Visi senieji „Diablo“ fanai šio žaidimo laukė jau senai. Galbūt nuo tada, kai pirmą kartą sužinojo apie jį. Jau senai žaidimo kūrėjai „Iron Lore“ svaidėsi mintimis, kurios prašyte prašėsi nupiešti jūsų mintyse vienintelius žodžius – „Diablo“ tęsinys. Per daug jau didelė ši auditorija buvo po to, kai „Blizzard“ išleido antrąją „Diablo“ dalį ir dar labiau išgarsino žaidimą. Po to nusprendusi savo žvilgsnį nukrepti kitur, ji vėl susirinko milijonę fanų minią, o senoji liko už borto. „Iron Lore“ norėjo ištraukti juos atgal, tik šįkart pas save.
Nenorėdami pernelyg susikoncentruoti ties istorijos kūrimu ir bijojimu, jog ji kažkaip sugebės būti panaši į „Diablo“, „Iron Lore“ tai išsprendė visai paprastai – atsivertė istorijos knygą. Spėju, jog visiems teko skaityti pirmuosius istorijos puslapius, kur šmėžuoja antikinė Graikų civilizacija. Ir turbūt teko skaityti, jog Olimpo dievai, kaip antai Dzeusas, įgijo savo esamą padėti tiktai nugalėję kitus Dievus ir galiausiai įkalinę juos. Tai buvo titanai. Ir kažkaip jie sugebėjo išsilaisvinti. Savo užduotį manau jau žinote – sustabdyti juos.
Taigi, gavę tokią garbingą užduotį, mes keliaujame pasirinkti savąjį herojų. Net nuostabu, kaip šiandieninių žaidimų laike, kai net ledo ritulio žaidėją galime pasirinkti iš daugybės odos spalvos, veido formos ar kūno sudėjimo galimybių, mes „Titan Quest“ žaidime kuriame savo herojų su labai minimaliais parametrais: vardu, lytimi ir tunikos spalva. Ir nors beveik visą žaidimą jūs į savo veikėją žiūrite iš tolimos perspektyvos, tačiau tokei bruožai visgi yra matomi, ypač kai pradedate jį puošti šarvais ir kitais daiktais. Nors tobulėjant ir vystantis žaidimui herojų visgi galėsite keisti kiek daugiau parametrų ir taip laikui bėgant tapsite vvis tobulesnis.
Apie tai ką darysime žaidime manau nereikia nė pasakoti – tai klasikinis RPG, kur vos vienu pelytės paspaudimu mes keliausime ir tyrinėsime vietovę, rinksime įvairiausius naudingus daiktus, žudysime monstrus ir už gautus pinigus tobulinsime savo herojų. O ką žudyti, mes jau tikrai turėsime. Per pirmas žaidimo valandas, jūs spėsite susitikti su tokiais monstrais, kaip kentaurai, satyrai, harpijomis, gorgonais ir kiklopais. Visus priešus paprasčiausia būtų skirstyti į dvi grupes: tuos kurie jus puola pasinaudodami magija ar lankais ir artimos kovos mėgėjais. Dalis jų mokės spęsti spąstus, pasikviesti pagalbos ir net iššaukti savo gyvūnus. Kovojant su jais visais, kažkokios vienos ypatingos taktikos taikyti labai nereikia. Geriausias patarimas būtų nuolat žiūrėti į savo gyvybės matuoklį ir užtikrinti, kad panaudojus įvairias savo galimybes, priešas pragaran nukeliautų pirmas.
Bet įdomiausios žaidimo dalys dar tik prieš akis. Pirmą kartą pakilę lygiu, t.y. pasiekę antrąją pakopą, jau privalėsite labai aiškiai nuspręsti, kokiu keliu vesite savo herojų. Jūsų pasirinkimo reikalaus viena iš aštuonių meistriškumo mokyklų. Tai kova, gynyba, medžioklė, suktumas, žemė, audra, gamta ir dvasia. Pimieji keturi bus labiau skirti kovotojui, artimos kovos specialistui, tuo tarpu keturi likusieji turėtų sudominti magus ir burtininkus. Kiekvieną kartą pakilus lygiu, jūs gausite taškus, kuriuos reikės išleisti tam tikroms savybėms, kaip gyvybė, magiškos energijos taškai, jėga, miklumas ir intelektas.
Tačiau pati meistriškumo sistema yra daug įdomesnė kiek vėliau, kuomet mums leidžiama pasirinkti antrąjį meistriškumą. Taip mūsų herojus ne tik įgauna naujas savybes, bet ir turi galimybę tapti dar labiau unikalus. Spėju, kad daugeliui RPG žaidėjų tikrai teko savo kailiu patirti atvejų, kai laikui bėgant pasirinktas meistriškumas ar tam tikroms savybėms išleisti taškai pasirodo esantys beverčiai. Todėl, „Titan Quest“ žengia karyu su kitais šiuolaikiniais žaidimais ir savo eigoje žaidėjui gali pasiūlyti pakeisti pasirinktas savybes. Žinoma, už papildomą mokestį.
Mūšio lauke greitai spėsite pastebėti, jog daugelis priešų išmestų daiktų turi skirtingas spalvas, kurios yra skirtos atsirinkti vertingus daiktus nuo beverčių. Greitai pastebėsite (o gal jau žinosite, priklauso nuo jūsų patirties RPG žaidimuose), jog priešų išmesti ginklai ir įvairūs daiktai yra nepalyginamai vertingesni, negu tie, kuriuos jums siūlo įsigyti gatvės prekeiviai. Taip pat greta nužudytųjų priešų galėsite rasti ir reliktines šukes ar demoniškuosius amuletus, kuriuos savo nuožiūra naudosite savo ginklų tobulinimui. Tik skubu pasakyti, jog vienas tik vienas patobulinimas galimas vienam daiktui. Beje, tą ptį patobulinimą daiktui galėsite uždėti kelis kartus, taip tik sustiprindami jo veikimą.
„Titan Quest“ gali būti atskirai vertinamas vien už tai, kad labai įdomiai pateikia daugelio žaidėjų režimą. Jūs galite pasiimti savo personažą, kurį užsiauginote vieno žaidėjo režime į tarptinklinius mūšius, visiškai nenutrukdami ir niekaip nepakeisdami savo vieno žaidėjo režimo. Su šiuo veikėjų jūs galėsite prisijungti prie jau esamų serverių arba sukurti savo pasaulį, nurodydami kiek žaidėjų priimate ir nuo kokio lygio. Žaidimą tinkle pradėsite toje vietoje, kur baigiate vieno žaidėjo režime. Tokiu atveju galėsite susirasti keletą žaidėjų ir su jais kartu įveikti tą misiją, kuri jums kėlė problemų.
O visus šiuos nuotykius galėsite atlikti milžiniškame ir nuostabiame pasaulyje, kuo puikiausiai atspindintį Senovės Graikiją. Beje, ar minėjau, jog veiksmas vyks ne tik Graikijoje, bet ir Egipte. Faraonų žemė irgi lauks jūsų. Dar didesnį įspūdį palieka puikiai išbaigtos aplinkos su aukštu tekstūrų lygiu. Pridėjus dienos ir nakties kaitos, įvairius šešėlius, dinaminius efektus įspūdingus burtų poveikius, mes gausime žaidimą, kurio visas grožis atsiskleis tik galingame kompiuteryje. Tenka pastebėti, jog net turint tikrai galingą įrangą, mus užpuolus dideliam priešų būriui ar pasirodžius prieblandai, kuri reikalauja gan daug šviesos efektų, kompiuteris imdavo truputį stabdyti. Kas liečia muzika, tai kažko super įspūdingo tikėtis neverta. Ji puikiai dera prie viso bendro fono ir tai viskas. Nors keletas dialogų kartais pasirodydavo gan prastai.
Galima drąsiai teigti – tai vienas geriausių „Diablo“ klnoų nuo jo laikų. Ir kadangi nesimato, kad „Blizzard“ artimiausiu laiku ketintu kurti naują šio RPG seriją, tai manau „Titan Quest“ yra tas žaidimas, kuriuo dabar galime džiaugtis ir privalome tai daryti. Tuo labiau, kad norint praeiti visą siužetą įprastu sudėtingumu mums prireiks apie 40 valandų, o kur dar du papildomi atrakinami sudėtingumo lygiai ir galimybė pačiam kurti tiek žemėlapius, tiek ir lygius. Visa tai įspūdingai prailgina žaidimo gyvavimo laiką. O to, manau, mums ir reikia labiausiai.
53 Komentarai
holystrike
sifruoju roleplay game zaidimas kuriame vaidinama arba zaidimas vaidmenimis, idomu kas tame diablo yra vaidinama besaikis peles maigymas ant mobu, o gal charakterio asmenybes atvaidinimas, pasirenkant kelia.. nei velnio tas pats questas visiems tik skirtingi skilai.. cia tas pats kaip koks FPS skirtingi ginklai ir kruvos mobu.. o gal rpg jus vadinat farminimu ta prasme xp, ir pinigu/daiktu rinkimu?
iLLiuSioN
Tai pagaltai ka prasei sprendzent tai MMORPG labiau tiktu vadinti irgi MMOFPS juk ten exp ir daiktu(pinigu) rinkimas tie patys questai visiem, kruvos mobu …
toadstool
butent taip ir turetu buti
toxmarius
🙂 nu cia jus prishnekejot.. visi teisus, tik vieni labiau kiti dar labiau 😀 cia ishtikruju kiek zmoniu tiek nuomoniu.. Va ash galvoju, kad buvo du pagrindiniai RPG zanrai, kurie ir nuleme visa dabartiniu role playing game ivairove. Viena tai diablo- hack’n’slash rpg o kita M&M serija. Diablo susilauke nezmonishko pasisekimo ir padejo pamatus tokio tipo rpg zaidimas, akimrksniu atsirado shimtai shtampovkiu, kurios tik nezymiai skyresi nuo pagrindines diablo koncepcijos. Todel man atrodo diablo galime vadinti klasikiniu. Toliau ish M&M ishsirutuliojo tokie kaip elder scroll serija (man megstamiausia) ir visi masive multiplayer online RPG. Tik ishnyko ejiminis rezimas. Todel, mano nuomone, M&M irgi galime vadinti klasikiniu. Lyginant shias dvi klasikas, pamatysim daug bendro, nori nenori, pagrindinis dalykas RPG zanruose yra XP, nuvalkiota fraze „level up“ kartojama visishkai visuose tokio zanro geimuose.. galimu skilu medis taip pat visur yra, tik kai kur didesnis kai kur mazesnis, monstrus taip pat visur mushti reikia, visokie ginklai aksesuarai artifaktai irgi yra visuose RPG zaidimuose, Pagrindinis skirtumas yra tame kad M&M tipo zaidimuose yra daugiau suteikiama laisves, didesnis storyline, daznai sudetingesnis skilu medis, ivairesni questai (kartais panashus i adventure tipo zaidimu). Kai diablo tipo geimai, neziurint i tai kad skiriasi kameros kampas, yra lengvesnio pobudzio, daznai reikalauja maziau mastymo, del mazesnio skilu lygio ir mazesnes zaidejo laisves, todel labiau atpalaiduoja, begi dauzai ir vargo nematai, paziurai i naujus monstrus, aplinkas, sukali visa kas gyva ir pirmyn i kita lygi.. Shiais laikais, turbut nerasime nei vieno visishkai RPG zaidimo, kadangi dbr labai populiaru maishyti vienus zanrus su kitais, o ypac koki nors zanra su RPG. Va taip va, bet cia tik mano nuomone 🙂
Numeron
žmonės kur vilniuj pirkt ta titan quest vilniuj? Parašykit i private kas netingi
RpGamer
lmfao nu krc… pirma pazaiskit pvz per emuliatoriu final fantasy I ar final fantasy II ir tada aiskinkit nes dabar… diablo- rpg- lol !-) isviso diablo mane nuvyle- kazkoks neaiskus filmukas pradzioj su daug piktu babausiu ir 1 dideliu piktu dede, tada kazkoks be rysio personazu pasirinkimas ir ismeta i kazkoki „slapia“ ir nejauku pasauli kur kazkokia ragana pasiunte i tamsia tamsia ola kur tu iskerdi 100 babausiu grysti ir gauni kazkoki tai rewarda…. krc prisiverciau nueit ligtai iki 3 questo tikedamasis kazko tokio…. bet nieko…saltas tamsus ir atsiaurus pasaulis su ne kruopeles silumos… na taip, kokia gali buti siluma ir palaima kai vyksta karas su nesibaigianciom ordom babausiu bet as taip ir nesupratau del ko tas karas,kas pries ka kariauja ir t.t. tame zaidime as neradau jokio stimulo stumtis toliau t.y. neradau jokio siuzeto iskyrus kazkoki buka intarpa pradzioje…nu bet as cia jau nukrypau i lankas visiskai.. taigi pirma pazaiskite pirmuosius rpg, is kuriu ir gime siuolaikiniai „hitai“ , ir tada aiskinkit kad diablo 2 yra rpg ^^ cia tiesiog yra zeidziamas pats zandras kuris yra daug subtilesnis negu „nubegau i smirdancia ola sudauziau 100 babausiu pasidariau pinigu nusipirkau sarvu ismokau skillu ir db galiu varyt i kita ola“ fe:| vienintlis geras,nors ir ne tyras rpg zaidimas kuri man teko zaisti ant pc buvo fable :/ bet ir tas man atrodo buvo pirmiau isleistas ant x-box.. nors db negarantuoju… nu bet ne tiek daug as ju ir zaidziau (s) anyway jeigu titan quest yra kazkas panasaus i diablo tai gal aciu nereikia ir vietoj jo isbandysiu „elder scrolls IV“ ar kaip ten jo pilnas pavadinimas 😕
ViliusMX
Paskaites Toxic komentarus supratau kad jam kokie 56 metai O.O
ViliusMX
Ir dar noriu paklaust kokie sito grajaus rekalavimai,nes nesurezgiau anglisko zodzio i google requiraments ar kaip ten 🙂
KakavosPupele
Rpgamer tu bent zn ka reiske tas lol ? :E
god_like
jo geras zaidimas, nesenai pradejau zaist:)
modestuxas54
geras game bet tik uzknisa ki dont send lentele meto(smart):N p.s kam reik ant fable the lost chapters galiu padet p.s mama tik 17 lvl katik lost pradejau
WyraSs
varau losta aini aini :D:-)
legolasltu6
gal gali kas parasyt kaip pasirinkt 2 sugebejimus,pvz:hunter ir nature,nes kai man lwl up,ijungiu skillu langa tai man ismeta hunter,nes as ji pirma pasirinkau,ka reikia spaust/daryt kad galeciau ir kita pakelt?:(:(