2004-10-25, parašė z-e-b-r-a (iš Games.lt)

Rokvilis, 2004-ųjų spalio 22d.

„Bethesda Softworks“ oficialiai paskelbia, jog „Elder Scrolls IV : Oblivion“ jau nuo 2002-ųjų yra kuriamas PC sistemai,bei „naujosios kartos“ konsolėms.

„Nuo pat tada,kai prieš dvejus metus pradėjome darbus ties šiuo projektu,mūsų pagrindinis tikslas yra sukurti kvintesencinį,naujosios kartos RPG žaidimą,- sakė „The Elder Scrolls“ serijos vykdantysis prodiuseris Todas Howardas,-mūsų žaidimai visada siūlė platų pasirinkimo spektrą,kuriant savo norimą personažą ir apskritai žaidime darant viską ko tik širdis geidžia“.

Naujovės :

„The Elder Scrolls IV : Oblivion“ pasižymės visiškai novatoriška,pažangia dirbtinio intelekto sistema,pavadinta – „Radiant AI“,kurios dėka žaidėjo nevaldomi personažai (NPC – non playable characters) patys galės savarankiškai daryti sprendimus,naudodamiesi juos supančia aplinka.

Jie patys galės nuspręsti, kur valgyti, su kuo šnekėtis ir ką sakyti. Jie miegos, eis į bažnyčią ar netgi užsiims vagystėmis – tai priklausys nuo kiekvieno iš jų charakterio. Dar vienas labai svarbus dalykas kurį norėčiau paminėti yra novatoriškų – pilnos veido mimikos, bei lūpų sinchronizacijos sistemų įdiegimas, kurios kaip manoma, žaidėjo nevaldomus personažus (liaudyje vadinamus tiesiog „botais“) turėtų padaryti daug realistiškesne, interaktyvesne ir apskritai įdomesne žaidimo dalimi.

Žaidimo procesas :

Vieno žaidėjo režimas nukels žaidėją į

Tamrielo pasaulio sostinės provinciją – Cyrodiil.

Jūsų užduotis bus surasti dingusį,nežinomo žudiko nugalabyto imperatoriaus,sosto įpėdinį. Dėl pastarojo nebuvimo vartai į „Užmaršties karalystę“ (kuri Tamrielo pasaulyje prilygsta pragarui) yra atviri ir tamsos demonai,bei grėsmingos pabaisos pradeda terorizuoti miestelio gyventojus. Tik nuo jūsų drąsos ir išmintingumo priklausys viso Tamriel pasaulio likimas.

Išlaikant serijos tradicijas žaidėjai turės galimybę rinktis iš keleto žaidimo įveikimo būdų. Galėsite tiesiog vykdyti pagrindines užduotis ir bandyti kuo greičiau įveikti žaidimą, arba kiek (o tiksliau gerokai) nukrypti nuo pagrindinio kelio ir patirti begales neišdildomų nuotykių vykdant pašalinius kvestus ir tirinėjant aukštu detalizacijos lygmeniu pasižyminčius, fantastika ir magija perpildytus pasaulius.

Taip pat kaip alternatyvą tiesioginiam misijų vykdymui, galėsite pasirinkti prisijungimą prie daugybės skirtingų grupučių,tokių kaip: vagys, magų gildija ir t.t. Kiekviena jų pasižymi savo atskira siužetine linija, bei galimybe pakelti savo rangą iki grupuotės vadeivos, tokiu būdu išplėšiant daug didesnę ir svarbesnę grobio dalį.

Deja, bet žaidimo išleidimo data dar nėra oficialiai paskelbta, na o tikėti interneto platybėse sklandančiais gandais savaime suprantama nesinori, tad kol kas tegalime tik trinti rankas ir laukti šviežios informacijos.

z-e-b-r-a 2004