios Mafia misijos.. ech nostalgija iškart apima prisiminus; jau seniai nežaidžio to tobulo žaidimo
Mafia buvo yra ir greičiausiai visados liks man pats geriausias visų laikų žaidimas…
manau kad neuzilgo atsiras geresniu geimu uz mafija ir tu ja pamirsi…bet mafija ir man lb patiko.
Pilot^
Turetu buti neblogas:)
benazas
cia tai turetu buti panasus i ,,The great escape“ matosi
Ding3s+
Pasakysiu trumpai:
Nusivyliau…
Na o Mafia, tai buvo zaidimas…. 4ever.
hellasx
kada pas daktarus buvai, galva persišviest tau reiktu :P!-)
Mitchas
be komentaru 8-|
sarras
Kad Mafia grafika geresnė buvo, tai faktas kaip blynas. Tačiau GF misijos tikrai įdomios. Dar mašinų valdymas užkliuvo, bet pripratau jau.
Skylines
mano ivertinimas
GF – 3-
mafia – 10+
radot ka palyginti, geriausia zaidima 4 ever ir sita sh…
o good father grafika nelabai ir gali but geresne, nes tas zaidimas sukurtas 3 konsolem (pc, xbox, ps2), o mafia tik ant pc, nesvarbu kad daug seniau.
Misijos, nu gal ir galetu but idomios, jei valdymas butu geresnis, dabar tai net nesinori zaist.
droozel
Tuoj ir aš išbandysiu tą godfather, pažiūrėsim ar yra ką lygint su mafia – ar ne..
speedway14
zinot ka as jum pasakysiu!!!???:) kad wisa reikalasugadino rockstar nes buvo mafia tai kure illusion kompanija o daba rir rockstar isikiso tai jie su knisa zaidima todel kad: 1. ikisa savo nesamoninga gta grafika 2.palieka lb dauk klaidu 3.nesamoningas waldymas ir 4.jie niekad nebaigia kurti zaidimu iki galo, jie kazko skuba zaidima i rinka pateikti. O jeigu illusion softworks butu wiena kurusi tai manau tikrai butume to iswenge.
P.S. ea pereme dali kurima i sawo nes suplojo nemazus pinigus uz sio geimo tesini. O cekai buwo kazkada koti sedewra sukure. Gaila 😉