Išbandęs šio žaidimo demo versija, nusprendžiau parašyti apžvalga. Tai ralio ir žiediniu lenktyniu tipo žaidimas. Cross racing championship (CRC) leis žaidėjams pajusti didelio greičio ir off roudo lenktynių jausmą važiuojant neaprėpiamomis teritorijomis. Žaidėjai gali lenktyniauti per 60 trasų 6 skirtingose aplinkose: nuo kalnuotų ir kaimo vietovių iki dykumų ir paplūdimių. Žaidimas pasižymi tikrovišku automobilių sudužimu, pritrenkiančia grafika, TV replay funkcija ir tikroviškais garso efektais.

Įsijungiu žaidimą. Įsijungia pagrindinis meniu, kuris šiek tiek neįprastas. Ekrano dešinėje įprastos pasirinktys: new career, quik race, multiplayer( kuriu demo versijoje nera), options, ir dar keletas kitų. O ekrano viršų ir apačią per pusę dalija du pasirinkimai: cross racing ir time-trial. Einu pasižvalgyti į options. Ten eiliniai video, garso ,valdymo, žaidimo nustatymai. CRC reikalauja nemažų kompiuterio resursu, kurių mano kompiuteris jau nebeturi tiek daug, tad reikia tenkintis minimalia grafika. Žaidimo nustatymuose galima pasirinkti transmisijos rūšį: automatinė su automatine sankaba, pusiau automatinė su automatine sankaba, mechaninė su automatine sankaba ir mechaninė su sankaba. Nieko nelaukęs pasirenku pastarąjį variantą, juk mėgstu realistiškumą. Išeinu iš nustatymų ir įeinu i player setup. Čia galite nusistatyti savo Žaidėją. Galite pasirinkti kostiumo, šalmo spalvą, lipduko numerį, lytį ir žinoma vardą. Pasirinkęs viską ką reikia nusprendžiu pirma išbandyti kroso lenktynes. Prieš startą reikia nusistatyti kiek ratų važiuosi, kiek varžovų bus ir žaidimo sunkumą. Pasirenku sunkiausią lygį ir spaudžiu „ready“. Atsidariusiame kitame lange galima nustatyti savo mašinos parametrus, kitaip sakant „tiuninguoti“. Čia galima keisti automobilio modeli (demo versijoje tik vienas) spalvą, lipdukus,padangų tipą, kėbulo dalis, variklį, transmisiją, stabdžius ir dar keletą dalykų. Nusistatęs spaudžiu start. Atsiranda tas pats 3 2 1 start! Deja jau pirmame posūkyje mano antroji vieta virsta paskutine. Viskas aišku kaltas vairo apsisukimo greitis. Šiame žaidime vairas sukasi kaip tikrame automobilyje, todėl pasukus rodykle vairas sukasi visa 1,5 rato, todėl bandau nusistatyti vairo sukimosi greitį. Tai padarius bandau dar kartą. Vėl 3 2 1 start! antra vieta, tačiau į pirmąjį posūkį įvažiuoju per greitai ir atsitrenkiu į apsauginę tvorą. Tiesa nesmarkiai, juk stabdžiais dar moku naudotis. Variklis taip pat užgesta, nes stabdydamas neįspaudžiau sankabos. Jei neįjungsi laisvos pavaros ar neįspausi sankabos jis ir neužsives. Tik labai lėtai riedės į priekį ir girdėsis tik starterio sukimasis. Čia jau nekaltas vairas. Kaltas aš pats, kad nesuvaldžiau automobilio. Tai tik įrodo, kad čia simuliatorius, jei nori gerai vairuoti – turi įgusti. bandau mašiną sudaužyti. Po keleto trinktelėjimu nukrenta tik buferis, įlinksta skarda, o štai matau prieš save stulpą. Spaudžiu akceleratorių iki dugno ir nukreipiu mašina link stulpo. Rezultatas toks, kokio tikejausi, – mašinos kairysis šonas sudužo iki vairuotojo durelių, nukrito ratas. Variklis dar užsiveda, bet iš jo ruksta dūmai ir taip netraukia kaip, kad anksčiau. Įdomi kroso trasa. Yra ir asfalto, ir žvyrkelio, ir šunkelio.

Išbandęs kroso trasą bandau time-trial. Čia vėl tie patys mašinos nustatymai, tačiau jau visai kita mašina. Čia ne lenktynės, o važiavimas ratu ir laiko fiksavimas. Visa trasa – asfaltas. Taigi po kelių sudužimų ir keleto apvažiuotų ratų jau lekiu savo greičiausią ratą.

Žaidimas tikrai paliko įspūdį savo valdymo realistiškumu. Įsivaizduoju kaip smagu jį žaisti su vairu. Grafika netobula, bet ir ne bloga.