Kuomet vyresni žmonės tik atrasdavo progą išreikšti savo nuomonę apie žaidimus, netrukdavo kartoti tą patį, gerai pažįstama sakinį: „o tai kas tau iš tų žaidimų“. Taigi, štai, be tokių pačių besikartojančių „atmazų“ apie lavinamą reakciją, sugalvojau dar vieną: galimybę plėsti savo kaip žaidėjo akiratį, apie įvairiausius žaidimus. Šią mintį paskatino iš pirmo žvilgsnio niekuo neypatingas galvosūkių žaidimas „Chuck‘s Challenge“. O pasirodo jog šio žaidimo istorija prasidėjo 1995 metais, kiek kitokiu „Chip‘s Challenge“ pavadinimu. Visas įdomumas tame, kad abu žaidimus kūrė vienas ir tas pats žmogus – Chuck Summerville.

Taigi, vieną dieną „Čaką“ netikėtai pagrobia keistas violetinės spalvos ateivis „Woopas“. Tik ne tiems baisiesiems eksperimentams, kurių metu aukai dar gyvam esant nulupama oda, išnarstomi raumenys, į visus galus subrukami spygliuoti besisukantys zondai. Ne, „Woopas“ Čaką pasikviečia kurti žaidimų lygius, kad turėtų kur žaisti. Na, o mes šiame žaidime galėsime atstovauti tiek kūrėją, tiek žaidimų ištroškusį ateivį.

Žaidimas priklauso kiek retesniam, bet dažnai su kitais žanrais maišomam galvosūkių tipui. Tai reiškia, jog čia didžiąją laiko dalį stumdysime dėžės, jomis tiesime tiltus, nuvalysime mirtinas toksines atliekas, nuspausime ant žemės esančius jungiklius, kad šie atidarytų kokius nors praėjimus ir taip atlaisvintų iki lygio galo vedantį taką. Savaime suprantama, be dėžių žaidime yra ir kitokių objektų, kurie tikrai suteiks nemažą iššūkį. Tai tik į vieną pusę „galiojantys“ tiltai, kuriais reikės nubėgti iki kito lygio galo, pakeliui surenkant raktus ir tai atlikti taip, kad liktų dar vienas kelias atgal, apledėję laukeliai ir lediniai kubeliai, kuriuos galima laisvai stumdyti, net jei į vieną eilę sujungti keli. Tuomet yra spąstus slepiantys labirintai, judėjimą paspartinantys „eskalatoriai“, grindyse esantys jungikliai bei pagauti bebandantys priešai.
Iš viso žaidime yra net 100 skirtingų lygių. Tik neapsigaukit, pirmieji 25 lygiai yra be galo lengvi ir juose problemų nekils, tačiau žengus į antrąjį skyrių viskas apsivers aukštyn kojom – jau antrasis lygis greičiausiai privers kaip reikalas paplušėti. Patiko jog norint žaisti sudėtingesnius lygius (pradėti nuo antrojo skyriaus) nebūtina pirma pereiti pirmojo. Tas pats galioja ir patiems lygiams, kurių galima rinktis net kelis į priekį.

Kaip jau minėjau, žaidime galėsime žaisti tik už kūrėją „Čaką“, tiek už ateivį „Woopą“. Jei „Woopas“ tik pereidinės jam sukurtus lygius, tai „Čakas“ juos kurs. Įdomiausia jog savo sukurtus lygiais galėsime dalintis su kitais žaidėjais ir atitinkamai išbandyti jų kūrinius.
Ko gero didžiausias žaidimo minusas yra jo valdymas. Kiek daug kartų teko mirti vien tik dėl to jog Woopas laiku nesustodavo ir pajudėdavo vienu langeliu į priekį, todėl įkrisdavo į vandenį, užlėkdavo ant priešo ar spąstų. Kitas ganėtinai erzinęs dalykas buvo įgarsinimas. Rimtai, tie cypiantys „miauksėjimai“ tiesiog varė iš proto.

Nepaisant kelių aukščiau išvardintų minusų, „Chuck‘s Challenge“ yra puikus žaidimas. Jei mėgstate įvairias mįsles, reikalaujančias stumdyti objektus ir planuoti savo veiksmus į priekį – išbandykit. Galiausiai, šis žaidimas pritaikytas ir mobiliesiems įrenginiams, tad būtų puikus užsiėmimas sėdint autobuse.