Neturintis daug prasmės naujo Square Enix veiksmo RPG žaidimo pavadinimas Drag On Dragoon išliko tik Japonijos teritorijoje. Amerikietiško (o kartu ir europietiško)

„relizo“ dėžutę puoš ne visai padorus pavadinimas Drakengard. Abi antraštės nedviprasmiškai leidžia suprasti, kad žaidime tikriausiai neišvengsime sparnuotų driežų :).

Išmananti eilinį vartotojų kišenių tuštinimo būdą gudruolė Square Enix nusprendė parašyti Medieval stiliaus istoriją — viskas kaip fantasy, bet be banalių elfų, orkų, nykštukų ir be kibirkščiuojančios magijos. Būsimo žaidimo filmukai — tarsi atspindėtas kompiuterinėje grafikoje įžymus anime serialas Berserk — pasakoja apie stiprių vyrukų su kardais ir skydais dvikovas, kai šie bando pasipriešinti Imperijai, norinčiai užvaldyti jų mažą karalystę. Iš valdančios šeimos gyvi lieka tik princas Kaimas ir jo sesuo Furiaje (kurios sunkiai ištariamas vardas, tikėsimės, bus pakeistas adaptuojant žaidimą Vakarų rinkai). Vaikinas jau buvo pasirengęs pakartoti mirusių tėvų likimą, bet mirtinai sužalotas atsitiktinumo dėka sutiko mirštantį raudoną drakoną. Nenorėdami palikti šio pasaulio žmogus ir gyvūnas keičiasi gyvybinėmis jėgomis, taip amžiams surišę savo likimus. Burto šalutinis efektas priverčia Kaimo netekti balso, ir jis tampa niūriu, žiauriu kariu, ieškančiu pagrobtos sesers vienoje iš keturių žaidimo pabaigų.

Pagrindinis Drakengard arkliukas yra tas, kad Kaimas gali rinktis, kaip jam veikti eiliniame žaidimo lygyje: ar pasinaudoti ugniniu skraidančiu „tanku“, ar bandyti viską sutvarkyti savo jėgomis. Žaidimas diferencijuoja tris mūšio režimus: ore, žemėje, ir nesąžiningą „žemė–oras“. Drakonas moka taikytis į daug priešų ir keliais būdais spjaudyti į juos ugnimi. Savaime suprantama, kad šiame režime visas exp atitenka raudonam gyvūnui — nuo to jis auga, didina svorį, gerina sveikatą ir sparnų mostą. Tačiau užsisėdėjęs riteris gali taip pat nusileisti iš dangaus į žemę ir asmeniškai pabandyti išsiaiškinti padėtį. Žemėje jį sutinka Dynasty Warriors glėbiai, vienodų priešų gaujos ir milžiniški žemėlapiai, kurių dydžiai slepiasi po dirbtinai pripūstu rūku. Už tokį žygdarbį exp skaičiuojamas ne tik kariui, bet ir jo ginklui, kurių žaidime pastebėta iš viso 64 (ir daugelį reikia surasti visokiausiais iškrypusiais būdais). Taigi raktas į sėkmę šiame žaidime — kiekvieno iš herojų (ir ginklų) harmoningas savybių vystymas.

Bet, nepaisant neįprasto dizaino ir gaivaus geimplėjaus, Drakendard sėkmė sunkiai tikėtina. Oro mūšis ant drakono atrodo įdomiai, bet „žeminė“ dalis su klonuotų priešų gaujomis ir liūdnu peizažu nelabai verta Square Enix RPG titulo. Projekto likimą nuspręs siužetas, dirbtinis priešų intelektas ir mūšių sistema, bet mes susipažinsime su jais ne anksčiau kaip gegužės 21–ąją, kai žaidimas pasirodys Europoje.