„Tony Hawk“ nukarūnuotas! Būtent tokia žinią pasauliui paskelbė naujausias „EA“ riedlenčių sporto simuliatorius „Skate“, kuris tik pasirodęs sugebėjo užkariauti daugelio šios ekstremalios sporto šakos gerbėjų širdis. Tiesa, žymioji „Activision“ riedlentininko istorija niekur nedingo ir artimiausiu metu dar turėtų pradžiuginti mus naujomis dalimis, tačiau daug svarbiau yra pats faktas – jis ne vienas. O dar svarbiau yra tai, kad „EA“ debiutas išties labai stiprus. „Skate“ žengia į šią sritį kaip aiškus lyderis, kuris ketina pakeisti mūsų požiūrį į šį žanrą negrįžtamai.
Jau pačioje žaidimo pradžioje imi jausti, kad tavo išmoktų triukų „Tony Hawk“ serijoje tikrai neprisireiks. Galite lengva ranka viską pamiršti ir ruoštis tikrajam sportui. Geriausiai šį naująjį „Skate“ skirtumą iliustruoja viena frazė, sutikta internete: „Tony Hawk – tai arkadinis žaidimas, paremtas riedlenčių sporto filosofija, o naujasis „EA“ darbas „Skate“ yra riedlentės“. Tad savo senąsias taktikas, kurių metu spaudydami visus mygtukus iš eilės atlikdavome super „combo“ judesius, nušokdavome per kelis laiptelius, dar ore padarydami keletą įspūdingų figūrų, reiktų jau pamiršti. Naujasis fizikos dėsniais paremtas grafinis varikliukas ir „Flickit“ valdymo sistema supažindins jus su tikrosiomis riedlentėmis.
Taigi, minėtoji valdymo sistema yra viena iš priežasčių, kodėl „Skate“ yra „kitoks“. Panašiai kaip „Fight Night“, „NHL“, „Def Jam“ žaidimuose, taip ir „Skate“ pagrindinis apkrovimas tenka analogams. Apskritai, tai visą žaidimą galima nė nepanaudoti krypčių mygtukų, nes visi reikalingi judesiai bus atliekami su analogais, bei likusiais mygtukais. Paėmę į rankas savo „Xbox 360“ pultelį, pirmiausia turėtume susirasti kairį analogą, su kuriuo pirmiausia ir bus atliekami paprasčiausi pratimai, kaip pašokimas. Kiti mygtukai reguliuos mūsų greitėjimą, o dar su kitais galėsime rankomis sugriebti riedlentę. Iš dalies, visa ši sistema nėra sunki. Pora minučių sąžiningo mokslo ir pirmieji jūsų triukai, kaip vejos peršokimas ar keletas riedlentės apsukimų ore, bus atliekami lengva ranka. Tačiau tai tik viršūnė to, ką galima pasiekti šiame žaidime. Ir štai toliau tobulėjant jau prireiks beveik visų jūsų jėgų. Šiaip „Skate“ galėtume įrašyti į tų žaidimų sąrašą, kuriuos lengva išmokti, bet sunku įvaldyti.
Tingiųjų žaidėjų džiaugsmui „Skate“ turi taip vadinamąjį „triukų meniu“, kurio nurodymais sekant galima bent jau pradžioje džiaugtis pirmaisiais šiek tiek sudėtingesniais triukais. Bet jeigu jūs esate vienas iš tų, kuriems norisi žaidimą išnarstyti po kaulelį, arba bent jau padaryti daugiau nei statistinis žaidėjas, teks jums tuomet ir pavargti daugiau, kadangi minėtasis „triukų meniu“ suteikia labai jau limituotas galimybes. Norint atlikti tikruosius triukus, reikia turėti išties gerą vaizduotę, surasti tinkamą vietą, puikus laiko pasirinkimas, bei turėti jėgų ir noro atlikti ta patį triuką dar ir dar. Pavyzdžiui, jums išties norėtųsi parodyti savo draugams tokį super triuką, kaip čiuožimas per turėklą, pašokimas ir gražus nusileidimas ant to paties turėklo. Atlikti šitai jums nereikia jokios specialios mygtukų kombinacijos ar atrakinti kažkokių specialių funkcijų. Tereikia surasti tinkamą vietą, pramokti triuką kuris atlieka šitokį pašokimą vietoje ir bandyti visa tai kartus pakartoti greitai čiuožiant turėklu. Nukritus mažiausiai 25 kartus, jums galiausiai turėtų pasisekti.
O visus šiuos triukus jūs atlikinėsite San Vanelona mieste. Tai fiktyvus didmiestis, kuris didelis yra net žaidimo mastais. Jums lekiant didžiausiu įmanomu greičiu (na kokiu jums pavyks pasiekti su savo riedlente), visą miestą pravažiuosite per maždaug 10 minučių. Lekiant per jį netruksite suprasti, jog „EA“ atliko milžinišką darbą kurdama šį miestą. Visas jis atrodo išties gražiai ir tikroviškai, pilnas pėsčiųjų, piktų apsaugininkų ir nejautrių vairuotojų. Dar daugiau verta pagyrimo ir „ragdoll“ fizika, kas suteikia smagumo visiems mūsų atliekamiems veiksmams ir jų atoveiksmiams.
Puikių žodžių galima dar suteikti ir aplinkos garsams, kurie kuo puikiausiai atlieka pagrindinę savo funkciją – praturtina bendrą žaidimo vaizdą. Pavyzdžiui, bevažinėdami riedlente išgirsite daugybę šalutinių pokalbių, o taip pat ir įvairios muzikos, kuri turėtų kisti priklausomai nuo to, į kurią vietą nuvažiuosime. Dažnai pradėjusi skambėti sunkesnio stiliaus muzika reikš, jog pakliuvome į ekstremalaus „skeitingo“ teritoriją. Visos šios aplinkos detalės kuo puikiausiai papildo viena kita ir galiausiai daro San Vanelona miesta idealia vieta riedlenčių sportui.
Šiame mieste jūs gausite daugybę įvairiausių vietelių, kur galėsite įgyvendinti visas riedlentininko fantazijas. Išties šie „mažmožiai“ užima neįtikėtinai didelę dalį jūsų žaidimo laiko. Netgi pražaidus maždaug 20 valandų, vis dar važinėjant galima rasti vietų, kur jūsų riedlentė nebuvo įkėlusi savo ratukų prieš tai. Išties, kaip jau kažkada pradžioje buvo užsiminta, „Skate“ neturi limitų. Pavyzdžiui, šios minėtosios „vietelės“yra prieinamos visos nuo pat pradžių. San Vanelona nuo pačio pirmojo žaidimo pradžios jums yra atverta viskas. Dar daugiau, nėra jokių atrakinamų triukų ar laimimų riedlenčių, kurios galėtų suteikti jums didesnį pranašumą. Vienintelis žaidimo limitas esate jūs pats.
Tačiau jūs pasakysite ką tuomet daryti, jeigu nėra jokių limitų? Išeina, kad galbūt nėra ir ko siekti? Tiesa, kažkokio žutbūtinio reikalo nuolat lėkti, kažką vykdyti ir ramiai jungti lauk žaidimą, kai kuris nors triukas jums nesiseka, tikrai nėra. Jeigu įprastus tokio žanro žaidimus prilygintume darbo dienoms, tai „Skate“ galima įvardinti kaip savaitgalį. Turite galimybę lėkti lygiai taip pat, kaip ir paprasta dieną, tačiau pavargus visada galima ramiai atsipūsti ir tiesiog nieko neveikti. Tačiau ir savaitgaliais kartais norisi darbo, tad „Skat‘e“, kaip ir „Maximoje“, apie viską pagalvota.
Pirmiausia jūsų laukia karjeros režimas, kuriame jums bus pasiūlys dar ir atlikti 100 užduočių, kurios padės jums tapti tikru riedlenčiu meistru. Apskritai, tai šis režimas yra išties lengvas ir manau dažniau bus naudojamas kaip įvairių vietų, kurių dažniausiai tiesiog nepastebima, atradimo mechanizmas. Tiesa, karjeros režimą visgi reiks įveikti norint, kad būtų atrakintos tos kelios slaptos vietelės San Vanelojone. Karjeros režime jums reikės tapti žymiu riedlentininku ir pakliūti į abiejų žurnalų „Thrasher“ ir „Skateboarding Mag“ pirmuosius viršelius. Du žurnali – tai ir skirtingos karjeros kryptis. Kurią vykdyti pirmiau – jūsų reikalas, bet dažniausiai abi vienu metu bus geriausias pasirinkimas. „Skateboarding Mag“ daugiau orientuosis į gražiąją riedlenčių sporto pusę, tad teks daugiau pozuoti atliekant įvairius lengvus, bet efektingus kulverstukus ir panašiai. „Thrasher“ reikalaus kiek daugiau fanatizmo ir gerokai sudėtingesnių, bei ekstremalesnių triukų.
Šiaip netgi minėtame netin užvedančiame karjeros režime darbo visgi bus per akis. Atlikti viską iki galo, užsidirbti visų rėmėjų paramą, atrakinti visas slaptas vieteles, kurių viena – tikras riedlentininkų rojus, prireiks nemažai laiko. Dar daugiau, bevažinėdami po miestą didesni šio sporto mėgėjai tikriausiai ras keletą žymių jos atstovų, kurių kompiuteriniai veikėjai taipogi važinės po miestą ir galbūt vieną dieną jūs mesite jiems iššūkį. Tarp tokių riedlentininkų yra Paul Rodriguez, Jr., Danny Way, Chris Cole ir kiti.
Daug kas juokėsi, kai „EA“ anonsavo „Skate“ projektą. Vien žodžiai „EA“ ir realistiškas riedlenčių žaidimas jau savaime prieštaravo vienas kitam. Tačiau laikas parodė, kad juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis. „Skate“ atėjo į rinką, kur jau karaliavo savas monarchas, nurodinėjantis savas taisykles ir priverčiantis visus, norinčius šokti ant riedlenčių, elgtis pagal jo taisykles. Bet tegyvuoja respublika, o teisingiau „Skate“, kuris atėjo padėti visiems, norintiems turėti kažką kitą, nei jiems yra siūloma visus 10 metų. Tai tikrų tikriausia revoliucija šiame žanre ir riedlentė lietingam rudens vakarui.
61 Komentarai
erikiux50
jauciu tikrai idomus bus, gal ir nusipirksiu 🙂
Gytazz
Na pagaliau Tony Hawk gaus labai stipru konkurenta kuris puikiai isnaudoja pastarojo klaidas 🙂 tai tikrai paskatins Tony Hawk serijos zaidimus keistis i geraja pusia arba paprasciausiai bankrutuoti :-]
Skateriux
Labai noreciau ishbandyti si zaidima, jei ne ant konsoles, tai bent tikiuosi ant PC jei bus ishleistas. EA tikrai labai pasistenge.
keil
tony hawkas geriausias dejau ant realistiskumo…cia bus tik gera grafika nieko daugiau… !-)
SUPERMARIO
Baikit visi žino ,jog garsiausias pasaulyje riedlenčių žaidimas yra “ Vilniaus Riedlentės-Gatvės Stilius“ :D.O dėl pačio Skate ,gal ir pirksiu .Iš aprašymo galima spręsti ,jog geras žaidimas .Ir jeigu Proving Ground bus toks pat nevykęs ,kaip Project 8 tykėtina ,jog Skate duos Hawkui į kaulus.Bent jau šiais metais.
§haDe
Man del to ir patikdavo Tony Hawk, nes ten nebudavo realistiskumo, pasoki 20m i ora padarai 5 saltos, del to man ir patinka.Jeigu skate bus realistiskas, tai koks idomumas vazineti, pasoki, slide per koki turekla, ir vel vaziuoji.Nu siaip reiktu pirmiausia pazaist Skate, paskui tik kritikuot 🙂
Ziurovasx_new
manau tony hawk išliks geriausia kadangi EA kūriniai vis prastėja :(, nejaugi nieko gero sukurti nebegali? man EA žaidimai greičiausiai pabosta iš visų 😐
Kamikadze
(u) As tai manau kad siais metais EA kuriniai bus tikrai geri . Zymiai geresni … :-/
PlauTIs
tai kaip tik manau kad skate, bus geresnis uz tony hawk’s, nes ant to tony hawks isvis neidomu vazineji ir beleka darai, o cia viskas realistiskiau, turi biski papluset kad atlikt tam tikra triuka 🙂 daug maloniau zaisti, bus geros emocijos, o tony hawks tai ka pasoki i ora nukrenti is 100 metru ir nk toliau vaziuoji, net nenukrenta nuo riedlentes
DumblorX
(u) ten ir kilometra nusokes liksi gyvas…
keydock
gal kas turit tony hawk’s american westerland zaidimo visus seiwus buciau dekingas jai atsiustumete
keydock
gal kas turit tony hawk’s american westerland zaidimo visus seiwus buciau dekingas jai atsiustumete
keydock
gal kas turit tony hawk’s american westerland zaidimo visus seiwus buciau dekingas jai atsiustumete
sexBomba
nu bet nesamone kad PS2 nepadaro (cry) 🙁
hexeris029
O bus ant PC????????????
musiukas
sudas nebus ant pc:(
hexeris029
Tai nebus, blemba viskas kas geriausia ant tu sumautu konsoliu , negaliu ju pakesti.
SUPERMARIO
Man patinka ,kai tokie žmonės ,kaip tu nervinasi dėl to ,jog tokio ir tokio geimo nėra ant PC .Gal tiesiog tau reiktu nusipirkti kokią konsolę ,o ne jų nekęsti amžinai ;)?
hexeris029
Siaip nusipirkciau bet daug kainuoja.:(
SUPERMARIO
Tiesiog užsibrėžk tikslą ,jog nori nusipirkti konsolę ir pradėk jai ,taupyti .Aš taip nusipirkau Xbox 360 .Žinoma taupiau beveik metus ,bet užtat dabar galiu mėgautis tikrais Nex-Gen projektais ir tos konsolės exkliuzyvais.