Jau daug laiko prabėgo po „Wanted“ filmo premjeros. Pats filmas didelės sėkmės nesusilaukė ir jam buvo prilipdytą „eilinio Holivudo š etiketė“. Kas jo nematė, trumpai pasakius tai istorija apie nevykėlį kurį per dvi savaites paverčia į tikrą žudymo mašiną kuri gali užsukti kulkas t.y. išauti kulką taip, kad ji skrisdama padarytu lanką aplink kliūtis. Filme Weslis priklausė žudikų brolijai – Audėjams. Šie remiasi: „nužudyk vieną ir išgelbėk tūkstantį“ teiginiu ir savo taikinių vardus gauną iš likimo audeklo.. Taigi neseniai išėjo žaidimas, nusipirkęs filmo bei komiksų ( pagal juos pastatytas filmas ) licenciją – Wanted: Weapons of Fate, skirtas PC, PS3 bei Xbox360 platformoms.

Įsijungus žaidimo meniu ir paspaudus „new game“ turėsite pasirinkti sudėtingumo lygį. Kituose žaidimuose lengvi sudėtingumo lygiai tiksliau jų pavadinimai, net nekristu į akį: easy, casual, novice ir pan… O čia, lengviausias sudėtingumo lygis yra pavadintas… „Pussy“ ( myžnius ), tai mane kiek nustebino.. Gerąją prasme. Žaidimo pradžioje gausite padorius apmokymus, kur jums bus viskas aiškiai paaiškinta, bet vėlgi ir čia reiktu sustoti, nes jau nuo pat žaidimo pradžių ryškėja vienas esminis žaidimo bruožas – charakteris. Šito žaidimo charakteris tiesiog liejasi pro kraštus… Prasidėjus apmokymams ir aplamai viso žaidimo metu girdėsite pagrindinio veikėjo Weslio Gibsono monologus, o kartais jis ir kalbėsis su žaidėju… Tarkim per apmokymus jis pasakys:

„Ankščiau aš buvau visai kaip Tu. Sėdėjau ant sofos ir žaidžiau video žaidimus. Buvau visai kaip tu… Nevykėlis.“

Tokie dalykai kartojasi ir kartojasi viso žaidimo metu ir manau jog tai puiku. Man tai kažkas naujo, žaidimas sugeba nuteikti, suteikia tokia gerą nuotaiką bei atmosferą, kad tiesiog… Rauna stogą.. Pats Weslis jaučiasi tarsi dievas. Toks jausmas, kad jis mano jog jis nenugalimas, todėl šaiposi, „varo“ ant visų sutiktų veikėjų, netgi ant draugų…

Kovos žaidime yra tikrai smagios, nes gali žudyti priešus įvairiais būdais, bet smagiausias ir efektyviausias būdas yra užsukant kulkas. Tai išties lengvą: paspaudus mygtuką išvysite lanką, kurį galėsite sukioti 360 laipsniu, nusitaikę, atleisite mygtuką ir stebėsite kaip kulka apskrieja kliūtis lanku ir pataiko į priešą.

Kitas, ne ką blogesnis būdas nusikratyti priešų yra laiko sulėtinimas. Kuomet bėgsite ar čiuošite nuo vienos priedangos iki kitos, galėsite sulėtinti laiką ir neskubant nusitaikyti ir sušaudyti priešus. Norint atlikti kulkų užsukimą ar laiko lėtinimą jums reikės išnaudoti vieną arba du adrenalino stulpelius. Žudydami priešus, pildysite savo adrenalino stulpelius ir jei sėkmingai nušausite priešą su kulkų užsukimu arba laiko lėtinimu, adrenalino stulpeliai iškart užsipildys ir jus galėsite kartoti tą patį veiksmą, vėl iš naujo.

Kovose svarbiausia yra gera pozicija, iš kurios galėsite patogiai šaudyti ir būti apsaugotas nuo priešų kulkų, taigi be priedangos žaidime nei pirmyn nei atgal. Pati priedangos sistema yra tvirta ir negirgždanti, o svarbiausia smagi ir teikianti malonumą. Yra daug įvairių animuotų judesių, kuriuos matysite perbėgant nuo vienos priedangos prie kitos. Weslis darys kūlversčius, slys, peršoks, persisuks ar dar kaip nors klasiškai judės nuo vienos priedangos prie kitos.

Istorija prasideda praktiškai nuo filmo pabaigos. Ji nėra išbaigta, įdomi ar įtraukianti. Dažnai pasitaiko lėkštų dialogų, o pati eiga nei stebina nei verčia susižavėti. Žaidime pagrinde valdysime Weslį, bet kartas nuo karto teks pavaldyti ir Weslio tėvuką. Istorija dažniausiai bus perteikiama per prastos kokybės vaizdo intarpus.

Grafika… Hmm… Kaip sakoma jei neturi ką gero pasakyti, tuomet – patylėk, tad per daug nepasakosiu. Ji nėra gera, aplinkos sukurtos dar pakenčiamai, bet veikėjai ir vaizdo intarpai tiesiog degina akis. Prastos tekstūros, neišbaigti modeliai, negyvi veidai, mediniai plaukai ir visos kitos klaidos ir neišbaigtumo žymės matosi ant kiekvieno kampo. Taigi kaip naujos kartos žaidimas jis negali konkuruoti su tokiais hitais kurie pasižymi puikia grafika, kaip Far Cry 2 arba Resident Evil 5.

Wanted istorijos režimą galimą pereiti per maždaug 6 -7 valandas, o online režimo nėra! Pabaigus žaidimą galimą, bandyti tai daryti per naują su kitais veikėjais, bet jų kovos sugebėjimai visiškai nesiskiria nuo Weslio. Taip pat yra režimai kuriuose reikia arba vien šaudyti priešams į galvas arba vien žudyti peiliu, daugiau papildomos veiklos šiame žaidime nerasite.

Wanted yra gryna veiksmo šaudyklė, su geromis priedangos bei kovos sistemomis. Veiksmas bei įtampa žaidime išlieką visą laiką, tai didelis pliusas, nes žaidimas greitu laiku nepabosta. Nors Wanted yra vienas tų žaidimų kuris dar kartą įrodė jog gali būti geras žaidimas pagal filmą, bet jam dar nemažai trūksta, kad galėtu lygintis su šių dienų hitais. Ne itin įtraukiančia istorija ar nedetalia grafika žaidimas – atbaido. Gal tai nėra super šaudyklė ar žaidimas turintis įtraukiančią istoriją, bet tai puikus žaidimas „For Fun“. Jis tikrai yra smagus ir vertas pabandymo, vien dėl naujoviškos kovos sistemos. Daug veiksmo, susišaudymų ir stebinančiai smagių monologų/dialogų.